Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reenata "läski-laiha" kroppa sopusuhtaiseksi?

Vierailija
02.02.2014 |

Eli vinkkejä otetaan vastaan miten kannattaa reenata kroppaa, josta käytetään joskus nimitystä läskilaiha. Tarkoitan siis tämän näköistä:

http://img221.imageshack.us/img221/3663/hollysidedi2.jpg

http://img708.imageshack.us/img708/1770/katehudsonshortlegs.jpg

ttp://2.bp.blogspot.com/-VW3AUyu6IwY/UBevsKdTCOI/AAAAAAAAAFg/GAmFHA0LW7Q/s1600/skinny-fat.jpg

Eli todella pienet tissit ja laihat kädet ja yläkroppa. Lisäksi sitten vähän turvotusta/ylimääräistä vatsassa. Ja jalat sekä perse paksummat kuin yläkroppa, mutta ilman että ne näyttävät kuitenkaan lihavalta, sillä esimerkiksi vaatteet päällä vaikutelma on edellee hoikka.

Kommentit (19)

Vierailija
2/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan oli kaikki tosi hyvännäköisiä naisia, tekisi mieli laittaa tänne oma kuva, mutta en kehtaa (mulla luurangon kädet ja jalat, ei juuri ollenkaan rintoja, mutta vatsa pömpöttää silti).

Jos mulla olisi tuollainen vartalo, kun noissa kuvissa, kävisin varmaan vaan jossain pilateksessa säännöllisesti ja keskittyisin muutenkin keskivartalon lihaskorsettiin. Ei minusta noilla kellään ollut mitään läskipömppää, tuolla yhdellä enintään huonojen vatsalihasten takia vähän roikkui vatsa. Muuten nauttisin kauneudestani.

Mulla olisi periaatteessa mittasuhteiltaan "hyvä runko" (siis vartalon mittasuhteet: raajojen pituudet suhteessa vartaloon, lantion ja hartioiden leveys) joten jos tosi isoilla painoilla pieniä sarjoja treenaamalla saisin käsiin ja jalkoihin lihasta ja pilateksella vatsan litteäksi, voisin näyttää oikeasti hyvältä (ainakin reippaasti topatuissa rintsikoissa). Kerta toisensa jälkeen pyrkimykseni kuitenkin tyssäävät siihen, etten jaksa syödä tarpeeksi etenkään proteiinia että ensinnäkään jaksaisin treenata tarpeeksi ja saisin lihakset kasvamaan ja toisekseen, että lihakset säilyisivät koska ne lisäävät energiakulutusta ja minun pitäisi syödä paljon nykyistä enemmän jo pelkästään säilyttääkseni tuollaisen kunnon. Alistun siis olemaan ruma, koska en jaksa elämää johon ei kokopäivätyön ohella mahdu juuri mitään muuta kuin salilla käymistä tai ruuan ahtamista itseensä / valmistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en minä tarkoittanutkaan että kenenkään kuvan naisen kroppa olisi huono. Itsellä kanssa sama tilanne että mitat hyvät ja hoikat ja vaatteet päällä näyttää hyvältä, mutta ilman vaatteita näen vaan ruipelon yläkropan ja siihen nähden isomman ala-kropan ja ei-reenatun vatsan. Ja vaikka syön terveellisesti, köyn salilla työkiireistä riippuen 1-4 kertaa viikossa enkä juo esimerkiksi alkoholia niin pieni yläkroppa saa vatsan ja perseen näyttämään isolta, vaikka ne eivät sitä ole.

-ap

Vierailija
4/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti näet itsesi hieman liian kriittisten lasien läpi. Katsopa itseäsi videokameralla kuvattuna, voit yllättyä. Kyllä jokainen wc peilustä näyttää vähän plösöltä jos vertaa Body -lehden kansikuvaan.

Vierailija
5/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kyllä ihan kohtuuttomat ulkonäkökriteerit. Enää ei riitä hoikkuuskaan kun se on ällöttävää laihaläskiyttä, vaan kaikilla pitää olla nykyään fitness-kroppa.

Vierailija
6/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimmästä kuvasta ottaisin sata kertaa mieluummin vasemmanpuoleisen naisen. Jos näytät tuolta, niin älä treenaa itseäsi rasvattomaksi ja kuihtuneeksi.

M29

Vierailija
7/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihaläski ja aloitan nyt treenauksen personal trainerin kanssa,  koska muuten saa mitään aikaiseksi. Haluan hyvän kunnon ja lihaksia.

Vierailija
8/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei mielessä mikään nälkiintynyt fitness-kroppa ole vaan enemmänkin tämmöinen terve ja treenattu:

http://nyppagesix.files.wordpress.com/2013/08/kate_hudson2.jpg

http://viiviavellan.com/blogi/wp-content/uploads/2010/01/kate_hudson_bikini.jpg

Vierailija
9/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Callanetics-ohjelmaa! Sen 10 years younger in 10 hours videon pystyy kattomaan ilmaiseksi netissä, ilmoita jos haluat linkin!

Callanetics on "kiinteyttävin" jumppa mitä oon ikinä kokeillut, ja parasta on se että tuloksia näkee tosi nopeasti ja se on helpottanut tosi paljon mun ryhdin/selkäongelmien kanssa myös.

Vierailija
10/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin??? Sama kate hudson noissa kaikissa kuvissa on. Ruskettuneena sitä nyt vaan näyttää 'terveelle ja sporttiselle'.

Vierailija
11/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 17:29"]Niin??? Sama kate hudson noissa kaikissa kuvissa on. Ruskettuneena sitä nyt vaan näyttää 'terveelle ja sporttiselle'.

[/quote]

Eikö nimenomaan ole hyvä että esimerkkikuvat ovat samasta ihmisestä? Minä kyllä näen suuren eron kuvissa. Toinen raskauden jälkeen hieman roikkuvana eikä niin timminä ja toiset kuvat reenattuna leffasta.

Vierailija
12/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreeni on se ehdottomasti paras. Jos ei tuu tuloksia, teet jotain väärin. Treenaatko tarpeeksi kovilla painoilla, nouseeko tulokset? Vai onko treeni enemmän aerobista pienen painon lynkyttelyä?

Miten syöt? Ruokavalio on lihaksen kehitykselle erittäin tärkeä asia.

Vierailija
13/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat lähtökohdat. Nyt koitan vain käydä kahdesti salilla ja treenaan painoilla niin että saan tuntumaa lihaksiin. Ja kaiken lainen muu fyysinen toiminta (hyötyliikunta) päälle niin luulisi puolen vuoden jälkeen jotain tuloksia näkyvän.

Vierailija
14/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 17:34"]Salitreeni on se ehdottomasti paras. Jos ei tuu tuloksia, teet jotain väärin. Treenaatko tarpeeksi kovilla painoilla, nouseeko tulokset? Vai onko treeni enemmän aerobista pienen painon lynkyttelyä?

Miten syöt? Ruokavalio on lihaksen kehitykselle erittäin tärkeä asia.

[/quote]

Tiedän välillä syöväni vähän väärin, mutta lähtökohtaisesti hyvin protskupitoista ruokaa. Ja salireeni on neljäjaksoinen (kädet, jalat, selkä, rinta erikseen). Yleensä teen 3-4 kertaa 10 toistoa, ja viimeiset niin että ei aina jaksa ihan kymmentä. Reenaan yhdessä entisen huippu-urheilija poikaystäväni kanssa, joten tekniikan pitäisi olla kunnossa. Pitää vaan nostaa salilla käyntien määrää ja yrittää kiireessä töissäkin syödä muuta kuin se hätävarahamppari tms.

Vierailija
15/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä rasvaa ei saa pois ilman mieluiten yli tunnin juoksulenkkejä. Ja jos vetää ihan juoksua, ei hölkkää niin saa pakaroiden lihaksistokin harjoitusta siinäkin(muhkeampi peffa, tiimalasimpi vaikutelma) vielä jos yhdistät lenkkiin hyppelyitä/loikkia, kunnolla tehtynä nuokin ovat lihastreeniä.

Bonuksena tällaisaessa treenissä palaa myös paljon kaloreita.

Itselläni on kokemusta sekä painoharjoittelusta, että tällaisesta. Joitakin pätkiä olen joutunut tekemään vain toista ja parempia tuloksia tuli tuollaisella juoksu/loikka/hyppelytreenillä.

Paras on tietysti molempien yhdistelmä.

Korostan, että lenkki ei saa olla mitään pk-hölköttelyä, vaan tekniikan täytyy olla juoksua.

Vierailija
16/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 18:27"]

Sitä rasvaa ei saa pois ilman mieluiten yli tunnin juoksulenkkejä. Ja jos vetää ihan juoksua, ei hölkkää niin saa pakaroiden lihaksistokin harjoitusta siinäkin(muhkeampi peffa, tiimalasimpi vaikutelma) vielä jos yhdistät lenkkiin hyppelyitä/loikkia, kunnolla tehtynä nuokin ovat lihastreeniä.

Toisaalta, jos teet paljon aerobista (juoksua) lihakset eivät kasva. Moni jättää lihaskasvatusvaiheessa aerobisen kokonaan väliin.

Vierailija
17/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos teet paljon aerobista (juoksua) lihakset eivät kasva. Moni jättää lihaskasvatusvaiheessa aerobisen kokonaan väliin.

Vierailija
18/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:50"]

Eli vinkkejä otetaan vastaan miten kannattaa reenata kroppaa, josta käytetään joskus nimitystä läskilaiha.

[/quote]

Mä tyhmä tein tän vaikeimman kautta: suht kehnoa safkaa, jumppaa jne pari vuotta. Vasta alle vuos sitte aloin ymmärtämään ''jutun juonta'' ja nyt jo hyvin läski lähtenyt ja lihas kasvanut: 5 kertaa päivässä ruokaa ja 5 kertaa viikossa raskasta punttia. Cardiota en tee lainkaan, kävelen kyllä kauppaan (edestakas noin 5km).

Eli kunnolla ruokaa moottoriin ja vapaita painoja tai itselle sopivia laitteita, oikeilla tekniikoilla tarpeeksi raskailla painoilla. Rasva palaa ja muodot hakevat uudet paikat. 

Vierailija
19/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 18:36"]

[/quote]

Totta. Liika on liikaa. Mutta sopivissa määrin pk-vauhtia kovempi juoksiu antaa lisäboostin rasvan palamiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän