Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on huono itsetunto, säälikää kaikki minua!

Vierailija
22.01.2014 |

Näissä ketjuissa useasti törmää siihen että jotkut naiset käyttävät melkein mihin tahansa asiaan syynä huonoa itsetuntoa.

Olen varmaan todella kylmäsydäminen ihminen ilmeisesti mutta minussa tuollainen huonon itsetunnon ruikuttaminen herättää vain ärsytystä.

Sitä käytetään syynä ties mihin, lihavuuteen, laiskuuteen, työttömyyteen, huonoon ulkonäköön, lapsettomuuteen, siihen että on lapsia, huonon parisuhteen sietämiseen yms

En voi käsittää miten naiset vaipuvat moiseen koomaan. Se on kuin lämmin peitto mihin kääriytyä kun olisi jotain tarjolla.

Sinällään olisi ihan ok omata huono itsetunto jos se sopisi itselle, mutta kuitenkin se esiintyy aina mitä kummallisimmankin valituksen syynä.

Jos todella on huono itsetunto niin joko opitte elämään sen kanssa ja lopettakaa valitus tai hoitakaa se kuntoon. Tänä päivänä varsinkin myös näihin "pään sairauksiinkin" kuitenkin suhtaudutaan kuten fyysisiinkin sairauksiin. Ne ovat tunnustettu, tiedostettu ja hoidettavissa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:32"]Onko tel huono itsetunt? Vai mist toi vihpuhe kumpuaa??

[/quote]

Jos esittää oma mielipiteeen eikä se ole positiivinen, on se vihapuhetta?

Vierailija
2/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:26"]

Näissä ketjuissa useasti törmää siihen että jotkut naiset käyttävät melkein mihin tahansa asiaan syynä huonoa itsetuntoa.

Olen varmaan todella kylmäsydäminen ihminen ilmeisesti mutta minussa tuollainen huonon itsetunnon ruikuttaminen herättää vain ärsytystä.

Sitä käytetään syynä ties mihin, lihavuuteen, laiskuuteen, työttömyyteen, huonoon ulkonäköön, lapsettomuuteen, siihen että on lapsia, huonon parisuhteen sietämiseen yms

En voi käsittää miten naiset vaipuvat moiseen koomaan. Se on kuin lämmin peitto mihin kääriytyä kun olisi jotain tarjolla.

Sinällään olisi ihan ok omata huono itsetunto jos se sopisi itselle, mutta kuitenkin se esiintyy aina mitä kummallisimmankin valituksen syynä.

Jos todella on huono itsetunto niin joko opitte elämään sen kanssa ja lopettakaa valitus tai hoitakaa se kuntoon. Tänä päivänä varsinkin myös näihin "pään sairauksiinkin" kuitenkin suhtaudutaan kuten fyysisiinkin sairauksiin. Ne ovat tunnustettu, tiedostettu ja hoidettavissa.

[/quote]

Tuskin he sääliä kaipaavat, vaan ymmärrystä ja myötätuntoa, niin kuin useimmat .....

Mutta tämä normaali käyttäytyminenhän muilta ei riitä näille naisille koska tuovat esille omaa huonoa itsetuntoaan ja haluavat erityiskäsittelyä tai käyttävät sitä 'teko'syynä.

Huono itsetunto on tila joka on hoidettavissa. Sille on omat ammattitaitoiset hoitajat. Ympäristön ei pitäisi joutua sitä toistaitoisesti 'hoitamaan'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan

Vierailija
4/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tel huono itsetunt? Vai mist toi vihpuhe kumpuaa??

Vierailija
5/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, joku ihan loputon ruikutus omista murheistaan pakkotoistona kuuntelee sitä ruikutusta muut tai ei, on asia ihan erikseen, mutta kuuluu ihan normaaliin ihmisyyteen välillä kaivata empaattista kannustusta muilta tai kivoja sanoja joista saa voimaa. Ja antaa niitä muillekin tilanteen tullen. Mä luulen ettet sä ap ymmärrä paljon mistään mitään muutenkaan, joten...

Vierailija
6/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:32"]

[/quote]

itsetunnoton luuseri ilmottautui :D

Vierailija
7/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:36"]Niin no, joku ihan loputon ruikutus omista murheistaan pakkotoistona kuuntelee sitä ruikutusta muut tai ei, on asia ihan erikseen, mutta kuuluu ihan normaaliin ihmisyyteen välillä kaivata empaattista kannustusta muilta tai kivoja sanoja joista saa voimaa. Ja antaa niitä muillekin tilanteen tullen. Mä luulen ettet sä ap ymmärrä paljon mistään mitään muutenkaan, joten...

[/quote]komppi

Vierailija
8/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:36"]Niin no, joku ihan loputon ruikutus omista murheistaan pakkotoistona kuuntelee sitä ruikutusta muut tai ei, on asia ihan erikseen, mutta kuuluu ihan normaaliin ihmisyyteen välillä kaivata empaattista kannustusta muilta tai kivoja sanoja joista saa voimaa. Ja antaa niitä muillekin tilanteen tullen. Mä luulen ettet sä ap ymmärrä paljon mistään mitään muutenkaan, joten...

[/quote]komppi

Vierailija
9/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]komppi

Vierailija
10/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:26"]

[/quote]

Tuskin he sääliä kaipaavat, vaan ymmärrystä ja myötätuntoa, niin kuin useimmat ihmiset. Olet kyllä todella kylmäsydäminen ihminen, voisit yrittää asettua muidenkin asemaan.

Vierailija
11/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sähän siis todellakin komppasit, hienoa. ;)

4

Vierailija
12/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:32"]

[/quote]

itsetunnoton luuseri ilmottautui :D

[/quote]

Yleensä muiden haukkuja on luuseri aivan itse.

Vierailija
13/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heikkoitsetuntoista ei sääli, mutta suhtautuu häneen yhtä lämpimästi ja arvostavasti kuin muihinkin ihmisiin, hänen itsetuntonsa lähtee korjautumaan. Itsetunto rakentuu isolta osin ympäristön heijasteesta. Sääli toteuttaa heikkoa itsetuntoa -> osoittaa ihmiselle, että hänessä on jotain huonommin kuin muissa. 

Vierailija
14/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heikkoitsetuntoista ei sääli, mutta suhtautuu häneen yhtä lämpimästi ja arvostavasti kuin muihinkin ihmisiin, hänen itsetuntonsa lähtee korjautumaan. Itsetunto rakentuu isolta osin ympäristön heijasteesta. Sääli toteuttaa heikkoa itsetuntoa -> osoittaa ihmiselle, että hänessä on jotain huonommin kuin muissa. 

Vierailija
15/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa monikaan haluaa sääliä osakseen, ennemminkin empatiaa, siis joskus. Siinä on vissi ero, mutta karkeammilta tapauksilta mennee ohi aika kivasti? Kuten siis aloittajalta.

Vierailija
16/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta itsetunnosta voi kasvaa eroon. Ei kokonaan, mutta voi harjoitella vahvemmaksi tulemista tutkiskelemalla omia tunteitaan ja harjoittelemalla sosiaalisia tilanteita. Todella huono itsetunto vie energiaa elämästä ihan mielettömästi, siksi olisi hyvä jos kaikki oppisivat rakastamaan omaa itseään ja arvostamaan minuuttaan. Tsemppiä kaikille, ei haukuta toisia jooko !

Vierailija
17/17 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppihali ap:lle <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä