Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätättekö asioita väliin maskipakon tai -painostuksen takia?

Vierailija
20.10.2020 |

Itse olen jättänyt elokuvat, teatterit, konsertit, kurssit ja muut harrastukset. Saa nähdä, loppuuko tämä koskaan.

Kommentit (482)

Vierailija
481/482 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pings kirjoitti:

En jätä käymättä missään siksi että tarvitsisi pitää maskia, vaan siksi etten halua sairastua. Joo, onhan etenkin kertakäyttömaskit vähän epämukavia, mutta sitä varten oon hommanu kankaisen, jos tarvii pidempään pitää päässä. En tajua, miten ihmiset tekee jostain maskinkäytöstä ongelman (pl oikeat syyt) ja käyttäytyy kuin pienet lapset - ihan sekä maskin käyttäjät maskittomia kohtaan ja sitten ne jotka ei periaatteellisisya syistä hslua maskia pitää. Mun puolesta saisi suomessa olla muutenkin tapana, että jos vaikka perheessä kiertää flunssa niin se joka ei vielä ole sitä alkanut sairastaa ja käy kaupassa, pitäisi maskia. Vältyttäisiin monelta muultakin kuin koronalta.

No sanotaan nyt niin, että jos tulisi suositus mennä perse paljaana Prismaan, periaatteellisista syistä jättäisin käymättä Prismassa. En nimittäin uskoisi, että mulle olisi mitään hyötyä mennä perse paljaana Prismaan. Tässä ketjussahan on ollut puhe siitä, mitä jättää kokonaan tekemättä maskisuosituksen vuoksi. Ei siis siitä, mitä tekee edelleenkin ilman maskia suosituksista välittämättä. Eli kyse on boikotonnista. Joku on ennenkin boikotoinut Kärkkäistä, Ikeaa, Nestleä, Microsoftia jne ihan vain periaatteellisista syistä. Boikotointi on ihan ok ja jokainen voi boikotoida ihan mitä haluaa. 

Joo mä alankin boikotoida punaisia valoja, ne ei sovi mun estetiikkaan, ja onhan se mielivaltaista, että jonkun valon takia pitäisi pysähtyä. Mä ajan aina läpi vaan, olen mä niin kova jätkä.

Punaisten valojen noudattaminen ei ole SUOSITUS kuten maskinkäyttö. 

Ton takia ihmettelen miksi tässä keskustelussa puhutaan maskipakosta.

Ainoa paikka jossa mun on "pakko" käyttää maskia on töissä, ja eihän sielläkään ole mikään_pakko_ käydä.

Vierailija
482/482 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosta pätkääkään muiden mielipiteet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi