Vedän tässä parhaillaan yksinäni sidukkakännejä leffan ääressä.
Kommentit (51)
Avaan kohta bissen, nenää kutittaa eipä mulla muuta.
Mulla on valkkaria ja oon tyytyväinen, saan aloittaa viikonlopun ihan rauhassa ja erakoitua vähäks aikaa. Who needs more :) Tällasta tappotylsää elämää osaa kuulkaa arvostaa kun on mennyt ja tehnyt koko elämänsä jotain. Amen!
Minä taidan juoda sidua vasta huomenna. Ukko vie lapset pois koko päiväksi että saan opiskella. Siis "opiskella". Ei mulla muuta.
Mä ootan lapsenvahtia et saan vetää punkkua telkkarin ääressä ihan kaksin käsin. Ei mulla muuta. Ai niin, on mulla suklaalevy :)
Me ollaan aika hyviä. Jutskataanko enemmän?
7
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:06"]
7
[/quote]
Mitä muuta?
No ei mulla nyt oo muuta paitsi että vedän omat siiderikännit vähän enemmän. Se leffa kiinnostais edelleen, mut ei tosiaan mitään muuta oo mulla nyt.
Vetäsin vahigossa puukolla sormeen ja sitä juilii kauheesti. Ja pulssi tuntuu inhasti. Pistin laastarin äkkiä vaan kireelle päälle. Hoitsuja paikalla, neuvoja? Ei mulla muuta.
Siis ei "enemmän" vaan "myöhemmin"!1! Ei muuta!
10&17
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:08"]
7
[/quote]
Mitä muuta?
[/quote]
Tekis mieli yhtä miestä, joka ei anna mulle enää. Ei muuta. Paitsi että tää aipädi ei anna kirjoittaa kuin hetkittäin. Pitäis varmaan kirjoittaa muuta.
7
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:08"]
7
[/quote]
Mitä muuta?
[/quote]
Tekis mieli yhtä miestä, joka ei anna mulle enää. Ei muuta. Paitsi että tää aipädi ei anna kirjoittaa kuin hetkittäin. Pitäis varmaan kirjoittaa muuta.
7
[/quote]
Mäkin aluun miestä. Mut se vittupää lähti baariin. ei oo muuta.
Hei yksinäiset naiset! Täällä kirjoittaa yksinäinen mies. Haluaisiko kukaan lievittää yksinäisyyttään harrastamalla sexiä kanssani?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:14"]
Hei yksinäiset naiset! Täällä kirjoittaa yksinäinen mies. Haluaisiko kukaan lievittää yksinäisyyttään harrastamalla sexiä kanssani?
[/quote]
Haluaa. Aloita.
7
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:14"]
[/quote]
Haluaa. Aloita.
7
[/quote]
Siihen tarvitaan kai kaksi. Mihin voin tulla tapaamaan sinua?
Ollaan tässä vaan, kaikki yhdessä. Tai tehdään jotain muuta.
7
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:02"]
Emmä muuta mut sitä vaan et mikä leffa?
[/quote]
the amityville horror. On muuten huono. Vinkatkaas joku oikeesti pelottava. Ei mulla muuta.
ap
40-v. ja neitsyt subilta, ihan kauhee, onneks on punkkua lasissa. Ei yhtään mitään muuta.
Mua vituttaa kun toiset juo siideriä ja punkkua ja muuta, ja mä en saa mitään koska oon viimeisilläni raskaana. No vedän tässä sitten levyllisen pähkinäsuklaata ja makaan sohvalla. Ei mulla muuta.
Mä haluaisin juoda kuumaa maitoa hunajalla, mutta ei ole sitä muuta, eli hunajaa.
Tän takia mä en juo. Oon niin yksinäinen et vetäisin kännejä joka ehtoo. Enkä edes syö enää koska sekin riistäytyy aina käsistä.