Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään aivokasvainta!

Vierailija
22.01.2014 |

mua pelottaa et mul on aivokasvain oon alle 16v poika ja mulla on ollu nyt 1kk ajan tällästä päänsärkyä (kihelmöintiä otsan kohdalla joskus takaraivossa) huimausta on saattanut välillä olla ( en tiedä kuvittelenko vaan ku alan pelkäämää) väsymystä ja tällästä ollaan käyty lääkärissä 2 kertaa yhden kerran terveydenhoitajalla joka ei tehny mitää ja toisen kerra lääkärillä (yksityisellä) yksityinen ei epäilly aivokasvainta ja laitto lähetteen verikokeisii (joissa ei ilmenny mitää) jne epäili otsaontelon tulehdusta ja sain antibiootin nyt 5pv ollu ilma antibioottei ja nyt taas tuli väsyny olo, päänsärkyy eioo enää kauheesti ollu vaa jatkuva pelko siitä et on aivokasvain ja alan tulee hulluks -.- mul on hartiat tiukat eli se vois aiheuttaa huimausta (äidin mielestä) jne. mut alan mennä epätoivoseks ku en tiiä et voisko mulla olla aivokasvain ku en keksi enää muuta, kukaa eioo epäilly mitää ja kaikki sanonu ettei oo mitään. eioo oksennusta, kouristuksii, (todella) kovaapäänsärkyä ja aina ku alan miettimää ni oireet lisääntyy, oon kokoaja vaa miettiny ettei kai vaa ois aivokasvain tms VAKAVA sairaus/ oireita eioo aina ja oireet ei sinänsä haittaa mun tekemistä paitsi sillo jos alan pelkäämää aivokasvainta (käytän myös yöllä yörautoja jotka voi osittain myös liittyä asiaan) toivon että saisin teiltä vastauksia, pitäisikö huolestua vai ei? kertokaapas ja katson sitten mitä teen :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli! Oireet johtuvat todennäköisesti yöraudoista. Minulla on samankaltaisia oireita, ja minulla on yökiskot. Varsinkin hoidon alussa oli todella voimakasta huimausta. Sekä purentavaivat että niiden hoidot vaikuttavat niin paljon pään alueen lihaksistoon sekä korviin, että erilaiset kivut ja tuntemukset ovat ihan normaaleja.

Vierailija
22/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänsärky on vaihtelevaa joskus kihelmöi ja joskus sit saattaa särkee (otsaan) enemmänki (vähä niiku porattais otsaa) oon aika huono selittämää mut välil kihelmöi ja joskus sit särkee vähä enemmänki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto^

Vierailija
24/27 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että sulla ei ole mitään erityistä fyysistä vaivaa. Onko elämässäsi jotain stressaavia asioita? Minulla tulee aina elämän stressiaikoina sairauspelkoja, nykyisin jo osaan suhtautua niihin oikein. Siis kun rupean kyttäämään jotain oireita, alankin miettiä että ahaa, mikähän nyt muuten ahdistaa. Ja yleensä se ahdistuksen syy löytyy. Nykyihmisten elämä on niin turvallista että oikeastaan ainoa varteenotettava pelko on vakava sairastuminen. Siksi siitä nykyisin jauhetaan niin paljon.

Aivokasvaimen oikeita oireita on yleensä epilepsiakohtaukset tai aamuöinen voimakas päänsärky takaraivossa...

Vierailija
25/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sulla mitään on! Nauti elämästä.

Vierailija
26/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaatko liikaa jotain peliä tuntikaudet samassa huonossa asennossa, tai teetkö jotain muuta vastaavaa? Harrasta vastapainoksi jotain liikuntaa.

Ne yöraudat pitää olla varmaankin juuri oikein säädetyt....

Vierailija
27/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sulla mitään on! Nauti elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan