Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa "mietojen" ruokien reseptejä ja vinkkejä! Imetyspulma

Vierailija
10.01.2014 |

Eli vauva on täysimetyksellä, ja olen huomannut että on parempi vauvan vatsalle etten syö esim. vahvoja mausteita, sipulia, valkosipulia, omenaa, suuriä määriä juustoja, kaaliruokia, jne jne kyllä te tiedätte mitä tarkoitan.

Mutta kun nyt en sitten oikein osaa laittaa mitään hyvää ruokaa, vaan kaikki maistuu vaan pliisulle puurolle. Onneksi tykkään puurosta, ja sitä syönkin joka päivä...

Mutta siis vinkkejä kiitos. Onko edes olemassa miedosti maustettuja mutta herkullisia ruokalajeja???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kuulostaa tutulta! Olin itse viime kesänä samassa tilanteessa. Vihanneksista sopi lähinnä kesäkurpitsa ja munakoiso ja mausteista suola. Maustoin perheemme ruuat yleensä joko yrteillä tai maustetuilla ruokakermoilla. Laadukkaasta lihasta ja kalasta tulee hyvää vähilläkin mausteilla. Niin ja tomaattimurska sopi omaan ruokavaliooni. Onneksi vauva alkoi sietää 3-4 kk ikäsenä syömäni "voimakkaammat" ruuat.

Vierailija
2/3 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin pataruokiin sipulit ja valkosipulit kokonaisina, antoivat makua mutta ne helposti noukittua pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin! Jos kahvihammasta kolottaa, meidän vauva kesti Watsakahwin, sen Robertpauligin erikoispaahdetun (ja erikoishintaisen). Tavallisesta kahvista tuli hirveät iltaitkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi