Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on loistava parisuhde!

Vierailija
24.07.2006 |

Mä rakastan mun miestäni ihan hirveesti ja mies on niin ihana....

Seksiä on usein ja se on todella tyydyttävää. Kun mies on poissa, ajattgelen häntä usein ja työpäivän aikana odotan kuin teini ensitreffeille menoa kun hän tulee töistä.

Miten sitä voikin olla näin rakastunut???

Yhdessä ollaan kuitenkin oltu jo 5 vuotta ja 1v lapsikin on!

Kyllä oma mies on IHANA!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tyytyvät elämään huonossa suhteessa toivoen parempaa( jota ei yleensä siitä suhteesta tule).

Ja sitten nämä kulkissiavioliitot, tosi kurja juttu kun ei ole tunteita...

Meillä on rakkautta ja hellyyttä ja aitoa välittämistä! En voisi ikinä tyytyä vähempään nyt kun tiedän minkälaista voi elämä olla!

(itsellänikin on huonoja suhteita ollut.... onneksi olen tajunnut lähteä että voisin löytää elämäni miehen!!!!)

ap

Vierailija
2/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sitoivat meitä tiukemmin yhteen, on ollut vanhoja luurankoja kaapissa molemmin puolin, joista sitten sikisi luottamuspulaa. Taloudelliset vaikeudetkin veivät kriisiin Punainen lanka suhteessamme on ollut se, että vaikka ei aina tuntuisikaan sille, että rakastaa, niin muistamme, että tahto rakastaa on aina olemassa.

Yhdessä mutta kuitenkin yksilöinä yhteisen päämäärän vuoksi on myös yksi periaatteemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä tapahtuisi niin muistamme kuitenkin että se rakkaus on siellä pohjimmaisena vaikkei aina siltä tunnu!

Ja se että olemme tiimi! Me olemme me, me vastaan muut!

Yhdessä selvitään mistä vaan. Ja on halua ja tahtoa seistä toisen rinnalla.

Vierailija
4/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kuusi vuotta, kaksi lasta (2 ja 3 v) ja ihana parisuhde.

Vierailija
5/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava lukea välillä miten ihmisillä menee hyvin ja etttä onnellisiakin parisuhteita on. Minä olen eroamassa ja toivon vielä, että voisin löytää oikean miehen itselleni.

Vierailija
6/6 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulla on mahdollisuus löytää jotain ainutlaatuista!

Vanha taakse ja eteenpäin uusin kujein! Maailmassa o yllättävän paljon niitä hyviä tyyppejä kun vaan uskaltaa lähteä etsimään!

ap