Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minne kahdestaan 7-vuotiaan lapsen kanssa

Vierailija
22.01.2014 |

Hei!

Haluaisin lähteä kahdestaan 7-vuotiaan pojan kanssa etelään edullisesti kesäkuun alussa.

Mitä paikka olisi hyvä ja kohtuu edullinen ja tietty turvallinen? Olen matkustellut miehen

ja lapsen kanssa paljon, mutta nyt olen kesän vuorotteluvapaalla ja yksin en ole juuri matkustellut kuin nuorena.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kreikka ja siellä kreetan saari ja siellä vaikka platanias.

2/3 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Saitkin jo toiselta lukijalta hyvän vinkin. Kreetan hotelleista suosittelen tutustumaan esimerkiksi Blue Star Isida Villageen FFFF Agia Marinassa http://www.finnmatkat.fi/Lomakohde/Kreikka/Kreeta/Agia-Marina/Isida-Village/?season=kesa-2014. Kreeta on jo vuosia ollut perheiden suosiossa. Siellä on paljon nähtävää, turvallista ja toki moni rakastaa kreikkalaista ruokaa.

Suosittelen tutustumaan myös esimerkiksi Mallorcan Alcudiaan ja huoneistohotelli Elisaan FFF http://www.finnmatkat.fi/Lomakohde/Espanja/Mallorca/Alcudia/Elisa/?season=kesa-2014. Alcudia on myös erittäin pidetty lomakohde perheiden keskuudessa. Ranta on todella hyvä, nähtävää riittää ja lomakohde on turvallinen.

Miltä nämä vaihtoehdot kuulostavat? Kerromme mielellämme tarkempia tietoja lähtöpäivistä ja hinnoista. Olethan tällöin yhteydessä asiakaspalveluumme myynti@finnmatkat.fi tai 03 03 6000.

On hyvä huomioida, että kesäkuun alku ei ole edullisin ajankohta matkustaa, koska koulujen lomat ovat juuri tuolloin alkaneet. Jos teillä olisi mahdollisuus lähteä jo toukokuun puolella, ovat hinnat tuolloin edullisemmat.

Mukavaa matkan suunnittelua!

Ystävällisin terveisin

Susanna/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemuksia Alcudiasta ja sanoisin, että sopii tosi hyvin teille :) Me olimme Blue Star Estrella de mar&spa hotellissa, jota voin suositella!