Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman toiminnan ohjauksen tukeminen

Vierailija
23.01.2014 |

Osaisiko kukaan vinkata kirjallisuutta, jossa käsiteltäisiin kouluikäisen lapsen oman toiminnan ohjauksen hankaluutta ja sen tukemista? Kyseessä lapsi, joka kyllä osaa ja tietää asiat, mutta vaikeutta toiminnan aloittamisessa ja sen loppuunviemisessä "normaalissa" ajassa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahatonta tohellusta tai oppimisvaikeudet- Kuntoutus ja opetus yksilöllisen kehityksen tukena tai Konstit vähissä?

 

Noin yleisesti: kuvat ja rutiinit teillä jo käytössä?

Vierailija
2/2 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, voisin vilkaista noita, että osuuko sieltä sopivia kuvauksia ja vinkkejä.

 

Rutiinit on käytössä, kuvia ei, koska lapsi kyllä tietää mitä pitää tehdä seuraavaksi ja mihin aikaan pitäisi siirtyä tekemisestä toiseen. Hitaus ja juuttuminen on tulleet esiin oikeastaan vasta koulussa. Oppimisvaikeuksia ei muuten kyllä ole. Lapsi on nyt kakkosluokalla ja esim. äidinkielessä ja matikassa ei vielä ole tullut vastaan sisältöjä, joita lapsi ei olisi osannut jo ennen koulua.

 

ap

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla