Onko meitä normaaleja naisia enää jäljellä?
Jotka tietävät että sukupuolia on vain kaksi? Eivätkä usko tr*nsuiluun tai muunsukupuolisuuteen? Homouden ymmärrän, kun kyseessä on seksuaalisuus, mutta tämä "sukupuolien moninaisuus" ja "henkinen sukupuoli" hömpä menee yli.
Tuntuu että varsinkin nuoret naiset on aivopesty tähän hommaan
Kommentit (39)
On kaksi sukupuolta, mies ja nainen, ja sitten on erilaisia kehitys- tai muita häiriöitä, ml. mielenterveysongelmat
N29
Jos tarkoitat normaalilla konservatiivisia, niin onhan teitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole konservatismia, että sukupuolia on jonkun mielestä vain kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Se on realismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaan konservatiivisesti ajattelevat nimenomaan tuntuvat olevan tuota mieltä.
En lakkaa ihmettelemästä paheksuntaa esim. muunsukupuolisia kohtaan. Olkoon nainen tai mies onnellinen kuulumisesta enemmistöön - ei ole teiltä pois. Turhaan ap kerjää tykkäyksiä ylevillä mielipiteillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Mielipiteet ja pään sisäiset ongelmat on asia erikseen. Sukupuolen voi tarkistaa vaikka kromosomin avulla, jos muuten ei selviä. Sukupuolia on kaksi.
Suurin osa ymmärtää biologisen totuuden ihmislajista, jossa on vain kaksi sukupuolta, mies ja nainen.
Tuomitsevuus ei ole mielestäni normaalia. 😂
Olen sitä mieltä, että sukupuolia on 2, ja sen lisäksi on häiriöitä.
Mutta nuo 2 sukupuolta sisältävät enemmän kuin mitä niihin stereotyyppisesti mielletään. On älytöntä, että nykyään tarvitaan uusia sukupuolia sen tähden, että naiseksi syntynyt kokee olevansa kotonaan miestenvaatteissa. Miksei nainen voisi olla sellainen? Eli sen sijaan, että kehitetään joka persoonalle oma sukupuoli, laajennetaan niitä ahtaita lokeroita (joita nämä sukupuolien moninaisuudesta toitottavat ylläpitävät) niin, että niihin mahtuu myös muita kuin stereotypioita.
Kyllä minä ainakin koen olevani täysin nainen, vaikka mies olisi henkisesti 'hologrammina' tms. minä. Eli kyse on pohjimmiltaan varmaan jostain henkisestä epätasapainosta.
Mikä toisella tavallista, niin toiselle hyvin tavaonta ja ennen kuulumatonta. Yksi yhä harvinaisempi asia on ja on ollut pidemmän aikaan se, joka on aivan tavallinen ja josta kaikilla on täysin samanlainen mielikuva ja tuntuma, joka olisi varmasti muodostunut ja syntynytkin samalla tavalla.
Asioita kun harvoin vain kaataa ja siirää toisen päähän ja mieleen ja ajatella, että nyt hänellä ja/ ai tuolla on sama mielikuva kuin minulla itselläni on jostain. - Vaikka toki esimerkiksi puhumisemme tai kirjoittamsien ymmärtäminen saattaisi käydä osin mahdottomaksi jollei meillä olisi myös, ainakin riittävän kähellä olevia mielikuvia siitä, mitä vaikka jollain kirjain merkillä (tai sen tapaisilla) tavallisesti tarkoitetaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Yks ilmoittautuu 🙋🏼♀️
Pitkämieline?
Entä jos o molemmat välineet / ei kumpaakaan
Vierailija kirjoitti:
Mutta nuo 2 sukupuolta sisältävät enemmän kuin mitä niihin stereotyyppisesti mielletään. On älytöntä, että nykyään tarvitaan uusia sukupuolia sen tähden, että naiseksi syntynyt kokee olevansa kotonaan miestenvaatteissa. Miksei nainen voisi olla sellainen? Eli sen sijaan, että kehitetään joka persoonalle oma sukupuoli, laajennetaan niitä ahtaita lokeroita (joita nämä sukupuolien moninaisuudesta toitottavat ylläpitävät) niin, että niihin mahtuu myös muita kuin stereotypioita.
Juuri näin! Nyt kun on lähdetty tähän, että jokainen "poikkeava" saa oman poteronsa / lokeronsa, niin sille ei tule koskaan loppua. Aina on joku, joka ei koe sopivansa johonkin lokeroon, ja taas laajennetaan kirjoa. Naurettavaa! Miksei vaan hyväksytä sitä, että miehiä ja naisia on erilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos o molemmat välineet / ei kumpaakaan
No se on sellainen häiriö sitten.
Eiköhän kaikki jo tiedä, että ihmislajilla esiintyy monenlaisia kromsomipoikkeamia. Lehdissäkin oli juttua terveenä syntyneestä sveitsiläistytöstä, jolla on miehen kromosomit XY.
Äidilläni oli aikoinaan työtoveri, jolla oli naisen kromosomisto tuplana eli XXXX. Miehellä voi olla ylimääräinen Y-kromosomi ja niin edelleen.
Harvakseltaan syntyy myös vauvoja, joilla on sekä tytön että pojan täysin kehittyneet sukupuolielimet.
Joten normaalia ja normaalia? Luonto on leikkisä.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Miehet ovat aina määritelleet, millainen naisen tulee olla. Nyt on noussut pinnalle pinnallisten miesten käsitys, että vain ulkoisesti korostetun naisellisen näköinen nainen on nainen. Voi olla vaikka mies, vrt. BB:n Eetu/Ella, kunhan on töröhuulet, pitkä, jatkettu tekoblondi tukka, seksikkäät (alus)vaatteet ym feikkiä - silloin kelpaa naiseksi! Vaikka oisi molo jalkojen välissä.
Minä olen luonteeltani eräjorma-nainen, täysin hetero. Olen aina pitänyt itseäni ehdottomasti naisena, vaikka en sovi yhtään miesten määrittelemään kapeaan stereotypiaan. Samastun usein enemmän miehiin kuin naisiin. Omassa kuvastossani kelpuutan mieheksi monenlaiset pallienhaltijat; yhtä hyvin herkkäsieluiset taiteilijat kuin metsien miehet. En tiedä, ajattelevatko muut naiset yhtä avarasti.
Olen mies mutten tunne tahi tiedä muita kuin ns. normaaleja naisia. Eli ainakin täällä näyttäisi kaikki olevan ok.