Tietääkö teidän miehenne menneisyytenne?
Siis esim abortit, jotka olette tehneet tms. Meillä mies ei tiedä eikä edes halua tietää.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tietää kaiken. En haluaisi elää suhteessa, jossa pitäisi varoa puheitaan ja salailla
En mä ole noita asioita mitenkään salaillut.
Mies ei edes halua että puhun menneisyydestäni.
Eli pakollako pitää kertoa, kun mies ei halua kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä myös valita sellaisen hyväitsetuntoisen puolison, joka hyväksyy sinun aiemman eletyn elämäsi.
-Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä myös valita sellaisen hyväitsetuntoisen puolison, joka hyväksyy sinun aiemman eletyn elämäsi.
-Ohis
Niinhän se hyväksyykin. Ei sitä tunnu mun edellinen elämäni haittaavan tippaakaan.
Ei tiedä kaikkea. Minun mielestäni ei tarvitse jakaa kaikkea sellaista, millä ei ole tämän päivän kanssa mitään tekemistä. Se ei ole salailua, ettei halua rääpiä vuosikymmenten takaisia virheitä ja tuskia esiin, kun ei niillä mitään vaikutusta nykypäivään ole. Jos toinen haluaa kertoa, se on ok, mutta ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ohis
Niinhän se hyväksyykin. Ei sitä tunnu mun edellinen elämäni haittaavan tippaakaan.
"-- ei edes halua tietää" ei ihan kuulosta siltä, kylläkään.
Sen verran olen kertonut mitä olen nähnyt tarpeelliseksi.
Ainakin aivan kaikesta olen voinut puhua. Ei tietenkään tiedä kaikkea, koska kaikesta ei ole tullut puhetta, mutta ne tärkeimmät kyllä tietää. Ja minä vastaavasti hänen menneisyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää kaiken. En haluaisi elää suhteessa, jossa pitäisi varoa puheitaan ja salailla
En mä ole noita asioita mitenkään salaillut.
Niin tarkoitin että jos mies ei halua tietää, en halua joutua varomaan "lipsautanko" vahingossa jotakin mitä ei halua tietää.
Miehelläni on karmea menneisyys. Melkein toivon etten tietäisi mitään 😒
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on karmea menneisyys. Melkein toivon etten tietäisi mitään 😒
Ja siis mies tietää omankin menneisyyteni joka on melko kesy.
Tietää, tosin ei mulla mitään varsinaista menneisyyttä olekaan.
Aihe ei kosketa sinänsä mutta en valitsisi huinoitsetuntoista puolisoa jolle menneisyyteni olisi liian tärkeä. Tässäkin asiassa oikeat ihmiset löytävät toisensa joille jokainen eletyn elämän särähdys pitää selittää. Siksi ihmetyttää tyypit ketkä roikkuu palstalla ja tekee aiheesta aloituksia et kaikki kumppanista pitää tietää et kokee mielenrauhaa parisuhteessa. Minkä takia he ei lähesty kimpoaniehdokkaita jotka selkeästi kuuluu toivomaansa ryhmään. Miehillä vaikkakin naapurintytöt. Sen sijaan he roikkuu väärissä naisissa joilla on väärät kaveripiirit ja haukkuu heitä.
Tietää, muttei menneisyydessäni mitään luurankoja kaapissa olekaan.
Rauhalliset naapurintytöt rauhallinen kaveripiiri. Ei solvaajia kiinnosta.
Jännät kaveripiirit asiassa kuin asiassa kiinnostaa. Heitä haukutaan. Rauhallisia kaveripiirejä on loputtomasti. Niissä ei tapahdu mitään liian jännittävää. Siinä sopivia ihmisiä lukematon määrä. Mutta he ei kiinnosta?
Tietää, kerroin jo nuorena. Olen tuhannesti jälkeenpäin ajatellut, että osan asioista olisin voinut jättää ihan yksityisasioikseni.