Oletko koskaan ihastunut lääkäriisi, hoitajaasi, hammaslääkäriisi tms.?
Kertokaapa ihastuksistanne, joissa olet ollut potilaan roolissa. Miten ihastuminen on tapahtunut ja mitä siitä on seurannut vai onko mitään? Kuinka olette päässeet siitä yli vai oletteko päässeet?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Olen hammaslääkäriin, mutten kerro enempää.
Kerro nyt jotain, kun kuitenkin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ei taas näitä.
Ei ole pakko lukea!
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihastuksella traaginen loppu? Leveän hammasrivin takaa paljastui terävä kieli? Hammaslääkärillä olikin suhde hammashoitajan kanssa?
Kesällä olin hoidettavana Töölössä ja vietin leikkauksen jälkeen muutaman päivän osastolla ja siellä oli sellainen aivan ihana sinisilmäinen hoitaja joka edelleen pyörii mielessä.
No en tosiaan. En osaa ajatella romanttisessa mielessä ihmistä, joka hoitaa terveyttäni. Eri asua, jos tapaisin terveydenhoitoalalla työskentelevän muussa tilanteessa kuin potilaana. Mutta jos on hoitava lääkäri tms, niin se on asiakassuhde, olisi asiatonta ihastua.
Yhteen proviisoriin olin kerran ihastunut mutten kehdannut sanoa ikinä mitään. Oli kohtelias oman ikäinen mies ja usein lähiapteekissa töissä, ei siis ollut itse apteekkari.
Olin umpisuolen vuoksi viikon osastolla, jonka aikana tutustuin yhteen hoitsuun, joka piikitteli minuun morfiinia. Kun pääsin pois käytiin illalla drinksuilla, syömässä ja sitten puuhattiin vähän muutakin. Ollaan nähty aina välillä uudestaan, kun olen ollut työmatkoilla samalla suunnalla.
Pitkään piti miettiä. Olen ollut useissa leikkauksissa sairaalassa ja käynyt säännöllisesti lääkäreillä. Ei, en muista koskaan tunteneeni mitään "erityistä" lääkäriä tai hoitajia kohtaan.
Vain yhden kerran olen ollut ihastunut potilaan roolissa, ja olen ehkä edelleen. Vaikutti, että hän oli myös, ja hän viesti sitä minulle sanattomasti muutaman kerran (muita oli aina lähellä).
Hoitosuhteesta on jo jonkin aikaa. Minulla ei ole tällä hetkellä asiaa hänen työpaikalleen. Kyse oli erikoissairaanhoidosta, ja tarvitsisin sinne ensin lähetteen.
En siis tiedä, missä voisimme sattumalta toisiimme törmätä ja tutustua. Nyt korona-aikana en liiku kuin aivan pakolliset menot. Hänen yhteystietojaan en tiedä. Voi olla, että näemme vielä joskus tai sitten emme.
Olen ollut ihastunut lääkäriin. Menin aikoinaan synnytyksen jälkeiseen alatietutkimukseen ja lääkärinä olikin hämmentävän komea ja fiksu mies. Koko tilanne oli aika kiusallinen. Mutta sen jälkeen aloin kyllä varailla uusia aikoja samalla lääkärille :D
Vierailija kirjoitti:
Olin umpisuolen vuoksi viikon osastolla, jonka aikana tutustuin yhteen hoitsuun, joka piikitteli minuun morfiinia. Kun pääsin pois käytiin illalla drinksuilla, syömässä ja sitten puuhattiin vähän muutakin. Ollaan nähty aina välillä uudestaan, kun olen ollut työmatkoilla samalla suunnalla.
Aika epäeettistä toimintaa hoitajalta. Ei kai hän saisi potilaita tapailla.
Olen naimisissa työterveydenhoitajani kanssa.
Kerran oli yksi ihan hervottoman seksikäs yleislääkäri yksityisellä. Menin kysymään voisko määrätä jotain tupakoinnin lopettamiseen. Se käski maata selälleen ja tunnusteli että ei vatsassa tuntunut mitään outoa??? Oli jotain mieletöntä jännitettä ilmassa. Jos olisin sheivannut sinä päivänä, olisin varmaan vetänyt lääkärin päälleni siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli yksi ihan hervottoman seksikäs yleislääkäri yksityisellä. Menin kysymään voisko määrätä jotain tupakoinnin lopettamiseen. Se käski maata selälleen ja tunnusteli että ei vatsassa tuntunut mitään outoa??? Oli jotain mieletöntä jännitettä ilmassa. Jos olisin sheivannut sinä päivänä, olisin varmaan vetänyt lääkärin päälleni siihen.
Tuohan on aivan perustutkimus, jonka lääkäri saattaa tehdä monta kertaa päivässä. Tunne ei siis ehkä ollut molemminpuolinen :) Toisekseen jos olisit kiskonut häntä, hänen olisi ollut pakko irrottautua. Tuollaisestahan voi nimittäin seurata vaikka mitä, koska joku potilas voisi esimerkiksi äänittää tilanteen ja hankkia lääkärille potkut.
Olen MTSH ja potilaani on ihastunut minuun ja pakko myöntää, että hoitojakson jälkeen tekisi mieli ehdottaa tapaamista..