Vedän tässä parhaillaan yksinäni sidukkakännejä leffan ääressä.
Kommentit (51)
Olisi, siideriä, kaljaa, viiniä, lonkeroa , viina vaikka kuinka paljon , mutta tipaton, panettaisi lisäksi.
Ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:53"]
Vinkatkaas Ny oikeesti joku hyvä kauhuleffa joka oikeesti pelottais eikä vaa naurattais?
ap
[/quote]
Mama-elokuva.. Muuten hyvä, mutta loppu ei.
Erosin tänään kolmatta kertaa exästäni, juon halpaa kaljaa ja toivon todella, että jaksaisin käydä lähikuppilassa, onko siellä tuttuja. Ei mulla muuta.
Mä katon itekseni vitoselta Emily rosen riivaajaa. Tuntuu pelottavalta kun yksin oon. Ja juon bissee. Eikä mullakaan muuta.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 23:26"]
Mä katon itekseni vitoselta Emily rosen riivaajaa. Tuntuu pelottavalta kun yksin oon. Ja juon bissee. Eikä mullakaan muuta.
[/quote]
paitsi että pelottaa. Ei pitäis kattoo.
Mulla kaks sidua ja yks lonkku alla, saunassa käyty ja nakkeja syöty. Ukko sammui. Mietin että meniskö itsekin jo nukkuun vai ottaisko vielä lonkeron. Ei mulla muuta.
Otin lonkeron. Hyvä fiilis. t. neljäysi.
Vedän tässä parhaillaan skumppakännejä yksin vauva.fi:issä. Ei mullakaan muuta.
Mä oon koko illan miettinyt hakisko parit juomat,mutta syönkin tässä vaan hapankorppua ja luen juttuja täältä. Eipä mullakaan muuta.
Mäki haluisin vetää kunnon kännit
Mulla on toinen siideri vielä juomatta. Eipä mullakaan muuta.
Vaihoin ite sidun lonkkuun. Tullu varmaan sen verran ikää että limumaiset sidut ei enää maistu.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:57"]Vaihoin ite sidun lonkkuun. Tullu varmaan sen verran ikää että limumaiset sidut ei enää maistu.
[/quote]
Niin ja ei mulla muuta
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:58"]Mulla on punkkua. Yksin.
[/quote]
Onks sulla muuta?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:58"]Mulla on punkkua. Yksin.
[/quote]
Onks sulla muuta?
[/quote]
On mulla muuta. Mutta ei sitä, mitä haluaisin.
7
Emmä muuta mut sitä vaan et mikä leffa?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:53"]
Vinkatkaas Ny oikeesti joku hyvä kauhuleffa joka oikeesti pelottais eikä vaa naurattais?
ap
[/quote]
A Serbian Film