Ihanat ja kalliit joululahjani
Olen niin tyytyväinen joululahjoihini tänä vuonna:
-Mieheltä "lahjakortti" auton ostoon. Tähän asti olen ajellut miehen kakkosautolla. Joku kiva Bemari taitaa pian olla pepun alla!
-Lisäksi LV:n laukku ja avaimenperä
-Vanhemmiltani sain Bossin pussilakanat, Missionin pyyhkeitä (käsi ja kylpypyyhkeet neljälle) ja ison lahjakortin Stokkalle
-Siskolta Sisleyn kosmetiikkaa ison kasan ja lahjakortin Helsinki Day Spahan
-Kummiltani sain Cartierin kellon ja Repeatin cashmir huivin
-Parhaalta kaveriltani Cossin mekon ja pipon sekä huivin (vähän halpista mutta tuntuivat hyvälaatuisilta)
-Lisäksi sukulaisilta pikkusälää joka ei ole ehkä mainitsemisen arvoisia tässä yhteydessä
Olen varmaan ollut aika kilttinä!
Kommentit (49)
Mutta haavemaassa kaikki onkin mahdollista!
Provo. Olisi kyllä hauska keskustella todellisista arvokkaista lahjoista, joita olette saaneet tai antaneet.
Pyh! Mulla oli paljon ihanammat ja kalliimmat lahjat. En viitti kertoa niistä tarkemmin ettet pahoita mieltäsi.
Mikä lv käsilaukku? Se pesuaine merkkikö?
Provolassa kaikki on aina suurempaa ja kallimpaa. Myös ne psyykelääkkeet.
Eikö oo vara itse ostaa? Ymmärrän kyllä, että köyhäperseellä on tarve kehuskella, kun kerrankin on mielestään makeaa elämää osakseen.
Miksi ei yhtään suomalaista tuotetta joululahjaksi?
Sulla rikas mies ja suku, oo onnellinen.
Täytyy kyllä sanoa,et en edes tunne noita merkkejä. Paitsi se pesuaine. Mä sain kans Omo paketin äidiltäni,ku cittarista niitä sai 5 pakkaa kympillä.
Olethan seuraavalla kertaa huolellisempi kun kulutat aikaasi provoja rustaten, rakas elämäänsä tympääntynyt alkoholisoitunut rahaton ikäpissis.
P.s. Se on Missoni, ei Mission...
Ne joilla on varaa, eivät esittele omaisuuttaan niinkuin se olisi jokin itseisarvo.
Sain mieheltäniVitran lokerikon, äidiltä pellavalakanat ja appivanhempieni rahalahjalla ostan Hang it all -naulakon.
Pidän itseäni tosi onnekkaana.
Laitas nyt vielä kuvaa noista upeista lahjoistasi, kaikki yhdessä kuvassa? Vai eikö teillä kameraa löydy :O
Mä sain mitä toivoin, mummopöksyt, rintsikat, lakana ja pyyhesetin. Ja olen häppy. Lapsi toivoi 3 my little pony yllätys pussia sai ne, mlp lakanasetin ja pyyhkeet.
Oikeet varakkaat eivät kehuskele... Niiden ei tarvii. Mutta pikkuvarakkaat kylläkin :D
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:15"]
(käsi ja kylpypyyhkeet neljälle)
[/quote]
Puuttuiko ap:ltä yksi käsi vai tuliko tuo noin niinkuin varakädeksi?
Sisleyn kosmetiikka kuulostaa kivalta, en ole koskaan raaskinut ostaa.
Minä sain mieheltä The Sims kolmosen lisäosan (joka muuten maksoi alle 20e). Olen todella tyytyväinen lahjaan.
jee meillä kävikin oikea joulupukki, missä konvehdit ja villasukat?