Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teidän puolisot jaksavat mököttää?

Vierailija
19.10.2020 |

Itse en ymmärrä mökötyksestä mitään. Oma puoliso harrastanut tätä nyt toista kuukautta en tiedä mikä vaivaa kun ei puhu mitään. Lie jatkuuko hamaan tappiin asti?
Te mököttäjät!! Miten pystytte tohon?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli melkeen ero puhumattomuuden takia. Olin niin kypsä siihen sairaaseen toimintamalliin! Oli pakko nöyrtyä ja haettiin apua. Mieskin suostui. Ja sit ihmetys oliki suuri, kun se ihana terapeutti sai mun miehen puhumaan sielä! En ollu kuullu sellasia asioita pitkään miehen suusta, mitä sit pystyikin puhumaan. Vaikka ensi istu ku jäykkä paska siin tuolissa. Löydettiin semmonen sopiva vuorovaikutuskeino et jos ei pysty aina puhuun ni sit meille annettiin työkaluja mitä tehä. Tää pelasti kyl meidän liiton!

Vierailija
22/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä kirjoitti:

Meillä tuli melkeen ero puhumattomuuden takia. Olin niin kypsä siihen sairaaseen toimintamalliin! Oli pakko nöyrtyä ja haettiin apua. Mieskin suostui. Ja sit ihmetys oliki suuri, kun se ihana terapeutti sai mun miehen puhumaan sielä! En ollu kuullu sellasia asioita pitkään miehen suusta, mitä sit pystyikin puhumaan. Vaikka ensi istu ku jäykkä paska siin tuolissa. Löydettiin semmonen sopiva vuorovaikutuskeino et jos ei pysty aina puhuun ni sit meille annettiin työkaluja mitä tehä. Tää pelasti kyl meidän liiton!

Missä päin tuo terapeutti on tai siis kuka? Tarttis mennä kans... tai ottaakohan etänäkin vastaan, ku moni ottaa niinkin nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin olen vain ollut. Tehnyt mitä on huvittanut. Katsellut suoratoistosta mitä haluan (mies möllöttänyt omassa työhuoneessa). Tätä on kestänyt kohta kuukauden ja huomaan ettei minua edes huvita puhua tuolle enää mitään. Alussa yritin jutella ja kysellä, en enää. Välillä olen kysynyt, että mitäs mörkö. Sanon kuitenkin huomenta, moi ja hyvää yötä joka päivä, mies vastaa tai örähtää. Jos en sanoisi esim huomenta niin hän ei sanoisi mitään. Ei mulla ole tästä tarvetta lähteä, voin elää näin vaikka hamaan tappiin, mutta ihmettelen, että miten tuo jaksaa ja miten ihmeessä tähän päädyttiin. Tuli ihan puskista.

Ap

Vierailija
24/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans kirjoitti:

Nyt on hyvä kirjoitti:

Missä päin tuo terapeutti on tai siis kuka? Tarttis mennä kans... tai ottaakohan etänäkin vastaan, ku moni ottaa niinkin nyt?

Sori, nyt vasta huomasin kysymyksen! Siis joo, täältä löytyy meidän terapeutti: https://www.valostamo.fi/parisuhdeneuvonta 

Tampereella JA etänä! Auttoi meitä suuresti ja sillä on oikeastaan vähä erilainen osaaminen / tyyli, nyt me ollaan jo sukellettu semmoseen arvojen työstöön, ku pystytään puhumaan. Se osaa laittaa ajatteleen vähä isommasti, kun vaan pelkkiä ongelmia ja siksi ollaan niin tykätty!

Vierailija
25/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttäminen tappaa suhteen. Mököttäminen voi olla sitä, ettei pysty puhumaan tai sitä, että yrittää hallita hiljaisuudella puolisoa. Molemmissa tapauksissa tarvitaan apua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi