Kuinka tulla kauniiksi?
Kertokaapa hyviä vinkkejä, kuinka minustakin voisi tulla kaunis. Olen ihan tavallisen näköinen, symmetriset kasvot. En erityisen ruma, mutta en mikään kaunotar. Alan nyt panostaa itseeni, aion hurmata kaikki teidän vinkkienne avulla!
Kommentit (71)
Ryhti, hoikkuus, hyväkuntoiset hiukset ja itselle sopiva meikki.
Syntymällä kauniiksi yksilöksi.
Niistä pakkeleista ei ole paskanvertaa apua. Ei ne teidän naamat sillä pelastu.
N31
Kropasta saa kauniin laihduttamalla. Hajuvesiä ei kannata käyttää, niistä voi saada päänsärkyä eikä kukaan kai halua aiheuttaa yökkäysreaktiota toiselle?
Vierailija kirjoitti:
-Hoikka on huoliteltu, koko 36 tai pienempi. Kuntosalia suosittelen.
- Kosmetologi pari kertaa vuodessa, kampaajaa niin usein että juurikasvua ei ole. Huoliteltu leikkaus. Lakatut kynnet, mutta ei koskaan väriltään lohkeilleet, ranskalainen manikyyri on mahdollista oppia itselleen laittamaan. Toki rakennekynnet ja -ripset ovat hyvät myös. Suosittelen myös kulmien ja ripsien kestoväriä.
-Ruskettunut iho on nyt muotia.
-Vaatteiden ei tarvitse olla muodikkaat, mutta tyylikkäät ja sinulle sopivat. Satsaa kenkiin ja käsilaukkuun, jotka sopivat kaikkeen.
-Laadukkaat korut ovat piste i:n päälle.
Miksi 36 tai pienempi? Itse olen 38 ja vatsa on litteä ja peppu nätti ;)
Et sä saa itseäsi kauniimmaksi, koska sinä olet sinä etkä sä voi silmänräpäyksellä muuksi muuttua.
Kannattaa hoitaa ihoa hyvin, minulle hunajasta on ollut iso apu. Käytän pari kertaa viikossa naamiona, annan vaikuttaa 30min ja huuhtelen lämpimällä vedellä. Iho on kauniin värinen, pehmeä ja hunaja auttaa finneihin.
Lisää vinkkejä äitienpäivän kunniaksi :)
Kyllä se ruskettunu iho nykyää on muotia
Panosta ihon hoitoon. (akne, kuivuus) Kevyt meikki. Tumma silmämeikki ja paksu pakkeli vanhentaa ja antaa epäsiistin vaikutelman. Kulmat! Voi olla helpompaa käydä laittamassa ammattilaisella. Saa ainakin siistiä jälkeä eikä ole edes kauhean kallista. Kosmetiikkatuotteet ei aina maksa omaisuuksia. Erittäin hyviä tuotteita voi löytää todella halvallakin. Usein näin ei ole, mutta kannattaa tutustua erilaisiin testikokeiluihin ja googletella mitä muut ovat mieltä. Itselläni esim. rasvat ovat vähän kalliimpia (että akne pysyy poissa), ripsari taas muutaman euron arvoinen, muutamia huulituotteita olen myös löytänyt halvalla. Meikkivoidetta taas on vaikea löytää pikkurahalla jos haluaa laadukasta jälkeä. Olen pyytänyt aina kosmetiikkaosaston ammattilaista apuun sävyn valitsemisessa. Liian tumma meikkivoide näyttää halvalta.
Hiukset. Leikkaa suosiolla kuolleet latvat pois. Käy säännöllisesti kampaajalla. Luonnollinen värisävy.
Sanoisin että ulkoisessa kauneudessa on neljä tärkeintä osaa. Hiukset, meikki, vatteet ja ryhti. Itsensä kanssa on tärkeää olla mukava olla, joten älä pue hametta jos et pidä siitä tai kiharra hiuksia jos se saa olosi epämukavaksi.
Vaatteista tarvitset aluksi yhteensopivat nilkkurit ja laukun. Tummat farkut. Pari laadukasta paitaa ja neuletta. Panosta ulkovatteisiin! Jos on rikkinäinen kulunut takki, se näkyy koko ajan kaikille kun kuljet kaupungilla.
Vähemmän on enemmän. Yksinkertainen kevyt meikki, hyvin laitetut hiukset, muutamat laadukkaat vaatteet ja ryhdikäs olemus. Jokaisella on huonoja puolia mutta silti voi kantaa itsensä kauniisti.
Ei lävistyksiä kasvoissa. Ei liian rajuja värejä pukeutumisessa. Ajele kainalot ja säärikarvat! Älä polta tupakkaa tai riehu kännissä kylillä. Rasvaa käsiä ja lakkaa kynnet. Nuku hyvin. Ulkoile. Yritä etsiä positiivisia asioita ympäriltäsi. Ihanaa ihmistä pidetään kauniimpana kuin inhottavaa!
Tää on kiva vanha ketju! Tämän inspiroimana lakkasin pitkästä aikaa kynnet. Lyhyetkin kynnet näyttää tosi paljon siistimmiltä lakattuina :)
Vähän aikaa sitten kävin myös leikkauttamassa tukan pitkästä aikaa (n. 15cm pois ja edelleen hartiamittainen). Voin kyllä kaikille kuivalatvaisille suositella reilua latvojen leikkausta sen 2cm tasoituksen sijaan, kuivat hapsottavat latvat tekee tukasta epäsiistin näköisen vaikka kuinka kampaa ja laittaa.