Mikä oli Satuhäät Piian blogin osoite?
Kommentit (13)
Saako tuon blogiosoitteen nyt varmasti julkaista? Ettei kukaan vaan vahingossakaan pidä sitä haukkumisena?
Pitäisköhän ostaa toi ranneke. Se maksaa vain 3 euroa. Eihän kukaan vaan ole sitä vielä ehtinyt tilata, vai tekeekö se niitä sarjatuotantona? Kiva shoppailusivusto, laaja valikoima :) Myyjäkin ihan häämekossaan tavaroita myy, ei muuteen menis varmaan kaupaksi.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:31"]
Pitäisköhän ostaa toi ranneke. Se maksaa vain 3 euroa. Eihän kukaan vaan ole sitä vielä ehtinyt tilata, vai tekeekö se niitä sarjatuotantona? Kiva shoppailusivusto, laaja valikoima :) Myyjäkin ihan häämekossaan tavaroita myy, ei muuteen menis varmaan kaupaksi.
[/quote]
Mä en käsitä tälläistä vittuilua. Mitä tästä saat? Ja miten se sua kutittaa jos toinen tuollaisia haluaa myydä..
Näköjään on osa sivusta suljettu eiliseltä... Edunvalvojan ansiota?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:34"]
[/quote]
Mä en käsitä tälläistä vittuilua. Mitä tästä saat? Ja miten se sua kutittaa jos toinen tuollaisia haluaa myydä..
[/quote]
Ei kohdistu tähän ihmiseen, vaan siis kuka nyt yleensä tuollaista krääsää myy nettisivuilla. Siis mun muksu voisi itse tollasen tehdä. Luuleeko toi myyjä, että joku oikeesti ostaa noita? Häh?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:43"]
Näköjään on osa sivusta suljettu eiliseltä... Edunvalvojan ansiota?
[/quote]
Joo, se punapäinen holhooja pitää siitä tollukasta kyllä hyvää huolta - ja siitä toisestakin. Onneksi kunta järjestää tarvittaessa avustajia tai edunvalvojia niitä tarvitseville.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:34"]
[/quote]
[/quote]
Ei kohdistu tähän ihmiseen, vaan siis kuka nyt yleensä tuollaista krääsää myy nettisivuilla. Siis mun muksu voisi itse tollasen tehdä. Luuleeko toi myyjä, että joku oikeesti ostaa noita? Häh?
[/quote]
No niin voisi munkin 4 vuotias, arvostelenko silti? En.
Ei luulis toisten persettä kutittelevan jos joku haluaa askarrella ja niitä leikkimielisesti kokeilla myydäkin. Ehkäpä tekee niitä just lasten kanssa yhdessä?
Ei kuulu minulle.
Siis taas te kiusaatte sitä Piiaa, mä en ala!!! En ala! Mä romahan!!
Kuka Piia? Miksi hänestä pitäisi olla kinnostunut?
Toi ohjaa väärään paikkaan. Kävin oikeassa osoitteessa ja siellä on laskuri.
Eilen aamupäivällä kävijälaskurissa oli luku noin 3 000, nyt huimat 46 025.
Onneksi sivut on kiinni suurelta osin.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:55"]
Kuka Piia? Miksi hänestä pitäisi olla kinnostunut?
[/quote]
Se kehari sielt TV:stä.
Uppista!