OKT-asukit, montako kertaa teillä on tänä talvena tehty lumityöt?
Kommentit (22)
Kerran täälläkin, mä kyllä tykkään lumitöistä mutta keväällä inhoan kun valtavat kinokset ei sula millään ja kaikkialla on mutaista ja märkää..että en valita tänä vuonna.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:03"]
Kerran täälläkin, mä kyllä tykkään lumitöistä mutta keväällä inhoan kun valtavat kinokset ei sula millään ja kaikkialla on mutaista ja märkää..että en valita tänä vuonna.
[/quote]
Meillä ei ole mutaista. Ajoväylät on asfaltoitu ja kävelyreiti kivetetty
Monen monituista kertaa. Onhan täällä luntakin tullut talven mittaan kiitettävästi!
Ehkä pari kertaa joskus viime vuoden puolella, joskus ennen joulua. Sen verran tehtiin lumikasaa, että lapset pääsee leikkimään siinä lumessa. Viime talvena oli lunta niin, että jänekset kurkki keittiön ikkunasta sisään. :D
6. Tosin naapuri teki niistä kerroista 2.
Pari kertaa oon lakaissut tuon oven edustan. Täällä etelässä ei oo oikein vielä lunta. Edellisenä vuotena oli kyllä senkin edestä. Ostettiin lumilinko ja sille todella oli käyttöä.
Ei vielä kertaakaan, kiva talvi :)
0 kertaa. Jos tulee lunta niin voisi lakaista viikonloppuna, pari senttiä on nyt.
Ei kertaakaan (jos ei lasketa sitä että portailta on pari kertaa harjattu se sentin lumikerros pois).
Lappeenrannassa 2kertaa syksyllä ja jos olisin tiennyt että lämpimät kelit jatkuu tammikuulle en olisi tehnyt silloinkaan.
Nyt on lunta sen verran että maa on valkoinen jatämä riittää minulle.
Muutaman kerran, mutta varmaan yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat. Tosin kerrallaan sitä kolattavaa ei ole ollut paljon. Oulu.
Tuusulassa kerran ja silloinkin vaan terassilta työnsin lumet pois.
Lumikolaan ei ole koskettu, ihanaa. Viime talvena saattoi mennä 3h/vrk lumitöihin.
Olen pph ja ennen lasten hoitoontuloa piti kolata kunnolla ja viimestään iltapäivällä taas.
Olisko kerran tai kaksi lakaistu ulkorappuset ja kiveys rappusten edestä.
Kanta-Hämeessä tämä.
Turun nurkilla: ei kertaakaan.
Vähän oltiin kyllä huolissaan tuon lokakuussa alkaneen ja tammikuun alussa lakanneen jatkuvan sateen kanssa... että miten rossipohja saadaan tuuletettua. Onneksi tuli pakkaset.
En oo ihan varma. Ehkä kerran tai sitten ei kertaakaan.