Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta on hassua ajatella, että saatan täällä keskustella tuttavieni kanssa.

Vierailija
24.01.2014 |

Ehkä juuri sinä olet siskoni, ystäväni, työkaverini, lapsen "tarhan täti", se Citymarketin kassa joka aina juttelee jotain kivaa ja ilahduttaa päivää, naapuri, bussista tuttu nainen, lapsen kaverin äiti, vanha koulukaveri jne...

(Turhista aloituksista puheen ollen.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli vähän kiusallista kun huomasin kerran, että olen jutellut täällä ystäväni kanssa ja olemme olleet ko. asiasta aivan eri mieltä ja kenties haukkuneetkin toisemme rumasti.

Vierailija
2/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jotain tuollaistakin on joskus uumoiluttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että eräs tuttuni on täällä.

Vierailija
4/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:46"]

Minusta oli vähän kiusallista kun huomasin kerran, että olen jutellut täällä ystäväni kanssa ja olemme olleet ko. asiasta aivan eri mieltä ja kenties haukkuneetkin toisemme rumasti.

[/quote]

Mistä huomasit sen?

Vierailija
5/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aloituksia sen mukaan mitä olen tuttavien kanssa jutellut tai salaa heiltä kuullut. Luulette, että tuttavani ovat täällä.

Suosittelen teillekin. Provot ovat parhaita! Toimintatapani sopii hyvin palstan yleiseen ilmapiiriin.

Vierailija
6/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:51"]

[/quote]

Mistä huomasit sen?

[/quote]No enpä kerro, jos vaikka ko. tyyppi on täällä juuri nyt.

Vierailija
7/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:57"]

[/quote]

Mistä huomasit sen?

[/quote]

No etkö voi edes epämääräisesti kertoa? Tuntuu vain niin oudolta ajatukselta, että tuollaisen asian voi "huomata", ellei kaveri sitten kerro että daa, onpa tuolla av:llä ärsyttäviä ihmisiä, kun keskustelin siitä ja siitä aiheesta...

Vierailija
8/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:57"]

[/quote]

Mistä huomasit sen?

[/quote]

No etkö voi edes epämääräisesti kertoa? Tuntuu vain niin oudolta ajatukselta, että tuollaisen asian voi "huomata", ellei kaveri sitten kerro että daa, onpa tuolla av:llä ärsyttäviä ihmisiä, kun keskustelin siitä ja siitä aiheesta...

[/quote] Kyllä sellaisen voi huomata. Voi olla, että olen väärässäkin, mistä sen varmaan tietää, anonyymejä kun ollaan mutta kommentit vaan sopivat niin yks yhteen .... Sen takia olen nykyään vähän varovaisempi  puheissani. En puhu enää samoista asioista mitä kirjoitan tänne. Sen verran varon.