Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni seurustelee vuotta vanhemman kanssa

Vierailija
23.01.2014 |

Lapseni, nyt 14 vuotias tyttö on alkanut seurustelemaan 15 vuotiaan pojan kanssa. Urkin jo lapsen kännykästä tämän tiedon, poika tupakoi ja juo alkoholia. Olen aivan poissa tolaltani.

Miten voisin puhua tytölle järkeä, hän ei näytä tajuavan että poika on vaaraksi, ja ikäero aivan liian suuri. Ties mitä puuhaavat siellä pojan huoneessakin, kun tyttö on pari kertaa käynyt "kaverilla". Ajattelin, että otan rahat pois, netin poikki ja kotiarestiin jos ei jätä poikaa. mutta oisko teillä vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään.

Vierailija
2/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ikäero mitään haittaisi, mutta pojan huonot tavat!!

Vierailija
4/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikäero ole liian suuri vaan se, millainen poika on. Pojat kehittyvät tyttöjä myöhemmin, joten ei se ikäero tässä se ongelma ole, vaan poika muuten, jos kerran juo ja polttaa.

Vierailija
5/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä ikäero ei ole suuri, sehän on vain yksi vuosi. Sieltä kännykästä tuskin löytyy totuus polttaako/juoko poika. Mielestäni sun ei kannata sekaantua asiaan.

Vierailija
6/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö luota tyttäreesi?

Vierailija
7/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ei tosiaan oel liian suuri. Itse seurustelin tuossa iässä ammattikoululaisen pojan kanssa ;-) Minä tein sen tosin vanhemmitlani salaa, koska en olisi jaksanut jäkätyksiä jotka olisi seuranneet asian tietoon tulemisesta...

Vierailija
8/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP.

Tyttäreni ei voi vielä tuossa iässä tajuta, että on turmiollista seurustella tollasen pojan kanssa, jo valmiiksi juopon. Pojan on kyllä helppo hurmata hänet, sellainen nappisilmä että itsekkin ottaisin, mutta nuo tavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi