Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi ettet treenaa vartaloasi huippukuntoon?

Vierailija
19.10.2020 |

“No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable.”

"It is a disgrace to grow old through sheer carelessness before seeing what manner of man you may become by developing your bodily strength and beauty to their highest limit. But you cannot see that, if you are careless; for it will not come of its own accord."

- Sokrates

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mua ärsyttää, että olen lievästi ylipainoinen laiska pullero. Haluaisin olla hyvässä kunnossa ja normaalipainoinen. Tekosyinä on kaksi lasta, suht iso talo puutarhoineen, paljon työtä tekevä mies, eli teen kotona 90%, oma pieni yritys ja koira, jota on vietävä vähintään 2h päivässä ulos. Haluaisin päästä suht hyvään kuntoon ennen vaihdevuosia, jolloin ehkä myös terveempi vanhuus edessä. Kipinää ja motivaatiota odotellessa löhöilen tässä sohvalla ne vähäiset vapaat minuutit päivässä. Oon siis vaan ihan naatti.

Vierailija
2/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä luiden rakennetta ei voi muuttaa vaikka kuinka treenaisi. Tuntuu turhalta vaivalta kun ei voi kuitenkaan olla ideaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvis

Vierailija
4/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei evvk. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
5/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea pskaasi eikä kiinnosta mitä mieltä olet.

Vtuttaa tommoset jeesustelijat jotka pitää kaikkia muita huonompina.

Vierailija
6/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset ei miellytä silmää.

Vierailija
7/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on huippukunto kenellekin? Tarkoitatko huippukunnolla kehonrakentajaa, pikajuoksijaa vai voimistelijaa?

Vierailija
8/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettääkö?

Vierailija
9/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen notmaalipainoinen höttölöllerö. Miksikö en treenaa? Ei kiinnosta. En harrasta liikuntaa ja syön vähän mitä sattuu.

Vierailija
10/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on huippukunto kenellekin? Tarkoitatko huippukunnolla kehonrakentajaa, pikajuoksijaa vai voimistelijaa?

Ihmisyyden jättäminen taakse

https://fitnessvolt.com/wp-content/uploads/2019/08/rich-piana-750x422.j…

Vierailija
11/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiin. Jaksoit kuitenkin vastata. Eikä ap maininnut viestissään itsestään mitään, ties mikä läski siellä postailisi

Vierailija
12/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään tekosyytä ole. En vain viitsi nähdä kovin paljoa vaivaa. Käyn salilla pari kolme kertaa viikossa, lenkitän koiria päivittäin, katson vähän mitä suuhuni laitan ja olen ihan tyytyväinen näin.

Vierailija
13/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua tuhlata aikaa sellaiseen mikä ei vois vähempää kiinnostaa, vaan teen mieluummin jotain kivaa.

Vierailija
14/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekosyy, eikö pelkkä syy riitä?

Vierailija
15/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisyyden jättäminen taakse

https://fitnessvolt.com/wp-content/uploads/2019/08/rich-piana-750x422.j…

Rich Pianallahan ei ollut kovin terveelliset elämäntavat ja hän kuoli epämääräisissä olosuhteissa melko nuorena. Nuo lihakset on rakennettu steroideilla, joista Sokrates ei ollut kuullutkaan. Lisäksi uskallan sanoa, että Rich Piana ei ollut nopea tai erityisen notkea. Jos ei pysty seisomaan käsillään, juoksemaan hyvää aikaa Cooperissa tai tekemään spagaatia, niin onko oikeasti hyvässä kunnossa.

Vierailija
16/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on se huippukunto? Minä pystyn juoksemaan maratonin mutta olen vartalomallia hylje.

Vierailija
17/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo autoo eikä rahaa. Rajoittaa paljon treenaamista kun asuu perämetässä. Lisäksi astma.

Vierailija
18/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku kysyy tekosyytä asiaan, johon minulla on oikeasti tekosyy. Nimittäin laiskuus on se tekosyy, miksi en treenaa isteäni huippukuntoon. (En siis oikeasti ole laiska, mutta vetoan laiskuuteen, kun joku kysyy, miksi en treenaa.)

Vierailija
19/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen täydellinen juuri tälläisenä.

Vierailija
20/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska motiivini urheilulle on hyvinvointi eikä ulkonäkö. Urheilen n. 5 kertaa viikossa, mutta harrastan mieluummin lajeja joista nautin enkä sellaisia joilla olisi optimaalinen vaikutus esimerkiksi lihasten kehittymiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi