Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin lihoneeni vähän, mutta tänään laitoin talvitakin ja

Vierailija
20.10.2020 |

se kyllä paljasti, että olen lihonut hirveästi. En ole punninnut itseäni. Maaliskuussa sama takki näytti tosi hyvältä päällä. Nyt näytin sellaiselta tädiltä, joka tykkää pitää vähän liian pieniä vaatteita. Sellainen reisipituinen toppatakki, mikä kiristää rinnuksesta ja takamuksesta ei tosiaan näytä hyvältä keski-ikäisellä tai muillakaan.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lihonnut myös. Arvioisin että viitisen kiloa, mutta en omista vaakaa.

Vierailija
22/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla taas ennen kireät 38 housut tippuu päältä, olivat sellaiset pillihousut. Ärsyttää pitää ostaa uudet, kokoa 36 tai 34. Ja vielä treenaan 5 krt viikossa. Just huomasin että reisissä ja pepussa on enemmän lihasmassaa, ja rasva hävinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tuntemukset. Mulla ei vaan mene takki edes käsivarsiin enää vaikka kuinka yritän.

Käsinojalliset tuolit kävi jo loppukesästä hankaliksi.

Vierailija
24/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kiristi hihoista niin, että sattui. Jostain syystä lihon kamalasti käsivarsista. Ne ovat muuhun vartaloon nähden jättimäiset.

Vaihdevuodet? Mulla on ollut iso maha mutta käsivarret tosi rasvattomat. Äkkiä niihin on kasvanut semmoinen kerros ettei omikseen tunne. Muu paino ei ole lisääntynyt samaan tahtiin.

En mahtunut talvitakkiini minäkään. Voihan...

Olen 26v joten ei :(

Vierailija
25/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kannattaa pitää talvitakki käsillä myös keväällä ja kesällä ja pitää silmällä, että mahtuu siihen vielä syksyllä :)

Vierailija
26/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kiristi hihoista niin, että sattui. Jostain syystä lihon kamalasti käsivarsista. Ne ovat muuhun vartaloon nähden jättimäiset.

Vaihdevuodet? Mulla on ollut iso maha mutta käsivarret tosi rasvattomat. Äkkiä niihin on kasvanut semmoinen kerros ettei omikseen tunne. Muu paino ei ole lisääntynyt samaan tahtiin.

En mahtunut talvitakkiini minäkään. Voihan...

Vaihdevuosissa minulla katosi käsivarret ja läski valui lantioon

Mä olen vissiin seissyt sitten liikaa käsilläni...

Vierailija
27/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuottaa nautintoa mahan syöminen täyteen. Ja mitä isommaksi olen tullut sitä enemmän voin syödä.

Ikävää tässä on vaan että vaatteet kutistuu silmissä.

Vierailija
28/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lihon lantion alueelta ja nyt korona-aikaan ku esim jäin pois töistä yms enkä treenannu nii paljoo nii un kehonkoostumus on muuttunu sellaseks löysemmäks ja siis kädet ym pienentyny, mut lantiolta kiristää toi takki ja takki muutenki menettäny muotoa niin nyt se oikeen korostuu sitten. :DD mutta voivoi. ei oo mun vika että olen opiskelija joka joutuu istumaan paljon.

Vierailija
29/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä lihon lantion alueelta ja nyt korona-aikaan ku esim jäin pois töistä yms enkä treenannu nii paljoo nii un kehonkoostumus on muuttunu sellaseks löysemmäks ja siis kädet ym pienentyny, mut lantiolta kiristää toi takki ja takki muutenki menettäny muotoa niin nyt se oikeen korostuu sitten. :DD mutta voivoi. ei oo mun vika että olen opiskelija joka joutuu istumaan paljon.

Saahan se lantio korostua. Parempi siellä kuin mahassa kaikki :)

Vierailija
30/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laihtunut. Ulkohousut meinaa tippua jalasta vaikka viime talvena olivat jopa tiukat.

Mulla sama!

Oli aivan uskomaton tunne kun laitoin ne jalkaan maaaliskuun jälkeen ja ne mahtuu pohkeistakin hyvin! Jee!

Vierailija
31/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on kertonut lihoneensa tänä vuonna, kun olen omaa lihomistani valitellut.

Pari viikkoa sitten aloitin kalorikirjanpidon, ja onhan tämä syvältä kun ei voi mättää mitä haluaa, vaikka mieli tekisi. Tuleepahan syötyä kasviksia paljon, koska haluan kyllä saada mahani täyteen. Odotan ensi viikonloppua kuin kuuta nousevaa, koska olen antanut itselleni luvan ottaa alkoholia silloin. Pienet on ilot.

Vähän on semmoinen fiilis, että olis vähän jo maha pienentynyt. Puntaria en omista, mutta joulukuussa aion sovittaa farkkuja, jotka olivat hieman liian pienet jo ostaessa, ja syksyllä ei menneet ollenkaan jalkaan. Aion vielä mahtua niihin.

Vierailija
32/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut ja viime talven takki jäi isoksi. :(

Vierailija
33/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko niitä käsivarsia käyttäisi painojen nosteluun niin voisi kiinteytyä

Mitä? Sittenhän ne hihat vasta ahtaiksi käy. Mulla on naiseksi ihan komeat hauikset alun perin, nyt ne ovat piiloutuneet rasvapeittoon. Veikkaan, että rasva ei poistu samaan tahtiin kuin joutsenet pompsahtavat pintaan, jos tässä reenaamaan rupeaa.

Ei mulla hoikkanakaan tahtoneet naistenvaatteissa hihat riittää.

terveisin käsilläseisoja

Vierailija
34/69 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on kertonut lihoneensa tänä vuonna, kun olen omaa lihomistani valitellut.

Pari viikkoa sitten aloitin kalorikirjanpidon, ja onhan tämä syvältä kun ei voi mättää mitä haluaa, vaikka mieli tekisi. Tuleepahan syötyä kasviksia paljon, koska haluan kyllä saada mahani täyteen. Odotan ensi viikonloppua kuin kuuta nousevaa, koska olen antanut itselleni luvan ottaa alkoholia silloin. Pienet on ilot.

Vähän on semmoinen fiilis, että olis vähän jo maha pienentynyt. Puntaria en omista, mutta joulukuussa aion sovittaa farkkuja, jotka olivat hieman liian pienet jo ostaessa, ja syksyllä ei menneet ollenkaan jalkaan. Aion vielä mahtua niihin.

Onko tuollasta kirjanpitoa hankala toteuttaa?

Mulla menee mahaa kaikki mitä on, eikä tahdo edes riittää. Mun pienet ilot o melkeinpä sitä että huomaan ihmisten jäävän tuijottamaan kun ne huomaa mun kasvaneen taas.

Vierailija
35/69 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/69 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josko niitä käsivarsia käyttäisi painojen nosteluun niin voisi kiinteytyä

Mitä? Sittenhän ne hihat vasta ahtaiksi käy. Mulla on naiseksi ihan komeat hauikset alun perin, nyt ne ovat piiloutuneet rasvapeittoon. Veikkaan, että rasva ei poistu samaan tahtiin kuin joutsenet pompsahtavat pintaan, jos tässä reenaamaan rupeaa.

Ei mulla hoikkanakaan tahtoneet naistenvaatteissa hihat riittää.

terveisin käsilläseisoja

Nainen kasvattaa lihasta kunnon nousujohteisilla treeneillä ja ruokavaliolla muutaman kilon vuodessa, rasvaa  voi sen sijaan polttaa pois vaikka 50 kiloa terveellisesti tuossa ajassa.

Vierailija
37/69 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin kesällä, pienet eväät, raskas työ -yhdistelmällä. Toinen vaihtoehto on ostaa isompi takki ja nauttia elämästä. Minä menen tämän talven vanhalla takilla ja säästän vähän rahaa.

Vierailija
38/69 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi myös noin pari vuotta sitten. Kun henkilövaaka lakkasi toimimasta, en jaksanut ostaa uutta. Kun sitten kuukausien päästä ostin uuden, oli painoa tullut kilokaupalla lisää. Jos olisin seurannut vaakaa noiden kuukausien ajan, olisin ehkä mahdollisesti jopa saanut tehdyksi asialle jotain.

Vierailija
39/69 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi myös noin pari vuotta sitten. Kun henkilövaaka lakkasi toimimasta, en jaksanut ostaa uutta. Kun sitten kuukausien päästä ostin uuden, oli painoa tullut kilokaupalla lisää. Jos olisin seurannut vaakaa noiden kuukausien ajan, olisin ehkä mahdollisesti jopa saanut tehdyksi asialle jotain.

Täälläkään ei vaakaa.

Vierailija
40/69 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en silmämääräisesti ihan kauheesti ole lihonnut...Mutta kun käytin lapsen neuvolassa niin punnitsin itseni samalla , +12kg...siis viimeksi kun  olen punninnut niin oli 55 kg...HUHUHUH. Etätöissä helmikuusta saakka, en nyt mielestäni kamapalsti herkuttele ja liikunkin päivittäin sen 10 000 askelta minimi. Talvitakit mitä on väljää mallia, ehken siksi ole huomannut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme