Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te aidot blondit, jotka käytätte hopeashampoota...

Vierailija
22.01.2014 |

...miten usein käytätte sitä?

Olen nyt käyttänyt sitä kolmen viikon ajan. Ekalla viikolla kaksi kertaa viikossa ja sen jälkeen kerta viikossa. Mietin, että miten usein sitä olisi hyvä käyttää, että keltaisuus pysyy poissa, ja ettei hiukset ala sinertää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kaksi viikossa. Pesen joka toinen päivä. :)

Vierailija
2/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikkoon. Mutta vielä parempi mulle on hopeahoitoaine. Shampoo tekee jossain vaiheessa jotenkin epätasaisen sävyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositeltiin myös syväpuhdistusshampoota jos on ehtinyt jo rauta kertyä hiuksiin eli kellastua:) käytän kerran viikossa/kahdessa, vain shampoota ja ehdottomasti saunassa. Tehoaa mielestäni paljon paremmin (kampaajalla neuvoi)

Vierailija
4/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 10:11"]

Kerta viikkoon. Mutta vielä parempi mulle on hopeahoitoaine. Shampoo tekee jossain vaiheessa jotenkin epätasaisen sävyn. 

[/quote]

Mullakin helposti alatukka jää keltaisemmaksi kuin ihan tuosta päältä/edestä.

t. 2

Vierailija
5/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai luonnon tilassa oleva tukka alakellertää?

Vierailija
6/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 10:17"]Ei kai luonnon tilassa oleva tukka alakellertää?

[/quote]niin??? Siis ei aito blondi ala kellertää kun on valmiiksi kylmänsävyinen?:D t. Äiti blondi

Vierailija
7/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerrottiin että se johtuu raudasta, kertyyhän se kaikkiin hiuksiin jos sitä on vedessä tarpeeksi. Mut no joo, kirkastaahan toi shampoo silti

Vierailija
8/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerrottiin että se johtuu raudasta, kertyyhän se kaikkiin hiuksiin jos sitä on vedessä tarpeeksi. Mut no joo, kirkastaahan toi shampoo silti

Vierailija
9/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväpuhdistava mulla onkin jo käytössä. Eli kerta viikkoon siis!

ap

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 10:17"]

Suositeltiin myös syväpuhdistusshampoota jos on ehtinyt jo rauta kertyä hiuksiin eli kellastua:) käytän kerran viikossa/kahdessa, vain shampoota ja ehdottomasti saunassa. Tehoaa mielestäni paljon paremmin (kampaajalla neuvoi)

[/quote]

Vierailija
10/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kellastuu pitkälti hiusten latvaosat, ne kuivimpia ja hiukseni ovatkin melko pitkät, takapuoleen asti. olisiko se niin että mitä huonommassa kunnossa, sitä enemmän se imee itseensä väriä ja vastaavaa..

Vierailija
11/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huomannut hiusten värissä mitään eroa silloin kun käytin Hopeashampoota :(

Vierailija
12/12 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudasta ja kuparista johtuu hiusten viherrys, keltaisuus johtuu siitä että vaalennettu hius päästää läpi punapigmenttiään, siis hiuksessa on punapigmenttiä(harmaassakin enemmän tai vähemmän) joka sitten tulee esiin vaalennuksessa. Näinollen värjäämätön tukka ei kellerrä eikä siihen oikein hopeashamppokaan tartu. Eriasia voi sitten olla jos on vuosien saatossa esim. Kloorista ja auringosta vaalenneet huonokuntoiset latvat joihin voi tarttua, hopeashampoo kuitenkin voi kuivattaa, suosittelen latvoille hopeahoitoainetta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän