Naiset: onko painon/pituuden kysyminen potentiaaliselta treffiltä ok?
Aika äänestää.
Keskustelussa tuli eriäviä näkökantoja asiasta. Moni argumentoi myös että riittää tieto normaalipainoisuudesta tai kenties painosta suurin piirtein. Outoa kyllä suhtautuminen ajatukseen normaalipituudesta (lyhytkasvuinen = alle n. 150cm), tai pituudesta suurin piirtein (esim. 175-185cm) olikin erilainen.
Miten on?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään hävettävää, joten mitä tahansa saa kysyä. Miehen pituutta ei tulisi edes mieleen kysyä, koska sillä ei ole minulle merkitystä.
Samanmoinen. Lasken leikkiä pullukkuudestani, joten en häpeä kertoa painoa.
Minulta ei ole koskaan kysytty painoa. Pituutta kylläkin useita kertoja - ja miehet ovat ilmoittaneet omansa ihan kysymättä.
Antaa moukan vaikutelman itsestään, jos kysyy, vaikka asia kiinnostaisikin.
Toisaalta olen sitä mieltä, että jos olet poikkeustapaus (tooodella lyhyt/pitkä/lihava/laiha), sano se kysymättäkin. Säästät molemmilta aikaa ja vaivaa, jos se onkin ratkaiseva tekijä mahdolliselle treffille.
Mutta vain mäntti kysyy.
Niin aivan... Jos ei naiset painosta saa kysyä niin olisiko aiheen laihduttaa?
Keskusteluissa oli erikoista se kuinka naiset pitivät kummallisena jos mies oli tarkka onko nainen esim. 60kg vai 70kg.
Sitten taas pituudessa muutamakin sentti voi ratkaista.
Suhteellisesti 10kg painoero on sama kuin 25cm pituusero...
Minusta on tyhmää rinnastaa naisen paino ja miehen pituus. Se on pituus ja pituus sekä paino ja paino.
Epäkohteliasta kysyä tuollaista. Ei painoa, palkkaa, omaisuuden kokoa tmv kuulu kysyä. Toisaalta fiksu ihminen tuo näitä esille luontevasti ja järkevästi.
Itse olen normaalipainoinen mutta vähän pullukka niin kyllä on tinderissä totuudenmukainen (= hyvännäköinen kokovartalokuva mutta ei mikään mahan sisäänvetokuva) jotta tuon asian esille heti. Sama juttu että ei esim. palkasta kuulu kysellä ja siitä puhuminen (oli se sitten iso tai pieni) on noloa, mutta vaivihkaa voi tuoda esille sen jos ei tarvitse hiluja juuri laskea tai jos niitä täytyy laskea todella tarkkaan.
Ne ovat eri asioita. Tyttö on aina uhri.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että vähän!?!
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluissa oli erikoista se kuinka naiset pitivät kummallisena jos mies oli tarkka onko nainen esim. 60kg vai 70kg.
Hyvähän se on että kysyt. Saat ehkä selville painon, jonka määrä on ilmeisesti olennainen seikka, ja nainen saa käsityksen käytöstavoistasi, jos se vaikka on hänelle olennainen seikka. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Suhteellisesti 10kg painoero on sama kuin 25cm pituusero...
Sinä kysyt siis naisen painon, mutta et pituutta. Olet ilmeisesti tyytyväinen, kun nainen sanoo painavansa 60 kg, mutta et kysy eikä hän kerro olevansa 150 cm pitkä.
Voi Jeesus mitä tyhmyyttä taas. Kysy samantien deittisi älykkyysosamäärää.
Toivottavasti en ikinä päädy treffeille tuollaisten idioottien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä olisi, menisi aika paljon alipainon puolelle kun on sitä jo nyt.
Pitäisin hyvin omituisena, jos miehelle ulkoinen olemukseni ei olisi riittävä tieto mittasuhteistani vaan pitäisi vielä jotain numeraalistakin dataa saada. Mikä ihmeen pakkomielle tuo teille on? Vai onko jotain hahmottamisen vaikeutta tms häikkää?
Ikinä ei ole kukaan deitti irlissä kysellyt painoani.
Edelleen ne lyhyet miehet ei itsekkään halua päätyä treffeille päätä pidemmän naisen kanssa, kun taas naisen paino ei kerro miehelle mitään, ellei se ole erityisen paljon tai erityisen vähän.
Minulla ei ole mitään hävettävää, joten mitä tahansa saa kysyä. Miehen pituutta ei tulisi edes mieleen kysyä, koska sillä ei ole minulle merkitystä.