Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten joillakin "halpis"lakanat muka hajoavat ja rispaantuvat heti?

Vierailija
20.10.2020 |

Itse käytän täysin täysin tavallisia Ikean lakanoita, suurin osa jo useita vuosia vanhoja. Jotkut ovat jopa omista alakouluajoistani (nyt 29 v) ja osa sitten uusiakin. Täällä oli juuri keskustelu hetki sitten, missä pauhattiin kuinka halpismerkkien erit. Ikean lakanat hajoavat pian käytön jälkeen? Siis miten ja miksi? Miksei minulla hajoa mihinkään?

Hajoaako teillä muilla?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan keittävät niitä sadassa asteessa koko ajan

Vierailija
2/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin hullu exäni herätti minut joka yö kiljumalla että jalkani osui hänen jälkaansa.

Eli on niin terävät jalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeä seksi rikkoo halpislakanat. Samoin monta sänkyä tähän mennessä. Ja yhdet saunan lauteet. Muun muassa.

Vierailija
4/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihkeä seksi rikkoo halpislakanat. Samoin monta sänkyä tähän mennessä. Ja yhdet saunan lauteet. Muun muassa.

Etenkin norsuilla.

Vierailija
5/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin norsuilla.

Siitä minä en tiedä mitään, ei ole tapana katsoa Avaraa Luontoa. En kylläkään usko, että elefanteilla on lakanoita käytössä?

Vierailija
6/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin norsuilla.

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fkirja.elisa.fi%2Fsit…

Zinc

Vierailija
7/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, miksi ne hajoavat. Huonoa laatua? Varsinkin ne muotoonommellut repeävät tosi helposti, kun asettelee paikalleen. IKEAsta en ole kylläkään koskaan ostanut lakanoita.

Vierailija
8/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jyskin halpis-lakanoita ja hyvänä ovat pysyneet vuosia.

Vierailija
9/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin norsuilla.

Kateusko tuollaisen kommentin sai sinusta irti? O_O Vai mikä noin niin kuin muuten hiertää?

Vierailija
10/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten IKEAlla vieläkään pussilakanoissa ne suomalaiset reiät "yläpäässä"? Vai onko vieläkin vain se yksi iso aukko?

Vierailija
11/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean lakanoitahan on hyvin montaa eri hintaluokkkaa ja laatua, erona mm. materiaali ja lankaluku. Kyllähän ne 400-> lankalukuiset varmasti kestävät, 120 sitten eri juttu.

Vierailija
12/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin hullu exäni herätti minut joka yö kiljumalla että jalkani osui hänen jälkaansa.

...Mikä osa jalasta on terävä? Vai onko kovettumia?

Vierailija
13/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Jyskin halpiksia, nyppyyntyivät heti käytössä.

Vierailija
14/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten IKEAlla vieläkään pussilakanoissa ne suomalaiset reiät "yläpäässä"? Vai onko vieläkin vain se yksi iso aukko?

Ei ole, mutta eihän niitä varsinaisesti tarvitse. Yhtä hyvin sitä tarttuu peiton kulmiin kankaan läpi kuin rei'istäkin.

Vierailija
15/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Mikä osa jalasta on terävä? Vai onko kovettumia?

No en minä tiedä.

Olin silloin 21v nuori nainen.

Vierailija
16/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluslakanana kyllä jotkut Ikean ohuet aluslakanat eivät pysy suorassa vaan kiertyvät kiinni ihoon. Vaikka sen vetäisi tiukalle petarin päälle, se aukeaa petauskulmasta.

Ostan aina aluslakanaksi kunnon Finlaysonin lakanan, pysyy paremmin sängyssä paikallaan.

Vierailija
17/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta eihän niitä varsinaisesti tarvitse. Yhtä hyvin sitä tarttuu peiton kulmiin kankaan läpi kuin rei'istäkin.

Pahasta reumatismista kun kärsin, niin ne on melko lailla edellytys, kun puristusvoimaa ei ole.

Vierailija
18/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whaaaaaat onko ne suomalaiset :OOO

Vierailija
19/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli Jyskin halpiksia, nyppyyntyivät heti käytössä.

Olen samaa mieltä, ovat ohuita ja nyppyyntyvät. Ovat muutaman pesun jälkeen nuhruisen näköisiä.

Vierailija
20/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä, miksi ne hajoavat. Huonoa laatua? Varsinkin ne muotoonommellut repeävät tosi helposti, kun asettelee paikalleen. IKEAsta en ole kylläkään koskaan ostanut lakanoita.

Mulla sama kokemus, muotoonommellut ei kestä, vaikka olisivat kalliitakin.

Jotkut lakanat myös "huituu" rikki torson kohdalta, mutta olen kyllä sellainenkin hyrrä nukkuessa, että oksat pois. TS. pyörin kuin väkkärä pitkin yötä. Kuluttaahan se kangasta siinä alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi