Jordan Peterson on palannut kotiin Torontoon
Mies on ollut poissa julkisuudesta piitkän aikaa (yhtä aikaisempaa videota lukuunottamatta). Hän alkaa lopultakin olla tyydyttävästi toipunut benzolääkityksen lopetuksesta ja palaamassa elävien kirjoihin.
Kommentit (26)
Ajatus vaikuttaa vielä kulkevan paljon hitaammin kuin ennen tätä benzoepisodia.
Loistavaa ! Toivottavasti en enää joudu sulkemaan niitä ehdotuksia, joita matrix tunkee youtubeen.
1000 kpl olen niitä sulkenut jo. Ei voisi vähempää kiinnostaa koko ukko.
-Sinkkiş
Toivottavasti pysyy jatkossakin siellä torontossa ..
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat? Koska Jordan ei ole intersektionaalisen feminismin ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat? Koska Jordan ei ole intersektionaalisen feminismin ystävä?
Enkää tykkää tubutuksesta, ihan sama onko se mä.dä.tystä. fägä.tystä, ilmastonmuutosta, tai sitten petterin poika.
Vierailija kirjoitti:
Kenen luona hän oli kylässä?
Nautti Venäjän vertaansa vailla olevista narkomaanipalveluista, joille vetää vertoja edistyksellisyydessä ainoastaan Sputnik-rokote.
Vierailija kirjoitti:
Kenen luona hän oli kylässä?
Kävi kokeilemassa vaihtoehtohoitoja ainakin Serbiassa ja Venäjällä.
Ota mallia, tee niin kuin Jordan.
Kuka muu muka, kuka kuka muu muka? Rahaa psykologialla luukutan
Olis psykologille käyttöä usealla tässä ketjussa kirjottaneelle :D
Jordan "addiktin pitää vain nostaa itsensä ylös kengännauhoistaan" B. Peterson, joka jäi koukkuun bentsoihin ja antoi vaivuttaa itsensä koomaan päästäkseen niistä eroon.
Juoppouttaan se kai niillä betsoilla on lääkinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Jordan "addiktin pitää vain nostaa itsensä ylös kengännauhoistaan" B. Peterson, joka jäi koukkuun bentsoihin ja antoi vaivuttaa itsensä koomaan päästäkseen niistä eroon.
Ei ole koskaan sanonut noin. Hän on tutkinut alkoholismia erittäin paljon ja silloin on mahdotonta tulla siihen johtopäätökseen, että addiktilla on kaikki omissa käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai sitten oikeasti tutustut siihen, mitä hän sanoo addiktiosta
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä aika tekopyhä. Muiden pitäisi selvitä ongelmistaan itse, mutta guru nappailee lääkkeitä masennukseen, ahdistukseen ja paniikkikohtauksiin. Mitä sille vastuulle omasta elämästään tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä aika tekopyhä. Muiden pitäisi selvitä ongelmistaan itse, mutta guru nappailee lääkkeitä masennukseen, ahdistukseen ja paniikkikohtauksiin. Mitä sille vastuulle omasta elämästään tapahtui?
Avun hakeminen on ongelmien selvittelyä itse. Jokainen kuitenkin tekee virheitä ja joskus apua haetaan esim. väärästä lääkkeestä. Jos JP on joskus sanonut, että addiktin kohtalo on hänen omissa käsissään, niin hän on 100% varmuudella tarkoittanut sitä, että hänen pitää tunnustaa ongelma ja hakea itse apua.
2020 muuttui juuri paljon paremmaksi 😊
Siltähän pitäisi tulla kirjakin eli 12 more rules tms.
Kovia myrkkyjä nuo lääkkeet kun laittaa ihan psykologin vuosiksi polvilleen.