Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa idioottia, joka o totaalisesti kussu raha-asiansa :(

Vierailija
24.01.2014 |

Itse olen virheeni tehnyt ja tästä myös kärsin, en kaipaa sääli lohtua van stemppiä ja ehkäpä potkun perseelle!

Tlanne siis tämä: Luottotiedot menneet, mutta tulisivat takaisin syyskuussa. Laskuja on edelleen rästissä perintä firmassa ja nyt sieltä mennyt haaste käräjille.

Itse elän minimi äitiysrahalla ja laitoin perintäfirmalle näistä käräjille menevistä laskuista maksusopimus kysely menemään.

Minulla on mies, mutta nössöyttäni en ole uskaltanut kertoa rästilaskuista. Hänen tulonsa ovat ihan ok ja varmasti auttaisi maksuisissa jos mulla olisi munaa ja pokkaa kertoa asiasta.

Mutta en ole uskaltanut / kehdannut kertoa, koska itse olen asiat sössiny, eikä näin ollen ole hänen velvollisuutensa auttaa.

Rakas av raati, knnattaisiko minun rehellisesti kertoa tilanne miehelleni ja kysyä häneltä avustusta maksuihin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 09:33"]

Eli olet elänyt yli varojesi ja nyt haluat pistää miehesi maksamaan velkasi? On kai niitä pahempiakin asioita olemassa, mutta ole nyt ainakin rehellinen, sekä itsellesi että miehellesi. Kuulostaa kovasti siltä, että kaunistelet asiaa tässä ketjussa.

[/quote]

Ei ole tarvetta kaunistella.

Vierailija
22/26 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 09:05"]

Miksi koet tuon "avun pyytämisenä"? Te elätte yhdessä, parisuhteessa, hoitaen yhteistä lastanne.

Jollet kehtaa pyytää apua, niin sano miehellesi, että nyt on hänen vuoro jäädä kotiin hoitamaan lasta, sinun on pakko mennä töihin, koska rahat on loppu.

[/quote]

Koska... en tiedä! en oikeasti tiedä! Ehkä siksi, että tähän mennessä (ennen äitiyttä) olen hoitanut yksin kaikki.

[/quote]

Äitiytesi on varmaankin teidän molempien syytä?

Ota vaikka tästä ketjusta tuloste ja anna se miehellesi.

[/quote]

Onko muuta kysyttävää? Tulemme mielellämme mukaan vuoropuheluun, on se aina mukavempaa, että täältä saadut mielipitteet, tulevat Teidän ongelmia ratkaisemaan. Miehesi voi tulostaa jostain autoiluun liittyvästä keskustelupalstasta mielipiteitä, niin saadaan mukava rinki pystyyn.

Potku sulle perseelle, mies kantaa isomman vastuun taloudestanne jatkossa ja hoitaa nyt sinut "kuiville", koska kyseessä on normaali menot, eikä mitkään typerät "kulutusjuhlat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin kuin mitä? Olette avioliitossa ja teillä yhteinen lapsi, niikö?

Vaimo kärvistelee äitiysrahalla ulosotossa maksettuaan normaaleja elinkustannuksia ja mies elelee mukavasti hyvillä tuloilla tietämättömänä vaimonsa ahdingosta? Johan on tilanne...

Ehkä olen vanhanaikainen, mutta olen tottunut siihen, että avioliitossa on myös yhteistalous, eikä sun rahat ja mun rahat ja nimilapulliset omat maitopurkit jääkaapissa....

Vierailija
24/26 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on taas idiootti eukko kyseessä

Vierailija
25/26 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

APlle ja muille saman tapasessa tilanteessa olijoille, miehiltä voi pyytää rahaa ihan rauhassa. Ei se ole mikään ongelma jos hemmolla vaan on rahaa. Mutta se vituttaa, jos esim just muija ei ole saa asiasta suutaan auki ennen kun laskut on menossa oikeuteen ja niitä on vitullinen pino. 

Tätä ei sanota ääneen etenkään naisille, mutta miehet lähtee siitä, että naisista on aina kustannuksia miehille. Ei ole väliä velotetaanko sitten tuntien mukaan vai kutsutaanko sitä vaimoksi/tyttöystäväksi.

Vierailija
26/26 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan oli kerran samanlainen huithapeli eukko onneksi nyt ei enää, se pilasi raha-asiani totaalisesti, meni vuosia kun eron jälkeen sain taas luottokelpoisuuden takaisin nyt on raha asiat mallillaan eukko huitsin nevadassa, ei voi sanoa että olisin onneton ;)  että sillai vaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi