Kiihotuksen kohteet
Siis voi jumalauta, näistä on ollut luultavasti joskus keskustelua ja tiedän että on niin erilaisia mielipiteitä tästäkin mutta tunnen vaan olevani näiden asioiden kanssa yksin ja haluaisin tietää onko KELLÄÄN näitä samoja ajatuksia kun mulla.
Eli siis mitä mua itseä kiihottaa naisissa niin totta kai ylipolvensaappaat varsinkin tiukkojen farkkujen kanssa tai sukkahousujen kans niin voi hitto😬 sitten toppahousut varsinkin jos ei jää paljoa ylimäärästä tilaa ja muodot näkyy niin ai että niitäkin. Erilaiset softshell tyyppiset ja ulkoiluhousut on myös suurimpia ja legginsit. Tässäpä oli tällä kertaa aika laajasti näitä niin onko joku muu samaa mieltä?
Kommentit (17)
Nahkahousut. Melkein sama millaisella naisella niin saa kiihottumaan. Oma vaimonikin tämän tietää ja naureskelee kadulla kun mulla meinaa välillä silmät lentää päästä..
Jääkiekkomaalivahdin pelivarustus kiihottaa.
Isot naiset. Lapsena olin ammeessa ja tuttu rouva kävi kusella, niin kyllä kiihotti. Myöhemmin näin hänet alasti ja teininä oli pakko runkata. Isot tissit, mieletön perse ja iso karvakolmio. Nykyään olen naimisissa ja vaimo on 169/95.
Satiini naisen päällä, olipa kyse satiinimekosta, satiinipaitapuserosta tai puvun liivin satiiniselkämyksestä. Satiini kiiltää kauniisti ja seksikkäästi. Satiini myös tuntuu ihanalta. Kunpa pääsisin hyväilemään naista, jolla on päällään satiinia.
Ehdottomasti ohuehko t-paita ilman rintaliivejä, niin että näkyy kun rinnat hailahtelee. Kiihotun aina ja vaimo tietää, kiusaa mua viikonloppuisin esim kauppareissulla kun kaikki muutkin äijät vilkuilee.
Mulla myös noi vartalonmyötäiset toppakamat, vaikka rinteessä ja mainittakoon vielä vartalonmyötäiset lsakeutuvat mekot, joista näkee kaikki muodot. Ah. Tiukat vaaleat farkut!
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkomaalivahdin pelivarustus kiihottaa.
MITÄ! Olin varma, että oon ainoa! Just pelitauolla kun nostaa sen kypärän/visiirin ylös ja ruiskauttaa vettä suuhun, oi juma se on kiihottavaa... Hiukset märkinä hiestä ja naama kiiltää... Joku Braden Holtby vielä, ne silmät ja se parta... Huhhuh. Mitenköhän onnistuisi paneminen noissa kamoissa?
Minulla mokkanahkaiset housut ja hameet saappaiden kera. Viisari värähtää aina kun sellaisia näen. Siis myös parisuhteen ulkopuolisilla.
Helppo vastaus. 50+ rouva jakkupuvussa ja korkkareisss. Ei väliä onko kesällä paljain säärin vaiko syksyllä sukkiksissa.
Reisiin ulottuvat saappaat todella korkealla korolla ja lyhyehkö tiukka hame ilman pöksyjä. Paidoissa sellaiset joissa on tosi iso kaula-aukko mutta nyörejä siinä risteilemässä tissien päällä. Sellaiset paidat myös joissa on pitkät hihat mutta jättävät vatsan paljaaksi. Nää kaikki vaatii tietty hyvän kropan.
Cowboy-look. Hyvä esimerkki toisessa ketjussa mainitut Arthur Morgan ja Bill Williamson.
Mies Batman-asussa, se on mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Aika sairasta sakkia. Ketään ei tunnu kiihottavan alaston nainen. Ilmankos olette peräkamarin vanhoja poikia.
No en tiedä missä paikoissa sinä kuljeksit ja aikaasi vietät mutta siellä missä suurinosa meistö muista kulkee ei naiset yleensä kävele vastaan alastomina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sairasta sakkia. Ketään ei tunnu kiihottavan alaston nainen. Ilmankos olette peräkamarin vanhoja poikia.
No en tiedä missä paikoissa sinä kuljeksit ja aikaasi vietät mutta siellä missä suurinosa meistö muista kulkee ei naiset yleensä kävele vastaan alastomina
Otsikosta ei käynyt selville, että tarkoitettiin nimenomaan kävelyn yhteydessä nähtyjä tapauksia.
Takapuolesta tiukat farkut. Naisilla ja miehillä.
Naisella tosi tumma tuuhea karvoitus, myös kainaloissa, ja punaiseksi lakatut varpaankynnet.
Naisen älykkyys on mua aina kiihottanut. Riittää kun muuten on "normi" mikään extreme ei kiinnosta: yli-lihava, yli-laiha, yli-meikattu yms. Älykkyys ei välttämättä tarkoita korkeaa oppiarvoa vaikkakin olen ystävystynyt läheisesti tohtorisnaisen kanssa.
Mutta älykkyys, avarakatseisuus, empaattisuus ja tietty seksuaalinen halukkuus, rohkeus ja avoimuus ...
Minihame, mustat ohuet sukkahousut ja ylipolven saappaat, joissa on korkoa. On hyvä.