Kummallinen ongelma
Moi.
En ole varma, kuuluuko tämä aihe tälle foorumille, mutta tuo asiaankuuluvan keskusteluhuoneen viestiketju ei oikein tunnu oikealta paikalta sekään.
Olen nyt vkolla 22 ja raskaus sujuu hyvin muuten, mutta ongelmaksi on muodostunut kamalan voimakas mieliteko. Minun tekee aivan sairaasti mieli seksiä. (Arvatkaa, miten nololta tuntuu edes tuoda tämä keskustelu tänne!). Kyse ei tunnu olevan enää edes oikein halusta, vaan melkein jonkinlaisesta pakosta.
Puhuin asiasta neuvolassa, ja sieltä kerrottiin, että tämä on normaalia ja että jos parisuhde ei sitä kestä, niin masturbointi on turvallista. Minähän en tietenkään kehdannut kertoa sitä seksintarpeen laajuutta, joten se varsinainen asia jäi selvittämättä. En edes uskalla ajatella, mitä se neuvolan täti mahtaisi tuumata, jos tietäisi kuinka paljon sitä masturbointia harrastan joka päivä ollessani yksin kotona.
Ihana mieheni jo sanoi, että hänen rajansa tuli vastaan jo aikoja sitten, enkä ihmettele.
Minusta on kamalaa, että niin ihana asia muodostuu arkipäivää haittaavaksi ongelmaksi. Olen aina ollut seksuaalinen, enkä osaa sanoa johtuu tämäkin juttu juuri siitä vai onko näillä mitään tekemistä keskenään. Minulla on raskautta vielä jäljellä pitkä aika, ja jos tämä jatkuu tällä tavalla, en tiedä mitä teen vielä nämä monet kuukaudet.
Onko kenelläkään ollut mitään tällaista? Jos on, mitä olette sille tehneet?
Ja please, ettehän loukkaannu, vaikka kirjoitin tällaisen tekstin tänne seksi-aiheen ulkopuolelle...
Johanna
Minulla on ollut. Ja minä olen vaan sitten masturboinut PALJON. Kävin jopa töissä välillä vessassa masturboimassa koska en pystynyt olemaan panetuksentunteelta muuten työtuolissa paikoillani. Ja kotona joskus masturboin yhteen mittaan parikin tuntia, niin että kun sain orkun, odotin ehkä minuutin-pari ja taas täytyi saada uusi.