Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella täällä ei oo tiskikonetta? Kun tuntuu et kaikilla on. Asun vuokralla.

Vierailija
21.10.2020 |

Miten On?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 32v vuokralainen. Yksinasuvana ei tule niin paljon tiskejäkään joten pidän konetta vähän turhana.

Vierailija
2/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole eikä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole. 50+ pariskunta ja asoasunto, jos sillä nyt jotain väliä on. Tykkään tiskata käsin ja tiskikoneissa käytetään karmeita myrkkyjä.

Vierailija
4/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tiskikonetta ikinä sinkkuna, enkä kyllä semmoista kaivannutkaan. Nyt parisuhteessa eläessä on aina ollut tiskikone ja se on kyllä varmasti säästänyt meidät monilta riidoilta.

Vierailija
5/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Useimpina päivinä tiskiä tulee parin lautasen, haarukan, kattilan ja kahvikupin verran, saan ne nopeasti tiskattua.

Vierailija
6/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin juuri uutta vuokra-asuntoa, jossa olisi astianpesukone tai edes tila sellaiselle keittiössä. Jostain syystä se ei edelleenkään kuulu normaaleihin keittiövarusteluihin vuokra-asunnoissa.

Vierailija
7/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo lähes 10 vuotta sama laite. Nuorempana saatoin vaihtaa muutaman viikon välein. Nykyinen malli on riittävän hiljainen ja ulkomuotokin miellyttää. Plussana vielä se, että on kotimainen malli.

Vierailija
8/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on vuokra-asunnossa tiskikone ja aikaisemmassakin oli, mutta edeltävissä neljässä asunnossa ei ollut. Yksiöissä harvoin on, eikä vanhemmissa kaksioissakaan läheskään kaikissa.

Vierailija
9/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut jo lähes 10 vuotta sama laite. Nuorempana saatoin vaihtaa muutaman viikon välein. Nykyinen malli on riittävän hiljainen ja ulkomuotokin miellyttää. Plussana vielä se, että on kotimainen malli.

Olisit nyt lahjoittanut hyväntekeväisyyteen ellet keksinyt parempaa käyttöä rahoilleisi kuin vaihtaa astianpesukonetta muutaman viikon välein. Todella haitallista ympäristöllekin tuollainen touhu.

Vierailija
10/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin juuri uutta vuokra-asuntoa, jossa olisi astianpesukone tai edes tila sellaiselle keittiössä. Jostain syystä se ei edelleenkään kuulu normaaleihin keittiövarusteluihin vuokra-asunnoissa.

En ehtinyt lukea neljää edellistä kommenttia ennen kuin kirjoitin omaani. :) Ihan uusimmissa vuokra-asunnoissa on astianpesukone, mutta vanhemmista se tapaa puuttua täälläpäin. Olen samaa mieltä myrkyistä ja epäilen, että astiat eivät huuhtoudu kunnolla niistä pesujen yhteydessä.

Vierailija
11/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut tiski-eikä pyykinpesukonetta kun asuin vuokralla ja olin vielä lapseton.

Vierailija
12/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Asumisoikeusasuntokin vielä. Ei ole tilaa edes sellaselle? Iso yksiö. Edullinen kylläkin joten jostain pitää tinkiä.

Vierailija
13/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on vuokra-asunnossa tiskikone ja aikaisemmassakin oli, mutta edeltävissä neljässä asunnossa ei ollut. Yksiöissä harvoin on, eikä vanhemmissa kaksioissakaan läheskään kaikissa.

Eipä ollut suureksi yllätyksekseni tässä v. 2017 valmistuneessa kämpässä. Vesilasku peritään kulutuksen mukaan (kk-perusmaksu 25 e) ja säästän siksi vettä. Tiskaan vain pari kertaa vkossa. 

Vierailija
14/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kouluikäisen lasteni kanssa ainoana aikuisena, mulla ei ole ikinä ollut astianpesukonetta. Minusta se on täysin turha. Hyvin pärjäämme ilman. Uutta asuntoa etsiessäni toivon ettei siellä konetta olisi, siitä tulee vain huollon riesa ja muuta vaivaa.

Vierailija
15/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI yksinasuvana tarvi tiskikonetta. Astiat kannattaa karsia niin pieneen määrän, että tiskaukset hoituu käsin muutamassa minuutissa. Aikansa se ottaa täyttää ja tyhjentää tiskikonekin. 

Vierailija
16/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla ja ei ole. Kylpyhuone on sen verran pieni, että pyykinpesukone on keittiössä tiskikoneen paikalla. Mieluummin näin, tiskit on helppo tiskata käsin, mutta pyykkääminen on vähän hankalampaa.

17/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma yksiö, mutta valitettavasti niin pieni, ettei tosiaan mahdu. Kelpaisi kyllä.

Vierailija
18/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksin eletään eikä kyllä ole pienintäkään tarvetta koneelle. Kun pesee astiat heti ruoanlaiton tai syömisen jälkeen, niin eipä kerry kasoja tiskattavaksi.

Vierailija
19/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI yksinasuvana tarvi tiskikonetta. Astiat kannattaa karsia niin pieneen määrän, että tiskaukset hoituu käsin muutamassa minuutissa. Aikansa se ottaa täyttää ja tyhjentää tiskikonekin. 

Sama määrä kattiloita ja muita ruoanvalmistusvälineitä kuluu, kun kahdelle kokatessa ja ei ole toista jakamassa tiskivuoroa. Yksin asuessa muutenkin tulee kutsuneeksi aika usein kavereita kylään, joten aika ankeata olisi yksin tiskata vaikka 10 hengen astioita. Kyllä tiskikone on ihan ehdoton!

Vierailija
20/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Edellisessä asunnossa oli mutta en juurikaan käyttänyt sitä. Sinkun tiskit pystyy tiskaamaan käsinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme