Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten pituudesta ja miesten kiinnostuksesta

Vierailija
21.10.2020 |

Täällä eräässä ketjussa puhutaan paljon eräänkin naisen hiusten pituudesta (eli lyhyydestä) ja sitä kautta hänen viehättävyydestään miesten silmissä.

Nyt siis se kysymys: minkä pituiset hiukset ovat pitkät? Missä taas menee lyhyiden hiusten raja? Ja onko lob eli olkapäille ulottuva polkkatukka pitkä vai lyhyt?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinulla oikeasti ole noin huono itsetunto?

Vierailija
2/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lob on puolipitkä, mutta siitä pidemmät alkaakin jo mennä pitkän puolelle. Lapaluihin ja siitä alaspäin ulottuvat nyt ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisellisuutta nyt haetaan niin minusta ylipäätään edes vähän "roikkuvat" hiukset lasketaan pitkiksi. Eli esim. polkkatukka tai ns. puolipitkä on riittävän naisellinen. Sellainen siili tai miesmäinen, muutaman sentin mittainen on lyhyt ja mielestäni varsin epänaisellinen.

PS. älkää itkekö suorapuheisuudesta, itsepähän ap kysyi ja minä miehenä vastaan rehellisesti.

Vierailija
4/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sinulla oikeasti ole noin huono itsetunto?

Että kysyn missä menee pitkien ja lyhyiden hiusten raja?

No, näköjään on.

Mutta ei se kysymys mun hiuksiin mitenkään liity. Esim ensitreffit alttarilla - ketjussa monet ovat ihan tosissaan sitä mieltä, että Juuditin puoliso ei ole hänestä kiinnostunut, koska hänellä on lyhyet hiukset. Jos Juuditilla olisi pitkät hiukset hän olisi kuulemma viehättävä ja mieskin kiinnostuisi hänestä saman tien. (Ja en valehtele, voit käydä ihan itsekin lukemassa näitä kommentteja.)

Muutenkin täällä viljellään ajatusta, että miehiä viehättää pitkät hiukset ja miehet haluavat pitkähiuksinen naisen.

Niin missä menee tämä pitkähiuksisuuden raja? Ja missä se raja että hiukset ovat jo liian lyhyet ollakseen yksi viehättävyys tekijä naisessa. Tähän olisin kaivannut näkemyksiä tai kokemuksiakin.

Ap

Vierailija
5/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisellisuutta nyt haetaan niin minusta ylipäätään edes vähän "roikkuvat" hiukset lasketaan pitkiksi. Eli esim. polkkatukka tai ns. puolipitkä on riittävän naisellinen. Sellainen siili tai miesmäinen, muutaman sentin mittainen on lyhyt ja mielestäni varsin epänaisellinen.

PS. älkää itkekö suorapuheisuudesta, itsepähän ap kysyi ja minä miehenä vastaan rehellisesti.

Kiitos, ja juuri suoria vastauksia haenkin.

Ap

Vierailija
6/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehet ihailee pitkiä hiuksia, niin tarkoittavatko he alaselkään perseen yläpuolelle ulottuvia hiuksia vai hieman yli olkapään ulottuvia? Onko pitkät hiukset siis todellisuudessa yläselkään asti olevat hiukset?

Vierailija
7/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas on 3,5 miljardia miestä homogeeninen massa. 

Vierailija
8/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni mielestä polkkatukka on ruma ja liian lyhyt. No ihan kiusallaankin olen pari kertaa leikkauttanut hiukseni siihen mittaan. Hänellä ei kaljamahansa kanssa ole varaa esittää mitään vaatimuksia hiusteni pituudesta.

Vierailija
9/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman mieheni mielestä polkkatukka on ruma ja liian lyhyt. No ihan kiusallaankin olen pari kertaa leikkauttanut hiukseni siihen mittaan. Hänellä ei kaljamahansa kanssa ole varaa esittää mitään vaatimuksia hiusteni pituudesta.

Jatkan vielä. Jos nyt käytetään EAT-ohjelmaa esimerkkinä, niin mieheni mielestä hiusten tulisi olla vähintään sen pituiset kuin Miralla.

Vierailija
10/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehet ihailee pitkiä hiuksia, niin tarkoittavatko he alaselkään perseen yläpuolelle ulottuvia hiuksia vai hieman yli olkapään ulottuvia? Onko pitkät hiukset siis todellisuudessa yläselkään asti olevat hiukset?

Ei kai tuohon ole mitään yksiselitteistä vastausta. Omasta mielestäni riittävän pitkät naisellisiksi ovat sellaiset polkkatukan hiukset joiden pituus menee selkeästi leuan alapuolella. Tätä lyhempi polkkatukka voi olla tapauksesta riippuen ihan naisellinenkin mutta ei enää välttämättä. Mutta joku muu mies voi olla toista mieltä.

Vierailija
11/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alaselkään asti ulottuvat paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Ainoat ihmiset, jotka ovat niitä erikseen ihailleet, ovat naiset. Ei nyt sillä, että mulla olisi pitkät hiukset sen takia, että haluaisin niihin kohdistuvaa ihailua tai huomiota, mutta ainakaan käytännössä en ole koskaan kuullut, että joku mies olisi erityisesti kiinnittänyt niihin huomiota (eikä tarvitsekaan, ihan hyvä näin).

Vierailija
12/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mäkin ajoin kaljun ihan miestä ärsyttääkseen mutta pieleen meni. Kävi vieläkin kuumempana kun aiemmin.

Vierailija
13/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin sellaisen hyvin kauniin naisen juoksulenkillä. Oli kuin prinsessa. Hiukset puoleenselkään asti pituudelta ja laitettu kiinni niin, että näytti ihan hevosen häntäkarvalta. Tuo tukka heilui ilmassa kiinni laitettuna kun hän juoksi kunnioitettavaa vauhtia. Hänellä oli iloinesen ja terveellä tavalla itsevarman näköinen nainen.

Hän jätti perässään hyvin huumaavaa ja makean tuoksuista feromonia. Ei ollut mikään hajuvesi vaan hänen oma hajunsa joka mesmeroi minut. Hän oli hyvin mystinen kuin satuolento. Miten minä suutelisin hänen jalkapohjiansa!

Vierailija
14/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapaluihin asti pitkä kihara paksu tukka. Mun edellinen mies tykkäsi siitä kovasti. Minulla on myös välillä ihan lyhyt tai jotain tuolta väliltä. Minä en miesten mielipiteistä piittaa 😁

Vierailija
15/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen värjää hiuksensa tai leikkaa ne lyhyeksi kuten miehellä on, tekee hän kauhistuksen ja on häpäissyt itsensä.

- 3. Moos. 20:8

Vierailija
16/16 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, jos naisella on pitkät hiukset, lapaluiden alapuolelle, mutta hän pitää niitä yleensä aina kiinni, niin onko sillä vaikutusta niiden viehättävyyteen? Ovatko ne kiinni ollessaan vähemmän viehättävät ja naiselliset?

Eihän sitä pituutta silloin niinkään näe eikä siitä pääse silmillään "nauttimaankaan".