MIKÄ TUO ON!
Tuolla blogistilla on siis tuollane lemmikki, mutta mikä ihme se on! Saako nuita Suomesta?
http://laralizard.blogspot.fi/
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 00:49"]
Tuo muijakin näyttää liskolta, kellertävät silmät levee suu ja ruikku kroppa
[/quote]
entä mitä näet kun katsot itse peiliin? megan foxin?? ;D
Aika kaukana kotoansa tuokin eläinparka.
Aivan ihana ja iso "dinosaurus" :-) Ihan kun olisi tullut jollain aikakoneella tähän hetkeen. Ottaisin itsekin koska minulla allergia karvaisia ja hilseisiä lemmikkejä kohtaan mutta valitettavasti aika ei riitä. Ihastuin tuollaiseen kun näin aikoinani James Bond Lupa Tappaa-leffan, siinä tälla iguaanilla oli timanttinen kaulapantakin :D
http://blog.nola.com/mikescott/2008/11/medium_1113-licence-to-kill.JPG
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:11"]
No puree jos tuntee kokeneensa vääryyttä, ei ole onneksi tapahtunut kuin pari kertaa :). Lisääntymiskaudella voi kyllä näykätä.
-L
[/quote]
Eikö ne saata ruoskaista "kivasti" tuolla hännällään jos ärhäköityvät? :-D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:23"]
Aika kaukana kotoansa tuokin eläinparka.
[/quote]
niinhän ne moni koirakin on, tänne väkisin tuotu ja vielä jalostettu pilalle.
Joo iguaani tosiaan lyö hännällään suuttuessaan. Tämä on onneksi kesy ja rauhallinen tyyppi mutta kyllä mä oon pari kertaa hännästä saanut, syynä oli mm. kun ei halunnut lähteä pois parvekkeelta aurinkoa ottamasta.. :P Ketään muuta ei ole koskaan huitaissut kuin mua, onneksi.
Timanttipanta olisi hieno, mutta taidetaan tyytyä ihan valjaisiin tarvittaessa, pysyy paremmin päälläkin ;)
-L
Kun täällä olet kerro paljonko tuollainen otus maksaa ja tiedätkö voiko sille olla allerginen.
Meillä on kissa-allerginen ja kaksi astmaatikkoa siksi kyselen josko tuollainen sopisi meille lemmiksi. Lapset jo teini-ikäisiä.
Suomi on tosiaan kaukana iguaanin luontaisesta elinympäristöstä, siksi igulle on järjestettävä riittävät UV- ja lämpölamput, löhöpaikat, vesiallas, kiipeilypaikkoja, kylvetettävä ja suihkutettava ym että pysyy terveenä ja viihtyy. Ruokinta on myös tarkkaa.
-L
Käsittääkseni iguaanille ei voi olla allerginen. Igu maksaa Suomessa satasen-pari, mutta sen hoitoon saa kulumaan pitkän pennin, juuri nuo asiat mitä edellisessä viestissä kerroin. Green iguana den - nimisellä sivustolla on paljon tietoa, jos englanti sujuu. Heppi.net on suomenkielinen sivusto matelijoista.
-L
Voi, kiitos :)!
Tämä poika on noissa kuvissa 3-vuotias ja täysikasvuisia iguaanit ovat 5-vuotiaina joten jonkun verran vielä kasvaa, vaikea sanoa paljonko. Yksilöllistä sekin.
-L