Mielikuvasi nimestä Irene?
isoäitini nimi, harkitsen tyttärelle 2. nimeksi
*kiittää mielipiteestä*
Kommentit (33)
Ihan ok nimii. Minulla oli 70-luvulla Irene niminen koulukaveri.
Ihan ok nimii. Minulla oli 70-luvulla Irene niminen koulukaveri.
Kaunis nimi. Minulle tulee jostain syystä aina mieleen "what a feeling" ja tanssi.
Ihan kiva, erilainen. Ei niin yleinen.
Minulle tulee mieleen venäläinen vahvasti meikattu nainen, jolla on punaiseksi värjätyt hiukset.
Kaunis nimi silti!
Kaunis nimi, mutta pidän melkein kaikista I:llä alkavisti nimistä. Mekin harkitsimme tuota jopa etunimeksi, mutta tuo (olettamani) venäläisperäisyys siinä häiritsi.
Irene Forsythe, eli raivostuttava itsekäs bitch.
Ihana nimi, voisin jonain päivänä laittaa myös oman lapseni nimeksi. Ihmetyttää, miksi ei ole suositumpi, mutta toisaalta ihan hyvä.
Irene Wuornos (kuolemaantuomittu suomalaissukuinen prostioitu lesbo sarjamurhaaja). Kukaan ei unohda lapsesi nimeä Yhdysvalloissa!
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:36"]
Kaunis nimi, mutta pidän melkein kaikista I:llä alkavisti nimistä. Mekin harkitsimme tuota jopa etunimeksi, mutta tuo (olettamani) venäläisperäisyys siinä häiritsi.
[/quote]
Voin olla väärässä, mutta mielestäni Irina on enemmän juuri venäläinen nimi ja Irene kansainvälisempi.
Ensimmäinen mielikuva keski-ikäinen, hieman alkoholiin taipuvainen, bassoääninen siivoustyön johtaja.
Kun siitä pääsen yli, on ihan hieno nimi!
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:38"]
Irene Wuornos (kuolemaantuomittu suomalaissukuinen prostioitu lesbo sarjamurhaaja). Kukaan ei unohda lapsesi nimeä Yhdysvalloissa!
[/quote]
Aileen Wuornos
Usvasalo. Maikkarilla kuulutti tv-ohjelmia 80-luvulla.
Taas täällä tölvittiin ihan väärää nimeä!
Irene on hyvä nimi. Kuten myös Irmeli ja vaikka Irina. Koulukaverini toinen nimi oli Irina, se kuulosti silloin tosi eksoottiselta.
Koulukiusattu 100 kiloinen tyllerö, wt, aikuisena tekee uran siivoojana tai prostitituoituna.
Mulle tulee Irenestä jostain syystä mieleen nainen, joka hipaisee korvakoruaan.
Mutta ihan kaunis nimi siis minusta.