Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulossa. Millaisia ovat tyypilliset tapaamissopimukset?

Vierailija
21.01.2014 |

Ero tulossa, enkä oikeastaan tiedä vielä käytännön elämästä sen jälkeen mitään. Jään itse lähivanhemmaksi. Miten esimerkiksi kesälomat on tyypillisesti jaettu vanhempien kesken? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on viikko ja viikko systeemi. Kesälomat kai menee niin jos mies pitää kuukauden niin lapsi on isällään kuukauden. Kannattaa laittaa tarkka aikataulu kellonaikoineen.

Vierailija
2/5 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin taitaa olla joka toinen viikonloppu etävanhemmalla.

Meillä toimii ratkaisu jossa isää tavataan joka viikko(ovat yleensä viikosta isällä puolet),myös lomilla,toki jos isä haluaa lähteä lasten kanssa vaikka viikoksi/pariksi mökille niin asia on ok minulle. Itselleni on tärkeää että isä saa ja on lasten elämässä mukana läheisesti,vaikka erosimmekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Olen niin tottunut olemaan lasten kanssa lähes koko ajan (mies on ollut matkatyössä), että tuo kesäloma ilman lapsia tulee olemaan minulle hirveän vaikeaa. :-( Miten muut ovat selvinneet viikot ilman lapsia? Mies kyllä haluaa lapset luokseen lomilla, mutta viikonlopputapaamoiset ovat ihan auki vielä, koska mies asuu sen verran kaukana nyt.

Vierailija
4/5 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasten isä pitää lapsia luonaan 2 viikkoa joka kesäloma, eli mä olen ollut lasten kanssa sen oman kesälomakuukauden, ja sitten (tarvittaessa) vienyt mummolaan, kun olivat pienempiä koululaisia. Ja joka toinen viikonloppu ovat isänsä luona, ja olemme jakaneet myös joulun, pääsiäisen, juhannuksen yms., niin että lapset ovat joka toinen joulu kotona, ja joka toinen joulu isänsä luona.

Minkä ikäisiä sun lapset ovat? Toki sekin vaikuttaa tosi paljon kaikkeen. (Suosittelen tekemään kirjallisena sopimukset, sillä jotkut saattavat heittäytyä eron jälkeen hankaliksi.)

Vierailija
5/5 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11, 6 ja 4 v lapset.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi