Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko yhdynnät yläasteikään?

Vierailija
22.01.2014 |

Minua oksettaa tämä peruskouluikäisten paneskelu. Lapsia ovat ihan vielä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni eivät, siinä vaiheessa pitäisi kädestä pitely ja "petting" riittää. Tuo ikä on vasta seksuaalisuuden haltuunottovaihe, eikä siihen todellakaan kuulu yhdyntä!

Vierailija
2/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:04"]Mielestäni eivät, siinä vaiheessa pitäisi kädestä pitely ja "petting" riittää. Tuo ikä on vasta seksuaalisuuden haltuunottovaihe, eikä siihen todellakaan kuulu yhdyntä!

[/quote]

Sama. Kaikki tuntemani 15v neitsyyden menettäneet ovat myöhemmin katuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normikamaa wt-piireissä.

Vierailija
4/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin lähes kaikki sitä harrastavat siis 15v täyttäneet ja lain mukaanhan 16v onkin jo aikuinen seksi-asioissa.

Vierailija
5/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt yläkouluikäisiltä, niin useat vastaavat myönteisesti. Jotkut tyypit alkavat rehvastella seksikokemuksillaan ja manipuloivat varsinkin hölmöimmät luulemaan, että tottakai pitää seksiä olla, ettei status laske. Monet näistä rehvastelijoistakin ovat vielä kokemattomia, mutta ainahan voi antaa ymmärtää ... ja pöljät uskoo.

Ne joilla on aivot päässä eikä jalkovälissä, eivät juuri ehdi seksiä paljon ajatellakaan. Ajan vievät monipuoliset harrastukset, joissa saa purkaa energiaansa. Näistä kasvaa yleensä niitä terveesti toiseen sukupuoleen ja seurusteluun sekä seksiin suhtautuvia nuoria aikuisia ja aikanaan aikuisia.

Vierailija
6/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastin paljon seksiä ysiluokalla. Koin olevani valmis ja todella rakastunut. Nyt olen 36v. ja edelleen harrastan seksiä tuon saman kumppanin kanssa. Yhtään en ole seksiä katunut.

Vierailija
7/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lahkolaisten ja hylkiöiden piireissä ei kuulu.

Kumpikaan näistä ei ole minkäänlaista "eliittiä".

Vierailija
8/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää vielä, että oli harrastuksia ja yliopistostakin on tutkinto, joten on päässä ollut muutakin kuin seksi :D

Vierailija
9/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää vielä, että oli harrastuksia ja yliopistostakin on tutkinto, joten on päässä ollut muutakin kuin seksi :D

Vierailija
10/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on meidät muokannut niin, että ihminen on valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen siinä vaiheessa kun hän on lisääntymiskykyinen.

Suomen laki ei usko luonnon muokkausta ja määrittelee, että ihminen on valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen 16 vuotiaana.

Sitten on ihmiset jotka määrittelevät seksaalisen kanssakäymisen aloitusiäksi 15-20v riipuen keltä kysyy ja tiukimmat vasta kun menee naimisiin.

Kuka sitten oikeassa??

Vierailija
11/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille kuuluu. Pojille ei.

T: vieläkin katkera poika

Vierailija
12/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuuluisi ei.

Tosin meilläkin tytöt paneskelivat (yksi pamahti paksuksi festareilla!) mutta me pojat jouduimme odottamaan vuoroamme vielä pitkään...

Vierailija
13/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämääni kuului 9-luokalla. Nyt 20 vuoden jälkeen yhä ihmettelen, miten 15 v poika voi olla niin hyvä suuseksin antaja! Luonnollisesti ihmettelen sitäkin, kuinka lapsia sen ikäiset pojat ovat kun nyt sellaisen näkee...

Vierailija
14/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämääni kuului 9-luokalla. Nyt 20 vuoden jälkeen yhä ihmettelen, miten 15 v poika voi olla niin hyvä suuseksin antaja! Luonnollisesti ihmettelen sitäkin, kuinka lapsia sen ikäiset pojat ovat kun nyt sellaisen näkee...

Vierailija
15/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:40"]Tytöille kuuluu. Pojille ei.

T: vieläkin katkera poika

[/quote]

Raamattu kieltää tytöiltä avioliittoa edeltävät seksisuhteet.

Vierailija
17/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskouluhan valmistaa yläasteikäiset yhdyntään. Omassa koulussani (eikä varmasti ole ainoa koulu) kuului kahdeksannen luokan terveystietoon seksuaalisuus, jossa esiteltiin ehkäisyvälineet, ja niiden käyttö. Ja kyllä, kondomia kokeiltiin styroksisen peniksen päälle. Seksin harrastaminen käytiin läpi ihan masturboinnista yhdyntään asti. Omalle kohdalle kyllä liian aikaisin ja ei siitä mitään oppinut, nauratti niin paljon. Yhdeksännellä luokalla meni neitsyys, ja kyllä - typerä sekoilu joka olisi voinut vielä pari vuotta odottaa.

Vierailija
18/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun likat ei osaa nauttia seksistä niin masturboikoot! Pojille kuuluu kun orkkunsa saavat ja siemenet lentää!

Vierailija
19/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kuuluu, useimmille ei. Tilastollisesti kai tytöt aloittaa seksin siinä 16-18v välissä useimmiten, pojat 18-20v iässä.

Vierailija
20/29 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen määrittäköön sen itse. Luulin itse olevani tuollaiseen touhuun 15-vuotiaana valmis, mutta näin jälkeenpäin mietittynä en todellakaan ollut. Nyt sitä saa sitten muistella häpeillen ja ahdistuen niitä aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi