Voisitko jättää toisen sanomatta sanaakaan
epätietoisuus on kamalaa.
Toisaalta en haluaisi olla epätoivoinen roikkuja.
Ylpeys ei ole este.
Olen valmis anelemaan polvillani.
Kommentit (9)
En.
Se ei ole reilua tai oikeudenmukaista.
Voisin, jos pelkäisin jätetyn reaktiota: pelkäisin tämän suuttuvan tavalla jota en hallitse, pelkäisin tämän alkavan syyllistämään jota en siedä, pelkäisin tämän romahtavan enkä tietäisi mitä tehdä.
Eli jos jätetyn reaktio olisi sellainen, että en selviäisi sen kanssa - niin mitä muuta vaihtoehtoa olisi?
Usko tai älä, mutta jättänyt osapuoli tulee varmasti puolen vuoden päästä puhdistamaan omatuntoansa ja kertomaan todelliset syyt. Mieluiten juuri sillon kun sinä olet päässyt yli erosta ja aloittanut uutta suhdetta. Näin on käynyt monelle, itseni mukaanlukien.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:03"]
epätietoisuus on kamalaa.
Toisaalta en haluaisi olla epätoivoinen roikkuja.
Ylpeys ei ole este.
Olen valmis anelemaan polvillani.
[/quote]
Seurusteletteko ihan oikeasti vai vain omassa päässäsi?
Voisin. Aika harvoin tunnen halua selitellä tekemisiäni.
Juuri näin. Olen kerran itsekin jättänyt hyvin epävakaan ihmisen sanomatta sanaakaan. En olisi jaksanut jatkuvaa inttämistä, koska olin jo päätökseni tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:54"]
Voisin, jos pelkäisin jätetyn reaktiota: pelkäisin tämän suuttuvan tavalla jota en hallitse, pelkäisin tämän alkavan syyllistämään jota en siedä, pelkäisin tämän romahtavan enkä tietäisi mitä tehdä.
Eli jos jätetyn reaktio olisi sellainen, että en selviäisi sen kanssa - niin mitä muuta vaihtoehtoa olisi?
[/quote]
En.
Se ei ole reilua tai oikeudenmukaista.