Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär ei ollut päässyt klubille eilen, koska

Vierailija
24.01.2014 |

hänellä oli paksu, lämmin toppatakki, alla siistit ja asianmukaiset vaatteet. Poke oli sanonut, että tuollaisilla kamoilla et tänne tule, tyttö oli sanonut, että on vaan päällystakki. Ei ollut kelvannut.

Ikää hänellä oli tarpeeksi, joten ei siitä voinut olla kiinni.

Voiko poket vielä nykyäänkin olla noin mielivaltaisia?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki ei ole juhlavaate. Villakangastakki parempi.

Vierailija
2/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä baari? Tai edes missäpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, kyllä ne katsovat siellä nykyäänkin millaista porukkaa sisälle päästävät.

Vierailija
4/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olleet, ei vaan nykyään.

Vierailija
5/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola saa valita asiakkaansa, kunhan valinta ei ole syrjivä. Esim. ravintolan tyyliin sopimaton pukeutuminen riittää syyksi evätä pääsy.

Vastaavasti asiakas voi valita ravintolan ja kantaa rahansa muualle jos poken naama ei miellytä :)

Vierailija
6/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pipa päässä ja tumput tassuissa? Ja voi. Jos on suosittu mesta, päästävät parhaat jonosta.

Vierailija
7/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun treffiseuraa, japanilaista vaihtooppilasta, kerran ei päästetty 5 vuotta sitten Helsingin Tigeriin, kun sillä oli farkut. Mä olisin päässyt, mutta nyt en millään muista mitä mulla oli päällä. siis miten mä en muista mitä mulla oli silloin päällä? höh. enkä juonut silloin. treffit meni niin että aluksi portsari käännytti kundin heti farkkujen takia. seuraavaksi emme päässeet sisään koska kundilla ei ollut henkkareita. mentiin sitten sokoksen siihen baariin, ja ettei häntä taas pyydettäisi lähtemään henkarittomana, käskin hänet pöytään ja itse menin odtamaan kaksi tuoppia. sen jälkeen lähdin kotiin.

Vierailija
8/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikka tuo oli? Kiinnostaa tietää, niin voi boikotoida. Tuo on yksinkertaisesti vain niin typerää. Jotenkin epätoivoista, ravintolalta.

Ihan mielivaltaistahan pokejen toiminta onkin. Itse en koskaan mene niihin paikkoihin, joihin en ole nuorena päässyt tai jossa on kohdeltu jotenkin ylimielisesti. Siis nyt kun olen tällainen akateeminen kolmekymppinen. Kyllä ne muistot jäävät kuitenkin mieleen, hyvin negatiivisina.

Edelleen menen mieluummin sellaisiin paikkoihin, joissa poket ovat sen verran sivistyneitä, että osaavat käyttäytyä. Tuollaisissa paikoissa nimittäin nimenomaan poket osoittavat junttiutensa.

Kyllä tarpeeksi hienoissa paikoissa väärin pukeutunut asiakas tajuaa pian itsekin, että tämä ei tainnut olla ihan paras valinta näillä vetimillä (sama tunne, joka tulee, kun on täysin alipukeutunut johonkin tilaisuuteen).

Siis paikat, joissa on tollainen poke, ovat yksinkertaisesti junttimaisia, eivät oikeasti hienoja paikkoja.

Vierailija
9/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä näyttänyt tarpeeksi helpolta?

Vierailija
10/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa: nuo junttimestat ovat sellaisia, joissa Niklas Herlinkin käännytettäisiin pois. Niin epävarmoja siellä ollaan, ihan nousukastyyliin (hienous muka näkyy pelkästään vaatteista, vaikka oikeasti se näkyy myös portieerien tasosta).

Vierailija
11/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan poket ovat olleet tuollaisia, mut jos tytöllä olis ollut todellä nätti naama, olis se poke sitä uskonut, jep, elämää...

Vierailija
12/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päevee. 

Vierailija
13/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään ole päässyt toppavehkeissä sisään, vaikka toppavehkeet olisivat jääneet narikkaan. On tuo nyt vähän erikoista kun ulkona -20 ja ei saisi vaatetta topata ulos.

Vierailija
14/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:56"]

Itse en myöskään ole päässyt toppavehkeissä sisään, vaikka toppavehkeet olisivat jääneet narikkaan. On tuo nyt vähän erikoista kun ulkona -20 ja ei saisi vaatetta topata ulos.

[/quote]

Toi on kyllä outoa. Itse pääsin kerran reinot ja farkut jalassa sisälle, edeltä käännytettiin toppatakkinen pois.

Vierailija
15/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ehkä vähän aiheen vierestä, mutta mua kiinnostaisi tietää miten tuollaisiin parempiin paikkoihin pitäis pukeutua?

Oman kylän baariin kun pääsee farkuissa ja toppatakissa.

Vierailija
16/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:12"]Menee ehkä vähän aiheen vierestä, mutta mua kiinnostaisi tietää miten tuollaisiin parempiin paikkoihin pitäis pukeutua?

[/quote]

Mulla on yleensä musta pitkä suora villakangastakki, siisti kaulahuivi ja korolliset nilkkurit/saappaat.

Vierailija
17/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:12"]Menee ehkä vähän aiheen vierestä, mutta mua kiinnostaisi tietää miten tuollaisiin parempiin paikkoihin pitäis pukeutua?

Juu, en minäkään missään toppiksissa lähtisi.

[/quote]

Mulla on yleensä musta pitkä suora villakangastakki, siisti kaulahuivi ja korolliset nilkkurit/saappaat.

[/quote]

Vierailija
18/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä turistikaveria ei päästetty yhteen baariin koska hänellä oli juuri ostettu suomipaita päälla, "koska tämä ei mikään sporttibaari ole". Mentiin toiseen baariin jossa taas henkilökunta kehui hänen paitaansa. Tiedän ainakin mihin jatkossa rahat laitan.

Vierailija
19/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei suostunut viemään narikkaan tms?

Vierailija
20/47 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigeriin ainakin pitää olla miehillä pikkutakki ja naisilla pikkumusta tai siihen muutoin verrattava asu. Huhhuh tietä tiedottomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi