Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin yöllä kun yläkerrasta kuului töminää...asun yksin omakotitalossa

Vierailija
20.10.2020 |

Yöllä kahden jälkeen heräsin töminään. Yläkerrassa on asuintila, eikä ullakko. Sykkeet nousi miljoonaan enkä nukkunut enää silmällistäkään sen jälkeen. Asun metsän keskellä enkä omista kotieläimiä. Hyi saakeli... nyt katselen rivariasuntoa lähiöstä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saattanut nähdä unta ja herätä siihen. Minulle käy noin usein. Olen muka kuullut ääniä jostain, kolinaa, oven pimpotusta, paukahdusta, lasten puhetta, joku on sanonut nimeni kovasti tms. Se on äkillinen ääni, johon herään säpsähtäen.

Uskon, että tällöin on kyseessä ylivilkas hermosto tietyissä kohdissa unisykliä. Herää tavallaan kesken vilkkaan unen ja se uni vielä jatkuu osittain. Itse saan myös unihalvauksia, joten tiedän, että mieli osaa hallusinoida tehokkaasti.

Tietysti jos metakka vain jatkuu, kun olet jo kunnolla herännyt, niin silloin se ei ole sitä. Pohtisin syitä luonnollisista asioista, eikä niitä tarvitse varsinaisesti pelätä. Talossa on ehkä joku eläin, tai rakenteet paukkuu, kun ilma viilenee.

Jos se ei ole luonnollinen syy, niin muuttaisin pois tuosta kummitustalosta.

Vierailija
22/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitonttusi siellä vain tömistelee. Vie yläkertaan puuroa, niin pysyy tyytyväisenä.

Puuroa??? Pekonia, kananmunia, croissanteja, viinirypäleitä, juustoa ja kahvia täytyy viedä. Jos hän vie puuroa, se tonttu kolistelee vielä enemmän. Nyt on 2020. Nyt ei viedä enää puuroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kokoomus. Se kolistelee.

Vierailija
24/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku elukka? Me muutimme kesällä ok-taloon ja kyllä on tottumista noihin ääniin!  Ikkuna napsuu kuin joku napsuttelisi valokatkaisijaa (alkuun luulinkin jommankummn lapsista heränneen ja alkaneen touhuta), jääkaappi korisee kuin kuolemaa tekevä, lattiat pamahtelee todella kovaa vaikka kukaan ei sillä hetkellä kävele niillä.. etenkin nyt, kun syyspimeät tuli pulssi kiihtyy välillä sataa kun jääkaapi alkaa korista tai lattia pamahdella keskellä yötä :D

Vierailija
25/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitonttusi siellä vain tömistelee. Vie yläkertaan puuroa, niin pysyy tyytyväisenä.

Puuroa??? Pekonia, kananmunia, croissanteja, viinirypäleitä, juustoa ja kahvia täytyy viedä. Jos hän vie puuroa, se tonttu kolistelee vielä enemmän. Nyt on 2020. Nyt ei viedä enää puuroa.

Mutta älä anna energiajuomaa. Me vietiin vitsillä Batterytölkki ja tonttu hakkasi kattiloita ja löi jalalla tahtia kolme päivää putkeen.

Vierailija
26/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa kodissaan pelkääminen on kyllä helvetin ärsyttävää.

On omaa kokemusta asiasta.

Uskon 100% henkimaailman olemassaoloon.

Joskus nää entiteetit on vaan ohikulkumatkalla rymistelemässä mutta inhottavinta on kun saat näkymättömän kämppiksen.

Minä en itsekään käsitä miten pystyin asumaan aiemmassa kummitustalossani niin kauan. Kylmää vielä jälkeenpäin kun jotkut ilmiöt.

Mä en vaan halunnut luovuttaa jotenkin. Omistusasunto oli kyseessä.

Kun lopulta mikään apu ei poistanut "kummittelua" oli pakko nostaa kytkintä.

Minä olen pelännyt omassa kodissani ihan oikean ihmisen takia. Eräs ukkeli tykkäsi hiippailla pihallamme, kävi ikkunoiden takana, terassilla ym. En ole koskaan mitään kummituksia ajatellut ja on kokemusta myös eläinten aiheuttamasta mekkalasta (esim. oravat, varikset, hiiret). Se on kyllä kutkuttava tunne, kun aamulla pimeässä lähdet töihin ja vieraat kengänjäljet lumihangessa johtaa autokatokseen, josta pitäisi auto hakea, jotta pääsee töihin hyrrrr...

Vierailija
27/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pimeänäöllä varustettu kamera sinne jotka aktivoituu liikkeestä.

Vierailija
28/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa omakotitaloissa on muitakin asukkaita. Kyllä sinä totut. :) Mörköjen ja tonttujen lisäksi yleinen vieras on orava.

Oravat pitävät tosiaan aikamoista meteliä, samaten hiiret. En tiedä, onko meillä ollut jotain rottiakin joskus vaiko "vain" hiiriä tai myyriä, kun ei se aina mitään pikku rapistelua ole vaan todellakin töminää. Usein tuo trafiikki on kovimmillaan juuri syksyllä.

Vierailija
29/29 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoparrut paukkavat kun lämpötilat vaihtuu. Ihan normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi