Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua luullaan maksulliseksi naiseksi tai joksikin epämiellyttäväksi tyypiksi?

Vierailija
20.10.2020 |

Jostain syystä ihmiset ovat aina suhtautuneet minuun negatiivisesti. Minua on useamman kerran elämäni aikana luultu maksulliseksi naiseksi tai päihdeongelmaiseksi, vaikka olin neitsyt 23-vuoksi ja senkin jälkeen olen elänyt pääosin selibaatissa. Olen myös raitis ja minua luullaan alkoholistiksi tai jotenkin epämääräiseksi ainekseksi. Kun olen isommassa porukassa, minua luullaan myös tyhmäksi/korkeintaan keskiverron alalaitaa edustavaksi älyllisesti ja minun pitää sanoa jotain ns. oivaltavaa ja faktapitoista, ennen kuin se ennakkoluulo poistuu. Miksi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin jännänaisen oloinen?

Vierailija
2/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kommentoida näkemättä sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut sama ongelma. Yksi, mikä vaikuttaa ällistyttävän paljon, on meikkaaminen. Meikkaatko? Meikkaatko ja olet kaunis + pidät vielä korkokenkiä? Tämä on ihan kolmoissurma imagollesi: ihmiset mieltävät sinut välittömästi h-osastoon kuuluvaksi, vaikka luulisi, että vuonna 2020 olisi ihan ok ilmaista itseään ehostuksella ja kauniilla vaatteilla. Ei ole. Mutta syitä toki voi olla muitakin. Itsellä ainakin pikkupaikkakunnalla on osoittautunut todeksi edelleen se agraarimeiniki, että kunnon tyttö ei meikkaa eikä koreile muutenkaan ulkoasullaan :/

Vierailija
4/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoitko runsaasti?

😕

Vierailija
5/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sellainen ADHD-henkinen nainen, koko ajan höpötät ja vaihdat puheenaihetta yms.

Vierailija
6/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm. kirjoitti:

tupakoitko runsaasti?

😕

En ole koskaan tupakoinutkaan. Meikkaan hillitysti, mutta olen itäeurooppalaisen näköinen suomalaisgeeneistäni huolimatta.

T. Ap

Vierailija
7/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sellainen ADHD-henkinen nainen, koko ajan höpötät ja vaihdat puheenaihetta yms.

Olen hieman ADHD-henkinen, mutta epäilen enemmänkin ADD:tä (ei ole tutkittu asiaa). Välillä olen vähän hyperaktiivinen silti.

T. Ap

8/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellakin on noin (etkä esim. ylitulkitse ihmisten sanomisia ja eleitä tai huomaa korostuneesti itseesi kohdistuvia ennakkoluuloja, vaikka muutkin niiden kohteeksi joutuvat yhtä lailla) sekä käyttäydyt normaalisti, ei kai ole muita selityksiä kuin se, että ulkonäössäsi tai muuten olemuksessasi on jotain, mikä saa ennakkoluuloiset ihmiset tekemään omiin kuvitelmiinsa perustuvia johtopäätöksiä.

Kaikki ihmiset eivät ole yhtä ennakkoluuloisia, tai ainakin jotkut osaavat kritisoida omia oletuksiaan eivätkä ilmaise niitä yhtä herkästi. Ehkä olet viettänyt paljon aikaa huomattavan ennakkoluuloisten ja / tai heikosti itseään hallitsevien ihmisten seurassa?

Vierailija
9/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan johtuu ammatistasi...

Vierailija
10/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon. Olen ollut muutamia kertoja yksin baarissa ja saanut kohteliaita ehdotuksia. Syy on ehkä se, että jotenkin nökötän baarissa ja olen avoimen oloinen. Tämän henkisen avoimuuden miehet sekoittavat huoruuteen.

Vierailija
11/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sen näköinen, että päästää ihmiset lähelle, ei tarkoita sitä, että päästää ihmiset sisälle.

Vierailija
12/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeessä me voisimme tietää miksi sinua luullaan joksikin? Vai luullaanko edes vai onko kaikki omaa kuvitteluasi? Mene muualle ihme-ötökkä!

Vierailija
13/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellainen tarkkailija. Maksulliset yleensä tarkkailevat, kuka on potentiaalinen asiakas.

Vierailija
14/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikö tuo itäeurooppalainen ulkonäkö jo kerro kaiken? SIitä se lähtee. Jokainen nadja on h----, näinhän täällä valitettavasti ajatellaan. Ei se reilua ole mutta näin se menee.

Vierailija
16/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda toimintaympäristöä.

Vierailija
17/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi, että luullaan maksulliseksi. Miehet ovat jopa kohteliaampaa maksullisille, koska on rahaa kyseessä.

Vierailija
18/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no eikö tuo itäeurooppalainen ulkonäkö jo kerro kaiken? SIitä se lähtee. Jokainen nadja on h----, näinhän täällä valitettavasti ajatellaan. Ei se reilua ole mutta näin se menee.

Nadja ei voi sitten mennä yksin baariin? Miten ahdistava käsitys.

Vierailija
19/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nadja ei voi sitten mennä yksin baariin? Miten ahdistava käsitys.

Tai nainen ei voi nauttia yksin yöllä kävelystä? Kello viiden jälkeen on kantakaupungissa melkein ainoa hetki, jolloin kuulee linnunlaulua. Heti luullaan ilolinnuksi, jos haluaa vain kuulla linnunlaulua.

Vierailija
20/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äänesi on? Entä missä tapaat ihmisiä, oletko jossain työroolissa vai vapaa-ajalla? Ääni ja asema voivat vaikuttaa paljon.

Kokemukseni mukaan jos on vähänkään viehättävä, eivätkä ihmiset ole varmoja, miksi on paikalla, voi joutua selventämään itseään. Tai on töissä määräaikainen. Tai mitä tahansa.

N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä