Kivijalkakauppojen katoaminen harmittaa
Näin nelikymppisenä olen jotenkin kyllästynyt verkko-ostoksiin etenkin vaatteiden osalta ja haluaisin todellakin sovittaa niitä ennen ostamista. Vartalo ei ole enää kuin parikymppisenä, jolloin vaate kuin vaate istui hyvin, enkä enää haluaisi enkä ehtisi sählätä palautusten kanssa nettiostojen jälkeen. Voi kumpa tulisi oikeat vaatekaupat takasin. Etenkään täältä Oulusta ei enää saa oikein mitään.
Kommentit (28)
Mistä tulee nimitys "kivijalkamyymälä"?
Vierailija kirjoitti:
Liike sijaitsee kerrostalon kivijalassa
Englanniksi prick& mortar
Helsinki on täynnä UFF in liikkeitä.
Sieltä voipi köyhä nuoriso ostaa 80 luvun kalliita nahkarotseja kympillä:)
Se on vaan hyvä! Autoilu vähenee kun ei ihmiset lähde enää lainkaan keskustoihin eikä etenkään hkin keskustaan eli luonto kiittää ja vihreä liike. Lisäksi vapautuu paljon vapaata työvoimaa kun koko ajan hoetaan, että on työvoimapula. Nyt ei varmasti ole kun Finnairkin potki juuri 600 ihmistä valmistautumaan ensi vuoden satokauteen ja marjanpoimintaan.
Eikö oukussa ole second hand liikettä?
Nyt pistäkää semmoinen pystyyn...vielä kaffila viereen ja AWOT kauppa käy:)
Muistakaa ihmiset että omilla kulutustottumuksillanne muokkaatte suoraan tätä maailmaa! On turha valittaa kivijalkakauppojen katoamisesta jos kuitenkin itse haluaa kaikkihetimullenyt ja tilaa verkosta. (En sano nyt että sinä ap olisit tällainen.) Minä nimenomaan haluan kivijalkakauppojen säilyvän ja siksi teen niissä ostokseni, vaikka jotain kapinetta pitäisikin sitten vähän pitempään etsiä ja odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kivijalka on rakennuksen perustus.
Kaupungissa putiikit yleensä sijaitsevat kerrostalon pohjakerroksessa..
eli sovituspaikkaa vailla... niitä ei kuule kannata pitää yllä kun käyttäydytte noin