Onko kukaan kokeillut Jutan bigini challengea?
Tuliko tuloksia? Oliko liikkeet yksinkertaisia eli vähäisemmälläkin kuntosalikokemuksella pärjää?
Kommentit (11)
Mietinkin, että näytti teksti hieman oudolta, mutta kello 23 ei aivot enää toimi. Hienoa, jos selvisin challege-sanasta oikein.
T. Akateeminen ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:45"]
Giniäkö siinä vedetään?
[/quote]
Gagsin gäsin: bi-gini. ohis
Bi-gini challege
*mitään en oo ottanu, hik*
onko kyseessä gollitsi biginit?
mulla mahtuu vaan stretsit tekstiilit ylle nykyään. Mut jos on, niin kyllä mä sellaisen tsällensin otan vastaan.
Big gini, oon kokeillu tosi monta kertaa. Toimii. Tosi yksinkertainen liike, yhdellä kädellä sujuu. Kättä kannattaa tietenkin vaihtaa aina välillä, treenin vuoksi siis.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:46"]
Mietinkin, että näytti teksti hieman oudolta, mutta kello 23 ei aivot enää toimi. Hienoa, jos selvisin challege-sanasta oikein.
T. Akateeminen ap
[/quote]
No tota, et sä kyllä selvinnyt ainakaan tokalla kerralla. Vähemmän giniä jatkossa?
Fliidcitakki vaan päälle ja juoksemaan, siinä mun ratkaisu. Jos ei mahdu päälle kuin golitzihousut, niin täksi biginikaudeksi et kyllä ehdi kuntoon, vaikka mitä tekisit.
Biginit päälle vaan ja tramboliinille hypimään. Kyllä on kohta tiukka apdomen, jos ei ole sectio haavoja kiristämässä. Huom. vain akateemikoille.