Teiniseksi johtaa abortteihin
Joko kohta toteutuu se, mitä vuosia sitten sain näyn katsella. Kaikki voimakkaasti viittaa siihen, että enää ei ole pitkä aika. Mitä sitten tapahtuukaan, on turvallista säilyttää usko Jeesukseen. Roikkua Hänessä kiinni ja etsiä ja kysyä Hänen tahtoa elämässä.
Kaikki se siunauksen elementti pyritään kitkemään pois tämän maan ihmisiltä. Sen, mihin he ovat laittaneet toivonsa ja luotaneet uskonsa. KOTI USKO JA ISÄNMAA.
NYT SURMATAAN SYNTYMÄTTÖMIÄ LAPSIA SUORAAN MOLOKIN KITAAN JOSSA PALAA IKUINEN TULI. SIIS SIKIÖITÄ UHRATAAN SUORAAN SAATANALLE ABORTIN MUODOSSA.
Lapset asetetaan vastuuseen ja kytketään suoraan himojen kohteiksi jo 12 vuotiaina. Siis lapset, joilla ei ole elämään vielä valmiuksia, kytketään lihan himoille alttiiksi.
Ei 12 vuotias ole vielä henkisesti kypsä ottamaan vastuuta perheestä saati sitten kypsä sukupuolisesti kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Heillä ei ole valmistuneisuutta työelämään saati ammattiin. Aivan järjetön ja vastuuton tällainen ajattelu, että 12 vuotiaana on jo kypsä tällaiseen. Tulee vain lisää abortteja ja omantunnon syytöksiä. Nuorten asenteita manipuloidaan.
"Ajatuksemme, tekomme ja tunteemme tänään leimaavat olemassaoloamme huomenna. Meidän on tunnustettava, että lyhytnäköisyydellämme, haluttomuudellamme muuttaa arvojärjestelmäämme, asenteitamme ja koko elämäntyyliämme olemme myötävaikuttaneet siihen, että ihmiskunnan olemassaolo on vaakalaudalla.
Kommentit (3)
"Alle 16-vuotiaille tehdään Suomessa vähemmän abortteja kuin kaikille hedelmällisyysikäisille naisille keskimäärin."
"Eniten raskaudenkeskeytyksiä Suomessa tehdään 20–24 -vuotiaille"
https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/til…
Ilmainen ehkäisy nuorille on hyvä juttu, onneksi se alkaa olla yhä useamman ulottuvilla :)
Mä olen aloittanut seksielämäni 12 vuotiaana, (Näin myöhemmin ajateltuna varmaan olisi myöhemminkin ehtínyt..): Yhtään aborttia ei ole mulle tehty ja viimeiset 30v olen harrastanut seksiä yhden ja saman miehen kanssa. Et ihan KAUHEETA!