Mikä (kauan) toivomanne asia elämässänne ei ole toteutunut?
Itsellä se että en maisterintutkinnosta huolimatta ole saanut vakituista oman alan työtä tai vakituista työtä ylipäätään. Myöskään ei ole siitä syystä ollut mahdollista ostaa omakotitaloa. 31-vuotias nainen olen.
Kommentit (47)
En saanut vakituista työpaikkaa, en omistusasuntoa, en ok-taloa, enkä mökkiäkään.
Kaiken muun oon saanut, mutta en ole vieläkään miljonääri. Sitä odotellessa. Sit vois lopettaa työt ja stressaamisen.
En ole päässyt elämässäni eteenpäin, vaikka näennäisesti näin olisikin: minulla on puoliso ja lapsia jne., mutta olen edelleen samojen ongelmien kanssa tekemisissä kuin nuoruudessanikin. On käyty terapiat, on syöty lääkkeitä. Ei auta. Omat jutut, oivallukset jne. eivät mene eteenpäin. Olen vaan ja jumitan, "exist". Lapseni kasvavat, mieheni kehittyy sekä urallaan että ihmisenä- minä se vaan roikun samoissa jutuissa kuin ennenkin. Eivätkä nekään jalostu esim. kunnon harrastuksiksi tai vaikkapa sivutyöksi.
Koen aika usein olevani täysin sivusta maailmanmenosta; katson kun muut elävät elämäänsä, mutta en itse osaa/voi/pysty. Kuin olisin kuplassa. Omistan aikani lähinnä muiden palvelemiseen eri tavoin, koska en osaa olla hyödyksi muillakaan keinoin (en tuo rahaa talouteen tms.). En kuitenkaan järkevänä ihmisenä osaa myöskään tehdä tästä itselleni "ammattia", enkä ajattele että lasteni tai miehen menestys olisi minusta riippuvaista, saati ansiotani.
Joku päivä, toivottavasti melko pian, katoan vaan olemasta kokonaan. Ehkä korona vie mukanaan, ehkä jokin muu syy. Tiedän vaan että olen kokenut elämäni aikana kaikenlaista, enkä ole kertaakaan osannut olla onnellinen pysyvästi.
Ilmeisesti murheena pieni, mutta kertoo minulle siitä etten ole ystävieni arvostama enkä oikeastaan kenenkään muunkaan mielessä tässä mielessä: en koskaan saanut kummilasta.
Kaiken muun sitten sainkin, miestä, omia lapsia, omaa yritystä ja omakotitaloa myöten, joten varmaan enemmän aihetta olla kiitollinen kuin surullinen.
Intohimoista, tajunnanräjäyttävää seksiä!
Haluaisin muuttaa synnyinkaupunkiini, mutta vakivirka pitää satojen kilometrien päässä sukulaisista ja miehestä. Ei ole rohkeutta hypätä tyhjän päälle, kun työn saaminen yli viisikymppisenä on epävarmaa ja asuntolainaakin on vielä jäljellä.
Eri asia sillä tyttö on aina uhri.