Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yliluonnollista sinulle on tapahtunut?

Vierailija
23.01.2014 |

Kerro yliluonnolliseksi kokemastasi tilanteesta. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesin yhdynnässä lihavan naisen kanssa..

Vierailija
2/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpulistani löytyi tamponi, vaikka menkat oli loppuneet kaksi viikkoa sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, tämä tapahtui ennen kännyköitä. yleensä soitin äidilleni kerran viikossa ja olin soittanut lauantaina. Äitini asui yksin, ja hänellä kävi liikuntavamman vuoksi kotisiivooja. Yhtäkkiä maanantaiaamuna minulle tuli tarve soittaa äidille ( emme olleet kovin läheisiä), ja kysyin jopa pomolta voinko soittaa. puhelin soi pitkään, ja sitten kotisiivooja vastasi. Oli hätääntynyt, koska oli juuri tullut ja huomasi että äidillä oli joku kohtaus meneillään ( aivoverenkiertohäiriön). oli juuri soittanut ambulanssin toki.

Vierailija
4/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsi (n.12v) kun kuulin yöllä mökin yläpuolelta askelia (pieneltä vintiltä), ei siinä muuten mitään, mutta tuolla vintillä ei kukaan ollut käynyt vuosiin, koska viimeksi kun sinne oltiin kurkattu se oli täynnä mehiläispesiä. Siskoni 10v kuuli myös askeleet ja olimme ihan kauhuissamme. Mysteeri ei ole vieläkään selvinnyt...

Vierailija
5/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama enneuni, mutta aika arkipäiviäisistä asioista. Esim. näin unta että sataa lunta ja aamulla herätessäni satoi. Unessa oli kuitenkin päivä, tapahtui tällä viikolla. Näin myös kerran unta kuorta myöten, että sain kirjeen kaverilta, josta en ole aikoihn kuullut. Kirje tuli ja täsmälleen samanlaisessa kuoressa. Isoin enneuni oli työpaikan näkeminen etukäteen unessa, mutta olin jo toki hakenut ko. työtä. Unesta erikoisen tekee se, että olin hakenut töitä vaikka mistä ja näin juuri sen oikean unessa, missä olin kävelemässä töihi. Haastattelukutsu tuli unta seuraavana päivänä ja sen työn sitten myös sain. 

Vierailija
6/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
7/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin av:lle viestin jossa kerroin käyttäväni eineksiä ja esim. pakasteesta perunasipulisekoitusta, enkä saanut paskaa niskaan.

Vierailija
8/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, silläkin uhalla että nauretaan.

Perheen metsästyskoira jouduttiin lopettamaan kun olin joku kuuden-seitsemäntoista. Se oli hirvittävän tärkeä minulle ja otin lopettamisen tosi raskaasti. En mennyt mukaan piikille kuitenkaan, silloin tuntui etten pysty.

Tästä muutaman viikon päästä tein ihan hiljaisessa keittiössä voileipiä selkä ovelle päin. Tämä koira tuli siis eläessään usein siihen keittiön ovelle kerjäämään kun joku söi tai teki ruokaa. Muistan vieläkin selvästi sen tunteen kun yhtäkkiä siinä voidellessani leipää, koko kropan läpi kävi voimakas väristys, niskahiukset nousivat pystyyn ja olin kuulevinani sen tutun kynsien rapinan. Aloin itkemään, ja tiesin, siis tiesin, että jos olisin kääntynyt, olisin nähnyt jotain, ehkä koirani. En kuitenkaan kääntynyt vaan kuiskasin vaan hiljaa että "hyvästi". Tunne meni ohi, mutta minulle jäi hyvä olo. Itkin kauan sen hetken jälkeen.

Nytkin, reilusti kymmenen vuotta myöhemmin ajattelen että se tuli hyvästelemään minut. Ehkä se oli mielikuvitusta, jotain hereillä olevan toiveunta siinä surussa, mutta todelliselta se tuntui. En ole koskaan unohtanut sitä tunnetta.

Vierailija
9/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kaksi unta, joissa kuulin vastikään kuolleilta ihmisiltä asioita, joita en olisi voinut kuulla/saada tietooni muualta. Esim. siskoni tilanteesta huolestunut mummi kertoi asioita, joita oli "nähnyt" tuonpuoleisesta ja jotka sitten paljastuivat todeksi.

Vierailija
10/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Mutta lääkkeiden ja alkoholin yhteisvaikutuksesta olen nähnyt hallusinaatioita (Voxra niminen masennuslääke). Masentuuna rouskin vähän liikaa, mikään itsemurhayritys se ei kuitenkaan ollut. Hallut selittänevät myös "yliluonnolliset" ilmiöt, valveunia tai jotain.

Tosin ne näkemäni (ja kuulemani) olivat niin diippiä ja outoa tavaraa, että ei sellaista kukaan voisi miksikään yliluonnolliseksi luulla. Esim. hohtavia hämähäkkeja kiipeili seinillä.

Pelottavaa oli kyllä.

Vierailija
11/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sanasta yliluonnollinen, koska minulle ne ovat luonnollisia asioita.

Olen "nähnyt" 2 läheisen  kuoleman ennakkoon.

Nähnyt kuolleita ihmisiä vierailemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme