Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonpudotuksesta. Mitä teen väärin?

Vierailija
03.02.2014 |

Olen ollut dietillä nyt noin 6 viikkoa ja 4 ensimnäisenä viikkona paino tippui 82kg 74 kiloon mihin olen todella tyytyväinen. Nyt kuitenkin paino on junnannut tuossa 74 kilossa 2 viikkoa, olen syönyt ihan minimaalisen vähän noin. 500 kaloria päivässä ja liikkunut melkein tunnin päivässä. Mitä teen väärin? Osaako kukaan sanoa. Vielä muutama kilo pitäisi saada pois niin olisi normaalipainossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:33"]

Olen ollut dietillä nyt noin 6 viikkoa ja 4 ensimnäisenä viikkona paino tippui 82kg 74 kiloon mihin olen todella tyytyväinen. Nyt kuitenkin paino on junnannut tuossa 74 kilossa 2 viikkoa, olen syönyt ihan minimaalisen vähän noin. 500 kaloria päivässä ja liikkunut melkein tunnin päivässä. Mitä teen väärin? Osaako kukaan sanoa. Vielä muutama kilo pitäisi saada pois niin olisi normaalipainossa.

[/quote]

Et tee mitään väärin, paitsi hätäilet turhaan ;) Todennäköisesti nimittäin tuo alun kova kilojenpudotus ei ole kaikki läskiä vaan siinä on ollut nestettäkin paljon, ja nyt nesteet palailee normaalitasolleen. Siksi voi vaikuttaa ettie paino laske tai vähän jopa nousee, vaikka oikeasti rasvan palamista tapahtuu koko ajan.

Vierailija
2/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän ja vastaavasti sun kehos tajuaa sen, eikä halua antaa milliäkään periksi, eli pitää tiukasti kiinni noista kiloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä yksi mässypäivä ja palaa sitten taas laihikselle. Luultavasti alkaa taas paino putoamaan :)

Vierailija
4/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 kaloria päivässä! Ei ihme, että et laihdu. Kauheeta mättöä! Ja vaan tunti liikuntaa :-o

Kokeile 300 kaloria päivää ja kolme tuntia liikuntaa, josta vähintään kaks tuntia täysillä juoksua. Varo kuitenkin ettei käsilihakset kasva juostessa liikaa!

Vierailija
5/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa tuijottamasta sitä vaakaa ja syö tarpeeksi, 500 kcal ei riitä mihinkään. Tuolla systeemillä saat vain koko kropan sekaisin.

Vierailija
6/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähempänä olet normaalipainoa, sitä hitaammaksi painonpudotus käy. 

Vierailija
7/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosiei kuluta, kun et anna sille ravintoa. Se säästää ja varastoi kaiken itselleen.

Pitää syödä, mutta valikoiden, jotta laihtuu.

Vierailija
8/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi on paastotilassa.

Ole hyvä ja rupea syömään normaalisti (laihdutusvaiheessa voi olla 1400-1500 kcal ihan ok), ja liiku sen tunnin päivässä jos oikeasti haluat pysyviä tuloksia.

Kipasepa vaikka lääkäriltäs kysymässä kumpaa suosittelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme