Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsin todella ettei elämäni ole täydellistä. Onko muita?

Vierailija
21.10.2020 |

Seuraan instassa ja sos.mediassa näitä menestyneitä ja rikkaita Suomessa ja ulkomailla. Oma elämä tuntuu nukkavierulta. Asumme lähiössä keskisuuressa kaupungissa. Mies töissä ja itse kuntoutustuella. Ei ole mihinkään oikein varaa ja loppukuusta olemme aina tiukilla. Silti saan pahaa oloa näistä menestyneistä jotka matkustelevag ja kuluttavat surutta. Oma urani tyssäsi koulukiusaamisen aiheuttamiin mt ongelmiin ja en voi enää uraa rakentaa. Korkeintaan pätkätöitä helpoilta aloilta koska en kestä stressiä enää. En tiedä mikä auttaisi tähän muiden ihannoimiseen. Olen koukussa siihen. Vaikka en koskaan pysty samaan. Hyvä jos enää pääsemme perheenä edes Ruotsin risteilylle. Miten pääsisin itseni vertaamisesta muihin eroon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ajattelee valtavan määrän päivässä ihan kaikkea mahdollista. Sanoja ja lauseita mahtuu taatusti yhden paksun kirjan verran.  Niitä on vaikea estää, mutta tiedoksesi että suurin osa ihmisistä ajattelee itsestään  pääosin negatiivisesti. Joko on liian lihava tai köyhä tai ruma tai epäonnistuu kaikessa jne,  Aina löytyy valittamista omasta itsestään. En tiedä onko järkeä olla niin ilkeä ja vihamielinen kuin sinä olet itseäsi kohtaan, joten voisit ihan vaan huviksesi kokeilla joskus niinkin päin että kun oikein ottaa päähän jonkun menestyminen ja oma epäonnistumisesi laula se vaikka kilisee kilisee-kulkunen joululaulun sävelin. Tai kuvittele, miten Aku Ankka sen laulaisi. Tämä ohje pätee minulla ja saa joskus nauramaan, ottamaan siten etäisyyttä ikävään ja negativiiseen ajatukseeni, Opin tavan kaveriltani ja se auttaa, ettei koe kaikkea niin hirveän henkilökohtaisesti.

Sinä olet todella hyvin selvinnyt kiusaamisesta, pystyt tekemään pätkötöitä ja  sinulla on parisuhde. Kaikki muu, mitä haluat on nyt vain itsestäsi kiinni. Lopeta siis se ilkeily itseäsi kohtaan ja hae keinoja, jolla totut ajattelemaan itsestäsi myös ystävällisesti. Pakkoajatukset, joita sinulla selkeästi on, pystytään hoitamaan kotikonstein.

Vierailija
2/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi, kenenkään elämä EI OLE täydellistä. Sellasta ei ole olemassakaan.

Toivottavasti pääset irtaantumaan tuosta valheellisesta ajatusmaailmastasi. Ehkä sometauko tai lopettaminen kokonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lopettamaan tuollaisten tilien seuraamisen ja lakkaamaan vertaamasta itseään heihin. Ei heidänkään elämä täydellistä ole, vaikka siltä vaikuttaisikin.

Vierailija
4/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä jösseksen ihmeen takia seuraat muiden muka-hienoa elämää??? KEksi jotakin oikeaa tekemistä tai harrastamista äläkä joidenkin pellejen elämän seuraamista. Suuri osa siitäkin on feikkiä.

Vierailija
5/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se seuraaminen. Onnelliset ihmiset ei vertaile. Ja mikään elämä ei ole täydellistä. Just kuuntelin haastattelun jostain ökyrikkaasta. Tai taisi siis olla vain 100 miljoonaa dollaria omaisuus. Mutta omasta mielestään ei ollut rikas ja tyytyväinen, koska tiesi ihmisiä, joilla on miljardeja. Jep. Rankkaa tuo, kun vertailee.

Vierailija
6/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti että muitten ihmisten elämä on täydellistä? No ei ole. Jos käytät elämäsi ajattelemalla toisten elämää, niin oma elämäsi valuu hukkaan. Turha surra sellaisia asioita mille ei itse voi mitään, ainut mille voit tehdä jotain on se että muutat sitä omaa elämääsi. Katkerana ja toisille kateellisena elämä ei ole kovinkaan mukavaa. Yritä löytää siitä teidän elämästä jotain mitä kehittää ja arvostaa.

Vierailija
7/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen siitä, että en jaksanut tehdä gradua loppuun, kun työelämä imaisi mukaansa.

Tiedän myös, että jotkut tohtorit joille olen kateellinen menestyksensä vuoksi, ovat kateellisia minulle. Tuntuu hullulta, mutta hyvältä samaan aikaan 🧡

Sinullekin voi joku olla kateellinen parisuhteesta tai paksuista hiuksista. Sitä tämä elämä on.

Itse seuraan nykyään somessa vain heitä, joista tulee minulle hyvä olo ja uusia oivalluksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan