Ajatuksia Ei kiitos-elokuvan ja kirjan miehestä?
Onko muilla samanlaisia vässyköitä kotona? Ja jos on, petättekö pokkana vai siedättekö vai oletteko jo jättäneet? Syitä kiitos :) Täällä meillä on nyt tilanne päällä. Yritän miettiä, mihin suuntaan heittäytyisin.
Kommentit (3)
Olen lukenut kirjan jo muutamaan otteeseen vuosia sitten ja nyt luen sitä uudestaan. Elokuvaa en ole nähnyt.
Kirjan miehestä tulee hyvin paljon eksäni mieleen. Samanlainen flegmaattinen, masentunut, itsekeskeinen, lapsellinen plösilö, joka haluaa vain parisuhteessa rusinat pullasta.
Kirja on todella hyvä, mutta yhä edelleen vaikka erostani on jo monta vuotta, kirjan mies nostaa niskakarvoja pystyyn. Ihan liian hyvin tunnistan Helin mietteet kirjassa. Samoja kävin itsekin aikoinaan läpi.
Haluaisin nähdä elokuvan, mutta en tiedä kykenenkö, koska kirjan mies ärsyttää niin hemmetisti :D
Lähinnä tulee mieleen, että itse en päästäisi ukkoa ihan niin helpolla kuin Heli. Itse en jaksaisi olla koko ajan hyvittelemässä aikuiselle miehelle sitä, että sattuu elämään parisuhteessa ja hänen on hoidettava oma osuutensa siitä että vanhemmuudesta,
Että tekisi mieli läväyttää sitä kirjan ukkoa pari kertaa kunnolla :DDD Niin ärsyttävä se on.
Musta se oli paska äijä, kun piti vieraan naisen kanssa kirjoitella eikä voinut jutella oman vaimon kanssa.
Hmm.. Olen lukenut kirjan, en nähnyt leffaa vielä. Tietyllä tavalla siitä aviomiehestä tuli mieleen oma mieheni. Hänessä on hirveästi samoja piirteitä: ei seksuaalisesti kovinkaan aktiivinen (tosin ei niin lahna kuin se mies siinä kirjassa), masennukseen taipuvainen, kamalan tarkkaavainen omista kehon liikkeistään (siis nämä "tulipas outo olo"-jutut, mikä on muuten uskomattoman rasittavaa) jne. Meillä on kuitenkin esimerkiksi todella kivaa seksiä silloin tällöin ja mies on todella fiksu ja kiva. Hänen kanssaan on vain paikoin todella rankkaa olla. Esimerkiksi lomalla kaikki riippuu aina siitä, millainen "olo" tai "fiilis" hänellä on.
Olen melkein pettänyt miestäni pari kertaa. Jotenkin kaipaan sellaista pelkkää seksiä vaan. Niinkuin sanoin, meidän seksimme on kivaa ja se tuntuu hyvältä mutta inhoan esimerkiksi sitä, kun mies joka kerta tekee ne samat asiat ja kehuu minua kauniiksi ja ihanaksi. En tykkää "rakastelusta" (koko sana puistattaa), vaan haluan pelkkää panemista. Olen miettinyt, että ihan pokkana panisin jotain toista. Ja itse asiassa, koska seksi jonkun tuntemattoman kanssa tuskin olisi kovin hyvää, se voisi auttaa tähän mieheeni kohdistuvaan ahdistukseen.
Hirveän sekava sepustus:D