Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tulla kauniiksi?

Vierailija
24.01.2014 |

Kertokaapa hyviä vinkkejä, kuinka minustakin voisi tulla kaunis. Olen ihan tavallisen näköinen, symmetriset kasvot. En erityisen ruma, mutta en mikään kaunotar. Alan nyt panostaa itseeni, aion hurmata kaikki teidän vinkkienne avulla!

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen jatkaa...sorry, kauheat kielioppivirheet. Kirjoitin nopsaan. :)

Vierailija
22/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mies näkökulmasta ap:een tilannetta tuntematta annan  vinkkiä naisille miten olla kauniimpi (näin miehen näkökulmasta). 

1. Laihduta ja harrasta vähän jotain liikuntaa, 8/10 naisesta mitä tuolla kadulla tulee vastaan ovat joku lihavia tai ns. laihaläskejä. Kumpikaan ei varsinaisesti vetoa. Kaunis vartalo on sellainen jonka kanssa voi hyppiä peilin edessä alasti ilman, että pistää irvistämään.

2.Älä meikkaa liikaa.

3. Hymyile, kävele suorassa ja älä pyytele olemuksellasi olemassa oloasi anteeksi. Positiivinen asenne näkyy.

4. Älä pukeudu mihinkään jätesäkkiä muistuttaviin kaapuihin, mutta älä myöskään koita pukeua mitään teinityttöjen legginssejä jalkaasi jos ne eivät sinulle varsinaisesti sovi.

5. Älä turhaan mieti laukkuja, koruja, kampauksia yms. ne eivät miehiä kiinnosta pätkän vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ns. homssuinen aiemmin ja miettinyt, että miten muuttua tyylikkäämmäksi. Tässä muutoksia, joita olen itse tehnyt

- ruokavalio kuntoon: pari litraa vettä päivässä, säännöllinen ruokarytmi, puhdasta ruokaa, eineksiä vain poikkeustapauksissa, herkkuja vain juhlissa tai hillitysti esim. yhtenä iltana viikossa, alkoholia vain juhlatilaisuuksissa

- säännöllinen liikunta, itse aloitin salitreenin pt:n avulla ja melko pian sain kehuja miten ryhti on muuttunut ym. Bonuksena liikunnan lisäyksessä ja ruokavaliomuutoksessa sain pois ne 4-5 kiloa joita jojolaihduttelin vuosia, myös ihon kunto parani. Kroppani on aivan eri mallinen ja näköinen nyt kuin 5 kiloa sitten!

- etsin pikkuhiljaa kosmetologien avulla minulle sopivat ihonhoitotuotteet. Kunnon ihonpuhdistustuotteet, kosteusvoide, silmänympärysvoide jne. Näistä en tingi, mutta ei toki tarvitse kaupan kalleintakaan ostaa. Osa tuotteista on sellaisia, joita saa edullisesti esim. hulluilta päiviltä tai 3+1-päiviltä, silloin katson mikä on pian loppumassa ja ostan uuden odottamaan. Iho voi todella hyvin, verrattuna aikaan kun ostelin mitä sattuu Lumenea ja Niveaa.

- kasvatin puolipitkät, hieman kerroksittain leikatut hiukset, jotka leikkautan ja värjäytän kampaajalla 2,5-3 kuukauden välein. Väliaikana laitan hiuksiin color maskia (voi laittaa vaikka kerran viikossa hiustepesun yhteydessä, itse laitan 2-3 vkon välein) ja kerran tänä väliaikana värjään itse hiukset kampaajalta ostetulla värillä. Liikun paljon, joten pesen hiuksia päivittäin ja väri haalenee, joten näin saan pidettyä sen hyvänä. Satsaan hyviin hiustenhoitoaineisiin, lakkoihin ym. Olen opetellut muutaman helpon kampauksen/nutturan, jotka saan kiireisenäkin aamuna laitettua. Jos on aikaa, teen suoristusraudalla kiharat. Jos pesen hiukset illalla, ja jaksan, föönään ne melkein kuiviksi ja laitan hiuksiin 2-3 sykkyrää yöksi eli teen ns. sormikiharat. Aamulla hiukset auki, vähän lakkaa ja se on siinä.

- laihtumisen myötä vaatekaappi on toki mennyt vähän uusiksi, mutta nyt siinä on ollut ajatus mukana. KAIKKI, mitkä eivät ihan istu, en ole käyttänyt vuoteen tms saavat lähteä. Mietin tarkkaan, miten haluan pukeutua ja olen nyt kasannut ns. perusvaatekaapin. Siellä on työhön ja vapaa-aikaan ns. perusvaatteita, kuten yhdet tummansiniset farkut, mustat suorat housut, rennommat farkut, pari siistiä neuletta, perus-bleiseri, musta hame, muutama trikoopaita, huppari jne. Perusvaatteista puuttuu vielä ns. pikkumusta, jota voi muunnella asusteilla, takeilla ym. eri tilaisuuksiin sekä valkoinen paitapusero. Ei ole vielä tullut mieluista vastaan minulle sopivalla hinnalla. Toki laadusta kannattaa maksaa, mutta ei tavallisilla tuloilla kaikkea hankita kerralla.

- liikuntaan ostan myös vain tarpeeseen ja laadukasta. En osta enää ns. halpisrytkyjä, jotka jäävät käyttämättä. Vaikka liikun paljon, pesen useimmiten treenivaatteet kuitenkin samana tai seuraavana päivänä, joten muutamat housut, paita ja urheiluliivit riittävät. Sama ulkoiluvaatteissa, lenkkeilen paljon.

- Katson aina ohimennen ns. kalliimmista liikkeistä alerekit läpi, ja joskus osuu kohdalle juuri sellainen neule, housut tms jota olen etsinyt. Oikeastaan kaikki nykyiset vaatteeni on ostettu alehinnalla, tässä vaaditaan toisaalta malttia, ettei osta heti normaalihinnalla vaan jää kyttäämään tuleeko haluamani tuote aleen, ja malttia myös niin, etten osta siitä rekistä jotain mikä ei ole ostoslistallani. Löysin juuri aidon, klassisen näköisen nahkalaukun -70%, olin etsinyt mustaa nahkalaukkua jo tovin ja tiedän käyttäväni tätä pitkään.

- Kunnollisista kengistä täällä on myös ollut jo puhetta, niistä ei sen enempää

- Ja ennen kaikkea pukeutumisessa se, että pukeutuu tilanteen mukaan! Joka paikkaan ei mennä bleiserissä eikä hupparissa. Molemmille on tilanteensa.

Vierailija
24/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron aluksi lässytyksen omasta historiastani ja jos haluat skipata sen, siirry suoraan alemmas:

Tämä on oma tarinani: Syntyessäni saaneet piirteet eivät ole kovin hyviä. Onnekseni silmät ovat kauniit, koska se on melkein ainoa asia mille ei mitään mahda, nenää voi leikata ja huulia täyttää, jopa leukaa muotoilla, mutta eipä silmille oikein mitään voi. Tosin niitäkin voi muokata meikkaamalla hurjan paljon.

Ihoni on vaalea, melkein läpinäkyvä: punoittaa herkästi ja aknen jättämiä jälkiä. Nenä isohko ja huulet pienehköt. Olen niin vaalea myös karvoitukseltanikin, kulmakarvoja tuskin huomaa, ripsistä puhumattakaan.

En siis ollut varhaisessa teini-iässä kovin kaunis näky. Ensin ei käyttänyt meikkiä ja sitten sitä ei oikein vielä hallinnut kun aloitti. Vuosien saatossa sitä kuitenkin kehittyi ja voin rehellisesti sanoa, että tiedän miltä tuntuu olla ruma ja tiedän miltä tuntuu olla kaunis. Kesti vuosia oikeastaan uskoakaan sitä, että on kaunis, kun monta vuotta tuntenut itsensä rumaksi. Moni ala-aste- ja jopa yläasteaikaiset (erityisesti miespuoliset) tutut ovat nyt nähneet minua (nyt 23v) ja yllättyneet selkeästi ja kehuneet todella kauniiksi. 

Nämä ohjeet ovat erittäin pinnallisia ja voisin selittää sisäisestä kauneudesta vain palstalaisten mieliksikin, mutta keskityn nyt näihin kosmeettisiin vinkkeihin. Mainittakoon se, että todellakin se, että kannat itsesi itsevarmasti ja näyttäen sen, että tiedostat olevasi näyttävä, saa miehet - kuten varmaan naisetkin - ihailemaan sinua.

Eli niihin neuvoihin:

Vartalo: Ensinnäkin, huolehdi ihosi kunnosta. Peruskauran eli kuorinnan ja kosteutuksen lisäksi päivettynyt iho näyttää kauniilta. En suosittele kärvistämään nahkaasi solariumissa tai odottelemaan tuskaisena Suomen lyhyttä kesää, itseruskettava, jopa Doven edullinen on hyvää sävyltään ja kosteuttaa erinomaisesti. Näytän mielestäni terveemmältä pienellä päivetyksellä kuin lumenvalkeana, mitä olen vaikka aurinkoa kuinka ottaisin. Se nyt on selvää, että jumppaamalla ja ruokavaliosta huolehtimalla on myös mieluisa vaikutus vartaloon.

Onko rintasi pienet? Victoria's secretillä on sellaisia liivejä, että omianikin on epäilty silikonipalloiksi, vaikka melko pienet ovatkin.

Hiukset: Ei kannata suomalaisen naisen mennä yleensä äärirajoille. Pikimustat hiukset tai vetyperoksidiblondit sopivat harvoille. Raidoittamalla saa kauniin sekasävyiset hiukset. Kokeile biotiinin syömistä hiusten tuuheuttamiseen, käytä muotovaahtoa juuriin ja föönää pää alaspäin niin saat tuuheutta. Jos hiuksesi eivät säihky luonnostaan kuin swarovskin kristallit, helposti kiiltävän plätyn saat kun suihkutat kiiltosuihketta. Ja maltilla sitäkin. Kauniit laineet saa hiuksiin oikeasti viidessä minuutissa, kun on löytänyt tekniikan suoristusraudalla.

Ja se oleellisin, NAAMA!

Kulmakarvat ovat tärkeimmät! Kuten aiemmin sanoin, omani ovat todella vaaleat, joten värjään sekä ripsiäni ja kulmakarvojani. Ei kannata liian tummaksi laittaa kulmia, jos hiuksesi ovat vaaleat, näyttää rajulta. Omani myös kasvavat vinksin vonksin, joten voimakasta lakkaa kulmakarvaharjan päälle ja sitten vain opettelemaan, kuinka muotoilla niistä kauniin siipimäiset. Oikeasti kulmakarvat kehystävät koko kasvoja ja niihin kannattaa panostaa.

Jos ihosi väri on epätasainen, ei minun mielestäni kannata liikaa pohtia meikkivoiteen suhteen, ostan itse kevyttä cc-voidetta ja panostan peitevoiteeseen. Erittäin hyvä pigmentti löytyy Joe Blascon tattoo cover -peitevoiteesta. 

Kasvot saavat väriä ja kolmiulotteisuutta, kun niitä varjostaa kauniisti. Jopa nenää voi muotoilla varjostusvärillä. 

Siis oikeasti minulla on nyt tentti johon lukea joten en jaksa kaikkea kirjottaa, mutta olen ihan oikeasti todella tavallisen näköinen ilman meikkiä, mutta kaunis meikattuna ja olen niin paljon oppinut viimeisten vuosien aikana että voisin kertoa vaikka mitä. Tekisi oikeasti mieli melkein tavata sinut tai muuten kertoa kaiken näköisistä vinkeistä mitä olen saanut.

TÄRKEIN OPPI MINKÄ VOIN ANTAA: Youtube. Niin järjetön määrä meikkivideoita, opetetaan vaihe vaiheelta miten tehdä mitäkin. Tässä pari opetusvideota siitä, kuinka radikaalisti meikillä voi muuttaa kasvojaan:

Vierailija
25/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:05"]

Kerron aluksi lässytyksen omasta historiastani ja jos haluat skipata sen, siirry suoraan alemmas:

Tämä on oma tarinani: Syntyessäni saaneet piirteet eivät ole kovin hyviä. Onnekseni silmät ovat kauniit, koska se on melkein ainoa asia mille ei mitään mahda, nenää voi leikata ja huulia täyttää, jopa leukaa muotoilla, mutta eipä silmille oikein mitään voi. Tosin niitäkin voi muokata meikkaamalla hurjan paljon.

Ihoni on vaalea, melkein läpinäkyvä: punoittaa herkästi ja aknen jättämiä jälkiä. Nenä isohko ja huulet pienehköt. Olen niin vaalea myös karvoitukseltanikin, kulmakarvoja tuskin huomaa, ripsistä puhumattakaan.

En siis ollut varhaisessa teini-iässä kovin kaunis näky. Ensin ei käyttänyt meikkiä ja sitten sitä ei oikein vielä hallinnut kun aloitti. Vuosien saatossa sitä kuitenkin kehittyi ja voin rehellisesti sanoa, että tiedän miltä tuntuu olla ruma ja tiedän miltä tuntuu olla kaunis. Kesti vuosia oikeastaan uskoakaan sitä, että on kaunis, kun monta vuotta tuntenut itsensä rumaksi. Moni ala-aste- ja jopa yläasteaikaiset (erityisesti miespuoliset) tutut ovat nyt nähneet minua (nyt 23v) ja yllättyneet selkeästi ja kehuneet todella kauniiksi. 

Nämä ohjeet ovat erittäin pinnallisia ja voisin selittää sisäisestä kauneudesta vain palstalaisten mieliksikin, mutta keskityn nyt näihin kosmeettisiin vinkkeihin. Mainittakoon se, että todellakin se, että kannat itsesi itsevarmasti ja näyttäen sen, että tiedostat olevasi näyttävä, saa miehet - kuten varmaan naisetkin - ihailemaan sinua.

Eli niihin neuvoihin:

Vartalo: Ensinnäkin, huolehdi ihosi kunnosta. Peruskauran eli kuorinnan ja kosteutuksen lisäksi päivettynyt iho näyttää kauniilta. En suosittele kärvistämään nahkaasi solariumissa tai odottelemaan tuskaisena Suomen lyhyttä kesää, itseruskettava, jopa Doven edullinen on hyvää sävyltään ja kosteuttaa erinomaisesti. Näytän mielestäni terveemmältä pienellä päivetyksellä kuin lumenvalkeana, mitä olen vaikka aurinkoa kuinka ottaisin. Se nyt on selvää, että jumppaamalla ja ruokavaliosta huolehtimalla on myös mieluisa vaikutus vartaloon.

Onko rintasi pienet? Victoria's secretillä on sellaisia liivejä, että omianikin on epäilty silikonipalloiksi, vaikka melko pienet ovatkin.

Hiukset: Ei kannata suomalaisen naisen mennä yleensä äärirajoille. Pikimustat hiukset tai vetyperoksidiblondit sopivat harvoille. Raidoittamalla saa kauniin sekasävyiset hiukset. Kokeile biotiinin syömistä hiusten tuuheuttamiseen, käytä muotovaahtoa juuriin ja föönää pää alaspäin niin saat tuuheutta. Jos hiuksesi eivät säihky luonnostaan kuin swarovskin kristallit, helposti kiiltävän plätyn saat kun suihkutat kiiltosuihketta. Ja maltilla sitäkin. Kauniit laineet saa hiuksiin oikeasti viidessä minuutissa, kun on löytänyt tekniikan suoristusraudalla.

Ja se oleellisin, NAAMA!

Kulmakarvat ovat tärkeimmät! Kuten aiemmin sanoin, omani ovat todella vaaleat, joten värjään sekä ripsiäni ja kulmakarvojani. Ei kannata liian tummaksi laittaa kulmia, jos hiuksesi ovat vaaleat, näyttää rajulta. Omani myös kasvavat vinksin vonksin, joten voimakasta lakkaa kulmakarvaharjan päälle ja sitten vain opettelemaan, kuinka muotoilla niistä kauniin siipimäiset. Oikeasti kulmakarvat kehystävät koko kasvoja ja niihin kannattaa panostaa.

Jos ihosi väri on epätasainen, ei minun mielestäni kannata liikaa pohtia meikkivoiteen suhteen, ostan itse kevyttä cc-voidetta ja panostan peitevoiteeseen. Erittäin hyvä pigmentti löytyy Joe Blascon tattoo cover -peitevoiteesta. 

Kasvot saavat väriä ja kolmiulotteisuutta, kun niitä varjostaa kauniisti. Jopa nenää voi muotoilla varjostusvärillä. 

Siis oikeasti minulla on nyt tentti johon lukea joten en jaksa kaikkea kirjottaa, mutta olen ihan oikeasti todella tavallisen näköinen ilman meikkiä, mutta kaunis meikattuna ja olen niin paljon oppinut viimeisten vuosien aikana että voisin kertoa vaikka mitä. Tekisi oikeasti mieli melkein tavata sinut tai muuten kertoa kaiken näköisistä vinkeistä mitä olen saanut.

TÄRKEIN OPPI MINKÄ VOIN ANTAA: Youtube. Niin järjetön määrä meikkivideoita, opetetaan vaihe vaiheelta miten tehdä mitäkin. Tässä pari opetusvideota siitä, kuinka radikaalisti meikillä voi muuttaa kasvojaan:

[/quote]

Lisään vielä sen, että hampaiden valkaisu kyllä tekee koko naamasta kauniimman. Hampaani olivat kuin kusta ja halvalla kotivalkaisulla saa jo kauniin ja valkeat hampaat. Liian usein ei kyllä kannata sitä käyttää, turvallista vuoden parin välein.

Ja kuten muutkin näköjään kommentoineet, pukeutumalla siististi ja klassisen kauniisti on aina hyvä valinta. En itse kulje trendien perässä, valitsen vain kauniita vaatteita. Ja kyllä ne korot minun mielestäni saa jokaisen naisen jalat näyttämään paremmilta! Toki ballerinoissakin voi olla kaunis, mutta en kyllä minä vaan ankanjalkoineni.

Vierailija
26/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia vinkkejä:

1. Ihon hoito, jos näppyjä niin lääkäriltä tai kosmetologilta oikeat aineet ja neuvot. Kuivaihoiset ja muut, kunnon kosteutus, kuorinta ja naamiot. 

2. Meikki, tärkein on kaunis pohja. Kirjava tai punaiset nenänpielet harvoin näyttää hyvltä. Eli peitevoide ongelmakohdille ja kevyt meikkivoide (cc,bb,meikkivoide)

Pitää löytää omat hyvät puolet. Esim itsellä silmät. Niitä sitten korostaa. Jos on huulet hyvät niin kauniita ja kirkkaita huulipunia voi nyt keväällä hyvin käyttää. Itse korostan meikissä silmiä. Meikkaan ne huolella, siipimäiset rajaukset ja luomivärit. Voi käyttää väriäkin. Kunhan osaa meikata ja häivyttää. Itse olen oppinut youtubea katsomalla. Siellä on todella paljon hyviä meikkivinkkejä.

Hyvä ja pidentävä/tuuhentava ripsiväri. Ei tarvitse olla kallis vaan halvoillakin on hyviä. Omani ostan ebaystä. 

3. Liikunta ja laihdutus. Meillä suomalaisilla on täsä vielä opittavaa. 

4. Hyvät vaatteet. Edullisista merkeistä olen löytänyt hyviä mm. lindexin holly&whyte ja kappahl hampton repuplic. Juuri ostin kappahlista hampton&repuplic mallistosta kivan neulebleiserin. Sopii hyvin farkkujen ja topin kanssa talvellakin ja ei ole liian virallinen mutta siisti. 

tässä nyt muutamia itse havaittuja juttuja. Vielä voisin lisätä sen itseruskettavan. Oikein käytettynä tekee todella kauniin väriseksi. Ruotsalaiset paljon käyttää ja australiassa myös.

Vierailija
27/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkysymyksiin:

-Nykyään on saatavissa tyylikkäitä muovisankaisia laseja. Pääasia että lasit sopivat kasvoihisi ja ovat suht neutraalit. Ei strasseja tai kirkkaita värejä jotka eivät ehkä sovi kaikkiin vaatteisiisi. Mitä simppelimpää, sen parempi, varsinkin jos oma maku ei vielä ole varma.

-Otsatukka sopii joillekin todella hyvin, toisille ei. Siinä myös oma laittamisensa. Jos et ole tottunut laittamaan pitkää tukkaa, otsatukkaa ei ehkä kannata heti leikata. Jos olisin sinä, pitäisin nykytilanteen näin alkuun ja miettisin otsatukka-asiaa vähän myöhemmin. 

Kengät ja laukku on hyvä olla samaa väriä, ja pitkällä tähtäimellä on hyvä jos molempia löytyy mustana ja ruskeana. Musta on itselläni ruskeaa hieman monikäyttöisempi, mutta tämä taitaa riippua ihmisestä. Jos kaapissasi on nyt ruskeaa eikä mustaa, voi siitäkin aloittaa. Musta on värinä täysin neutraali, ruskea voi olla hankalampi juhlavissa tilanteissa. 

-En ostaisi tekonahkatakkia. Uutena se voi näyttää ihan ok:lta, mutta tekonahan ja nahan isoimpia eroja on että tekonahka kuluu rumasti eikä välttämättä ole pitkäikäistä. Toiseksi, jos olet tähän asti ostannut halpalaatua, voi tekonähkä omiin silmiisi näyttää aidommalta kuin miltä se oikeasti näyttää. Oikea nahkatakki on hyvä sijoitus, mutta se voi olla hintava. Itse hankkisin aluksi tyylikkään kangastakin.

-Raitojen kanssa olisin varovainen. Toisaalta ns. merelliset raidat kuuluvat klassiseen kesäpukeutumiseen, toisaalta marimekkomamma-look on kaikkea muuta kuin kaunis. Neutraalit värit ja kapeat raidat (ei tasaraita) voisivat toimia.

-Linkittämäsi neule oli nätti ja neutraali, mutta halpa hinta epäilyttää todella paljon. En ostaisi ainakaan näkemättä tuotetta luonnossa. Hyvälaatuiset kashmirneuleet maksavat n.200 euroa. Kashmir nyppyyntyy hyvin helposti ja jos neulos on lisäksi hyvin ohut ja harva, voi pusero olla ihan toivoton rätti. Hyvälaatuisessa kashmirissa nyppyyntyminen tasoittuu pian ja neule kestää  hoidettuna vuosikausia hyvänä. Huono näyttää äkkiä nuhjuiselta. Jos haluat kunnollisen kashmirneuleen etkä oikein erota laadukasta kashmiria huonosta, on parasta säästää siihen parinsadan euron neuleeseen. Hinta tuntuu hirveältä jos olet tottunut ostamaan vaatteesi h&m:ltä, mutta lupaan että hyvä kashmirneule tuntuu jokaisen siihen laittamasi sentin arvoiselta.

Rahapuolesta vielä sen verran, että vaikka löytöjä periaatteessa voi tehdä halvalla, yleensä laadusta joutuu maksamaan. Hinta ei aina takaa laatua, mutta jos haluat näyttää tyylikkäältä sinun täytyy antaa valmistajalle edes mahdollisuus tehdä hyvää työtä ja käyttää kunnollisia materiaaleja. Maku harjaantuu kyllä ajan myötä kun tutustut laatutuotteisiin. Älä kuitenkaan etsi halvalla hyvää alussa- todennäköisemmin saat kaappiisi halpaa ja huonoa. Vaatteisiin satsaamisen aloittaminen kirpaisee, mutta jonkin ajan päästä huomaat säästäväsi siinä että vaatteesi alkavat kestää paremmin ja tarvitset niitä vähemmän.

Siispä anna kaunistautumisprojektillesi kunnolla aikaa, ainakin pari vuotta. Tee lista hankinnoista ja raivaa kuukausibudjetistasi rahaa ostoksiin tai niitä varten säästämiseen. Näin vältyt myös heräteostoksilta. Toivo lahjoja viisaasti ja lohkaise myös ylimääräisistä tuloista kuten veronpalautuksista ja ylityökorvauksista osa projektiisi.

Aluksi lista tuntuu pitkältä tuloihin nähden, mutta aikahan kuluu joka tapauksessa. Eikä kaikki  sentään ole kallista, esimerkiksi ulkoilu, ryhdin parantaminen tai kynsien hoitaminen.

-34-

Vierailija
28/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta hampaiden valkaisusta nyt moni kirjoittaa. Se on tällä hetkellä muotia, mutta hammaslääkärien mielipide siihen on kielteinen. Jos ajattelet hampaidesi terveyttä, et valkaise. Pitkällä aikavälillä valkaistut hampaat tummuvat pahemmiksi kuin valkaisemattomat. Ns. jenkkihymy on muoti-ilmiö, ei klassista kauneutta jonka vaalimisessa tavoitteena ei ole feikata terveyttä vaan voida oikeasti hyvin. Jos hampaasi ovat luonnostaan vähän vinot tai kellastuneet luonnollisesti iän myötä, se on ok. Tärkeintä on että olet hoitanut hampaasi hyvin, käynyt hammaslääkärissä ja ettei hengityksesi haise pahalta. Roosat huulipunasävyt saavat hampaat näyttämään vaaleammilta kuin oranssit sävyt. Hyvästä hampaiden hoidosta kertoo ennen muuta se että hampaat ovat omat. Häikäisevän valkoinen ja täydellisen tasainen tekohammas-look on keinotekoinen, ei terveen hyvinvoiva. Valkaisun sijaan suuhygienisti pystyy puhdistamaan hampaat niin että tummentumat saavat kyytiä ja mahdollinen hammaskivi lähtee.

-34-

Vierailija
29/71 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa hyvä, kun googletin. mietin juuri näitä samoja kysymyksiä pitkän masennuskauden jälkeen. elämä alkaa näyttää valoisammalta vähitellen, mutta peilissä näkyy väsynyt hirviö.

ruokavalion olen saanut kuntoon ja liikuntaa olen vähitellen alkanut taas harrastaa, kun vihdoin uskaltauduin ovesta ulos (tosin se on vielä ihan vain kävelemistä, mutta enemmän kuin ennen). kaikki muu tuntuukin olevan kovin retuperällä. hiukset on leikkautettu viimeksi vuosi sitten ja ne ovat kuivat ja hassottavat, iho on harmaa ja silmänaluset mustat, kulmakarvat - joita täällä on korostettu - näyttävät pensailta ja ryhti sekä olemus muutenkin kielii ihmisestä, joka on jumittunut melkein vuodeksi neljän seinän sisään, koska on pelännyt ihmisiä ja maailmaa.

aikaahan minulla toki on saada kaikki kuntoon, mutta olisi kiva saada jokin "pikakaunistus", jotta näyttäisin edes vähän siltä, että olo on muuttunut todella paljon paremmaksi. täältä löytyikin monia vinkkejä, kiitos niistä, vaikka moni kirjoittaja varmaan onkin jo ketjun unohtanut, kun nää jutut on  tammikuulta.

ja jos joku nyt miettii, että olenpa pinnallinen vaikka olenkin sairastanut, niin kerron, että aika suuri syy tässä on mieheni, joka on jaksanut tukea läpi masennuskauden. olen sitä mieltä, että hän ansaitsee pieneksi palkkioksi taas vaimon, eikä harmaata zombieta.

Vierailija
30/71 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität näyttää siltä joka on sinun mielestä kaunis. :-)

Vierailija
31/71 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:54"]

Kuka on löytänyt suomalaisjalkaan sopivia kauniita kenkiä? Ja arjessa toimivia, eli vaikka korkokenkä, niin jaksaisi kävellä? Minna Parikka? Ne vain mielestäni aika rumia kenkiä... mutta siis minulla ei ole siro, kapea jalka vaan leveä lesti pitäisi olla. Mahdottomuus?

[/quote]

Ellos myy Pedicomfort-kenkiä. Minulla ovat kahdet sellaiset ja olen todella tyytyväinen.

Vierailija
32/71 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen lestadiolainen ja sen takia en "saanut" käyttää meikkiä enkä värjätä hiuksia. Sen jälkeen kun tuosta uskonliikkeestä erosin, olen kuitenkin kokenut puhjenneeni kukkaan. Minulla kun on luonnostaan melko valjut piirteet, niin ihan luomuna ja meikittä ne eivät todellakaan esiinny edukseen. Tosi paljon tekee jo oikean sävyinen meikkivoide tai läpikuultava BB-voide, kulmakarvojen nyppiminen siisteiksi (ei liian viiruiksi missään nimessä!!) ripsiväri ja kevyt raidoitus hiuksiin. Yhtäkkiä valjun näköisestä maantienharmaasta hiirestä tulikin suurisilmäinen sinisilmäinen melkein blondi! :)

Kestovärjäys on yksi vaihtoehto kulmiin ja ripsiin. Ei ne missitkään näyttäisi muuten miltään ilman meikkiä, ellei heillä olisi näitä (+ ripsenpidennykset nykyään). :)

Myös kynnet kannattaa laittaa kauniiksi. Älä kulje ympäriinsä sellaisten kynsien kautta, joista kynsilakat jo lohkeilevat pois, se on epäsiistin ja ruman näköistä.

Kannattaa tosiaan oppia meikkaamaan kauniisti, mikäpä sen paremmin kaunistaisi naista kuin hyvällä maulla ja ei liian runsaalla kädellä tehty meikki. Jos huulet ovat ohuet, kiilto voi olla paras, mutta nätin muotoisiin (ei välttämättä edes angelinajoliemaisen paksuihin) huuliin sopii aina kaunis kuultava huulipuna/kiiltopuna. Valitse meikin sävyjä oman ihosi sävyn mukaan eli jos olet viileäsävyinen iholtasi, älä lätki huulille oranssia huulipunaa vaan ennemmin esim. tummempaa fuksiaa tai viileäpohjaisempaa punaista.

Hyvä ryhti on tosiaan tärkeä ja sellainen, että vaikka olisikin hiukan epävarma, kävelee silti pää pystyssä ja "ylpeästi", siis yrittää ainakin näyttää siltä, että muiden ehkä arvioivatkaan katseet eivät vaikuta liikaa..

Opettele oma vartalontyyppisi ja pukeudu kauniisti sen mukaan, parhaita kohtia korostaen. Jos olet omenavartaloinen, korosta upeita sääriä, jos olet leveäharteinen, tasapainot hartioiden leveyttä alaosien värikkyydellä tms. ja niin edelleen. Ole aina ennemmin hitusen ylipukeutunut kuin alipukeutunut - jos et ole esim. tottunut käyttämään naisellisia ja kauniita polvipituisia mekkoja, opettele.

Vierailija
33/71 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:54"]

Kuka on löytänyt suomalaisjalkaan sopivia kauniita kenkiä? Ja arjessa toimivia, eli vaikka korkokenkä, niin jaksaisi kävellä? Minna Parikka? Ne vain mielestäni aika rumia kenkiä... mutta siis minulla ei ole siro, kapea jalka vaan leveä lesti pitäisi olla. Mahdottomuus?

[/quote]

Ellos myy Pedicomfort-kenkiä. Minulla ovat kahdet sellaiset ja olen todella tyytyväinen.

[/quote]

Tilaa New Lookin nettikaupasta leveälestisempiä kenkiä, edullisia silti ovat! :) Wide Feet-kenkiä siis! :)

T. Ei enää rakkoja hiertävistä ballerinoista, vaan kauniit kengät jotka istuvat hyvin!

Vierailija
34/71 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero nainen. Minusta kaikkein kauneimmat naiset ovat sellaiset, joilla on kaunis luonne eli hyvät käytöstavat, toisten huomioiminen/auttaminen, iloisuus, suvaitsevaisuus, avoin mieli, ennakkoluuloton etc.

Vierailija
35/71 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meikkivoide vie pois vuosia.

Vierailija
36/71 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju, inspiroi minua.

Vierailija
37/71 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/71 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin kiva oppia meikkaamaan hienosti ja korostamaan omia parhaita puoliaan. Kivointa olisi tietysti tietää ne parhaat puolensa :D Onneksi on Youtube.

Vierailija
39/71 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti, ryhti, ryhti.

Vierailija
40/71 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:49"]

Kertokaapa hyviä vinkkejä, kuinka minustakin voisi tulla kaunis. Olen ihan tavallisen näköinen, symmetriset kasvot. En erityisen ruma, mutta en mikään kaunotar. Alan nyt panostaa itseeni, aion hurmata kaikki teidän vinkkienne avulla!

[/quote]

Laita siihen bepantheenia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän