Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa vituttaa noi provohuutelijat melkein joka ketjussa

Vierailija
24.01.2014 |

Provot ei itsessään ärsytä mua lainkaan, mutta:

"Porvoosta päivää"

"Keksi parempi provo"

"Tää on ihan Provo"

"Kuinka te voitte langeta näin selkeään provoon?"

Ja melkein joka toiseeen ketjuun nää huutelijat löytää tiensä. Mikä noiden kommenttien pointti on? Ootteko jotenkin tosi ylpeitä siitä, kun saatte kiinni jonkun provosoimasta? Vai onko teillä vaan niin naiivi maailmankuva, ettei mitään erikoista voi koskaan tapahtua kenellekään! Ja _mitä väliä_ sillä edes on, jos joku olisikin provo, ihan yhtä mielenkiintoista se keskustelu silti on.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mode niin poistaisin aloituksesi, sorry

Vierailija
2/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla samantyyppisiä ihmisiä kuin se yksi tollo Suomi24-palstalla, jonka kommentoitava jokaiseen ketjuun "Niinkö".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää..

Vierailija
4/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi ap parempi provo ens kerralla.

Vierailija
5/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tään on oltava provo

Vierailija
6/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ ap!! Oon täysin samaa mieltä.

Vierailija
7/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en käsitä, miksi pitää hermostua moisesta. Ohita ne kommentit olankohautuksella.

Aika hassua, että itse sanot "mitä väliä, vaikka olisi provo", mutta kiellät toisia sanomasta sitä ääneen. Mikä sensori sinä olet.

Minua ei henk.koht. kiinnosta keskustella jostain täysin kuvitteellisesta asiasta, vaikka olenkin sitä mieltä, että totuus on tarua ihmeellisempää. Omassa lähipiirissäkin on sellaista, mikä täällä tuomittaisiin 99%:sti provoksi. Siksi en puhukaan niistä asioista. Kun tänne tulee, pitää hyväksyä muiden huutelut. 

Vierailija
8/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, se provohuutelu ei tuo mitään lisäarvoa.

Vierailija
9/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä ole riittävän postmoderni ihminen, mutta kyllä mulle on merkitystä sillä, onko jokin "mies ei ole tullut vieläkään kotiin baarista, mitä teen!" -aloitus keksittyä vai totta. En jaksa tuhlata aikaani enkä energiaani jonkun mytomaanikon juttuihin. En nyt siis tarkoita, että siinä olisi hirveästi järkeä, että joka ikiseen ketjuun huudellaan provoa, mutta lähinnä tuota "jos joku olisikin provo, ihan yhtä mielenkiintoista se keskustelu silti on" -kommenttiin vastasin.

Vierailija
10/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:26"]

Aika hassua, että itse sanot "mitä väliä, vaikka olisi provo", mutta kiellät toisia sanomasta sitä ääneen. Mikä sensori sinä olet.

[/quote]

Tämä on kyllä hyvä huomio. Miten jollekin, jolle tekstien todenperäisyys on paskan hailee, voi kuitenkin tuollaiset yksittäiset kommentit olla noin häiritsevä asia. Joskerran kaikki on niin iloisen yhdentekevää, niin miksei sitten nuo provohuutelut ole?

Vierailija
11/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokoteketjut vituttaa. 

Vierailija
13/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:32"]

Mä en ehkä ole riittävän postmoderni ihminen, mutta kyllä mulle on merkitystä sillä, onko jokin "mies ei ole tullut vieläkään kotiin baarista, mitä teen!" -aloitus keksittyä vai totta. En jaksa tuhlata aikaani enkä energiaani jonkun mytomaanikon juttuihin. En nyt siis tarkoita, että siinä olisi hirveästi järkeä, että joka ikiseen ketjuun huudellaan provoa, mutta lähinnä tuota "jos joku olisikin provo, ihan yhtä mielenkiintoista se keskustelu silti on" -kommenttiin vastasin.

[/quote]

Käytät siis vapaa-aikaasi tätä palstaa lueskellen ja  tällaisiin ketjuihin vastaillen, mutta ei halua "tuhlata aikaasi" provojen lukemiseen?

Vierailija
14/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: ketään ei oikeasti kiinnosta mikä sinua vituttaa. Toisekseen: jos ei meno miellytä, niin painu muualle. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
15/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:11"]

[/quote]

Käytät siis vapaa-aikaasi tätä palstaa lueskellen ja  tällaisiin ketjuihin vastaillen, mutta ei halua "tuhlata aikaasi" provojen lukemiseen?

[/quote]

Mä en nyt oikein näe, mikä tässä sun mielestä on se ristiriita. On tällä palstalla ihan mielenkiintoisiakin juttuja. Täällä on esimerkiksi sellaisia ei-tarinallisia ketjuja, joissa keskustellaan jostakin asiasta. Provotarinoista syttyvät varmaan eivät niitä jaksa noteeratakaan.

Tässäkin ketjussa keskustellaan asiasta, eli provon huutelusta. Miksen voisi vastata tähän? Miten se on ristiriidassa sen kanssa, etten jaksa lukea mitään pitkiä feikkistooreja saati vastailla niihin?

Vierailija
16/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

Mä en nyt oikein näe, mikä tässä sun mielestä on se ristiriita. On tällä palstalla ihan mielenkiintoisiakin juttuja. Täällä on esimerkiksi sellaisia ei-tarinallisia ketjuja, joissa keskustellaan jostakin asiasta. Provotarinoista syttyvät varmaan eivät niitä jaksa noteeratakaan.

Tässäkin ketjussa keskustellaan asiasta, eli provon huutelusta. Miksen voisi vastata tähän? Miten se on ristiriidassa sen kanssa, etten jaksa lukea mitään pitkiä feikkistooreja saati vastailla niihin?

[/quote]

Joo, en minäkään ymmärrä tuota logiikkaa, että palsta ei saisi kiinnostaa (kun täältä löytyy muutama ihan mielenkiintoinenkin keskustelu), jos ei provot kiinnosta? Ei minuakaan innosta nämä muka niin näppärät ja nuonellisesti älykkäät provot, en jaksa innostua kuviteellisista asioista. Jos haluan lukea tarinaa, luen kirjaa. Tämä palsta on väsyttävän täynnä provoja. Miten jotkut edes jaksaa provota noin paljon ja tarinoida...

Vierailija
17/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:14"]

Ensinnäkin: ketään ei oikeasti kiinnosta mikä sinua vituttaa. Toisekseen: jos ei meno miellytä, niin painu muualle. Niin yksinkertaista se on.

[/quote]

http://static3.wikia.nocookie.net/__cb20121001214406/sonicfanchara/images/9/9b/Watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

Vierailija
18/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:25"]

Tään on oltava provo

[/quote]

Ja vielä helvetin huono sellainen!

Vierailija
19/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:14"]

[/quote]

http://static3.wikia.nocookie.net/__cb20121001214406/sonicfanchara/images/9/9b/Watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

[/quote]

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi