Janita
Nyt on uusi minidokumentti. Katsoin alkua mutta sitten piti lopettaa. Janita puhe on mössöä, katse harittaa, ihan lääkepöllyssä. Tekee niin pahaa. Miksi pitää tehdä tällaista?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-syopaa-sairastavan-Janita-Lukkaris…
Kommentit (52)
Seiskan haastattelupalkkiot on Janita Lukkariselle tärkeä tulonlöhde, ehkä jopa tärkein.
Näin hän on itse sanonut:
"Haastattelupalkkiot ovat olleet minulle tosi iso juttu, ja niiden avulla olen elättänyt itseni viime aikoina, Janita avautuu Seiskalle."
Surullista kun nuori ihminen sairastuu kuolettavaan tautiin. Se tuntuu niin väärältä. Olen itse 58v ja minulla vähän Janitaa vanhempi tytär. Olisin aivan murtunut jos hän sairastuisi ja kuolisi ennen minua. Janitalle toivon kaikkea hyvää ja voimia jaksaa taistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää noita ton kitumisvideoita ja uutisia. Eikö voi vaan sairastaa loppuun kotona ja pois julkisuudesta. Eikö ois helpompi itelleen ja läheisilleen. Kiva sen kuoleman jälkeen läheisille kun nää mässäilyt on netissä ikuisesti.
Onpa harvinaisen empatiaköyhä viesti. Tajuatko, että tämä ihminen oikeasti tekee kuolemaa? Hänen elämänsä on päättymässä. Jos hän haluaa tuoda sairasteluaan julki, niin mitä se sinua haittaa? Näitä ei kenenkään tarvitse katsoa, jos ei halua.
Itse olen sitä mieltä, että on hyvä, että hän kertoo tarinaansa, mikäli itsekin sitä haluaa. Noin voi käydä meistä kenelle tahansa. Elämä voi päättyä vaikka huomenna tai jopa tänään. Hyvä, että siitä muistutetaan. Itse olen kiitollinen jokaisesta päivästä.
Janitalle toivon voimia!
Mitä empatiaköyhää tossa oli? Nimenomaan toivoin rauhaa sairastaa ja olla pois ihmisten nälvinnältä ja muulta. Mutta tosi kiva kun ymmärsit tahallasi väärin. - viestin kirjoittanut
Hän on tuonut tätä sairasteluaan julkisuuteen hyvin pitkän ajan jo ja ilmeisesti sitä itse haluaa. Siksi hänellä pitäisi olla oikeus niin tehdä (kun kerran itse haluaa). Varsinkin, kun ei ole mikään kansalaisvelvollisuus katsoa niitä videoita, vaan se, joka haluaa, voi katsoa. Ja ehkä tämä auttaa häntä itseään käsittelemään asiaa.
Mielestäni kirjoitustyylisi toi ilmi sen, että olet ärsyyntynyt etkä "jaksa enää kitumisvideoita". Oli mielestäni töykeästi kirjoitettu ottaen huomioon tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää noita ton kitumisvideoita ja uutisia. Eikö voi vaan sairastaa loppuun kotona ja pois julkisuudesta. Eikö ois helpompi itelleen ja läheisilleen. Kiva sen kuoleman jälkeen läheisille kun nää mässäilyt on netissä ikuisesti.
Älä katso! Seuraan Janitaa Instassa ja hän ei päivittänyt kuulumisiaan pitkään aikaan ennen eilistä. Ehkä hänelle on helpompaa näin? Ehkä julkisuus on sovittu läheisten kanssa? Ehkä hän haluaa näyttää sairauden rujot kasvot? Toivottavasti se naureskeleva lääkäri tajuaa edes hävetä.
Voin vilpittömästi sanoa että yhtään kertaa en ole etsinyt tai käynyt Janitan instassa, vaan nähnyt näitä juttuja alvariinsa vauvalla tai facebookin ryhmissä. Mitään pahaa en tarkoittanut. Ja kasvot syövälle? On niitä nähty! Ärsyttää tää Janitan jalustalle nosto ja puhe kuin hän ainoana maailmassa sairastaisi!
En ole kyllä koskaan kuullut kenenkään väittävän että jön olisi ainoa maailmassa joka sairastaa syöpää. Mistä sä tuon keksit?
Montako kuukautta tää olikaan Terhokodissa? Puoli vuotta ainakin.
Ja homma jatkuu edelleen.
Antakaa Janitan tehdä mitä haluaa. Ei ole pakko katsoa.
Paljon voimia Janitalle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi äitinä tuollaiseen osallistunut ja kuvannut. Mitä tämä kelleen antaa?
Tämä tuo rahaa. Perhe ei ole koskaan ollut isotuloinen.
Seiska maksoi Ilja Janitskinille joku vuosi sitten 2000 euron haastattelupalkkion. Eiköhän Lukkarisen saama palkkio ole ainakin samaa luokkaa, kun on saatu myös elävää kuvaa, joka myy aina?
Aivan käsittömän pienellä rahalla.
Julkkikset itse tyytyvät tähän. Varmaan voisi korottaa palkkioita, jos ei saisi meheviä juttuja ilman palkkioiden korottamista. Janilta on mennyt koko ajan osa palkkioista suoraan ulosottoon, jten ei varmaan paljon saanut käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelee jatkuvasti tautia vastaan, eikä anna periksi. Olisi helpompaa päästää jo irti. Itse olisin tehnyt niin, koska tuota tautia ei voi näemmä voittaa enää.
Tuollaisen mielipiteen voit sanoa vain itsestäsi. Janinan keho taistelee!
Janinan mieli ei anna periksi ja kehoa ylläpidetään keinotekoisesti lääkkein ja hoidoin, jotka ei paranna vaan hidastavat.
Opettele edes henkilön nimi oikein. Se on Janita, ei Janina.
Jos saa muutaman satasen niin mitäpä tuosta
Mikä ihmeen dokkari kestää 4 minuuttia?
Vierailija kirjoitti:
Ei näyttänyt yhtään itseltään tuossa videossa. Oli vaikea tunnistaa?!?!?
Näytti paljon paremmalta kuin jokin aika sitten. Ei ole enää turvotustakaan. Kauniina oli ja kiva meikki! :)
Vierailija kirjoitti:
Janita lupasi sen toisen Instagram-tilin maksaville seuraajille pitkän dokumentin. Viimeksi kun se mainittiin, oli vielä Janitalla käsikirjoitusvaiheessa. Onko dokuentti jo jaettu seuraajille, jotka maksoivat sen etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Hui hitsi...miten julmia ja
sydämmettömiä ihmiset voivatkaan ollakaan!
Sydämettömiä*
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo jaksanut edes 4min puhua lepäämättä eli loppu on hyvinkin lähellä.
Janita on ollut sairaalassa jo jonkin aikaa ja Instassa kertoo, että on ilmeisesti vielä pari viikkoa ainakin eikä tiedä, pääseekö enää kotiin. Olen melkein kuusikymppinen, ja kyllä minua koskettaa, kun nuori nainen on noin huonossa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Enempään Janitan voimat eivät enää riitä.
Paljon voimia Janitalle. Kun joudut lähtemään pilven reunalle niin toivottavasti se on täynnä rauhaa ja turvallisuuden tunnetta. Enkelit pitävät sinusta huolta!
Vierailija kirjoitti:
Taistelee jatkuvasti tautia vastaan, eikä anna periksi. Olisi helpompaa päästää jo irti. Itse olisin tehnyt niin, koska tuota tautia ei voi näemmä voittaa enää.
Syöpää vastaan "taistelu" on tyhjä klisee. Ainoa, joka voi vähän taistella, on lääketiede.
Hui hitsi...miten julmia ja sydämmettömiä ihmiset voivatkaan ollakaan!